Takip et
Gökhan KARAKEÇİLİ
Gökhan KARAKEÇİLİ
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Turistik Destinasyonlarda Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçülmesi: Anamur Üzerine Bir Araştırma.
BC ÇETİNSÖZ, G KARAKEÇİLİ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 17 (1), 2018
132018
Gaziantep yöresinde bayram yemekleri geleneği
G Karakeçili, BC Çetinsöz
VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 14-15, 2017
122017
Marka kent stratejileri ve Anamur
BC Çetinsöz, G Temiz
Mersin Büyükşehir Belediyesi Kültür Yayınları, 2018
22018
Bir Eko Sosyal Girişimcilik Bağlamında Yeşil Yıldız Uygulaması
G ONAN, G KARAKEÇİLİ
VIII. National IV. International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, 19 …, 2019
2019
Türk Atasözlerinde Gastronomi Olgusu
G KARAKEÇİLİ, BC ÇETİNSÖZ
VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞUAKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMUBİLDİRİLER KİTABI …, 2018
2018
Measurement of Customer Based Brand Equıty for Tourısm Destınatıons: A Research on Anamur
BC ÇETİNSÖZ, G KARAKEÇİLİ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 17 (1), 147-159, 2018
2018
Fast food işletmelerinde çalışanların duygusal emek ve öz yeterlilikleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
G Karakeçili
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
Turistik Destinasyonlarda Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçülmesi: Anamur Üzerine Bir Araştırma Measurement of Customer Based Brand Equıty for Tourısm Destınatıons: A …
BC ÇETİNSÖZ, G KARAKEÇİLİ
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–8