Siber zorbalıkla ilişkili faktörler ve olası çözüm önerileri üzerine bir inceleme MF Yiğit, SS Seferoğlu Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying 4 (2), 13-49, 2017 | 45 | 2017 |
Görsel programlama ortamı ile öğretimin öğencilerin bilgisayar programlamayı öğrenmesine ve programlamaya karşı tutumlarına etkisinin incelenmesi MF Yiğit Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 26 | 2016 |
Effect of video feedback on students’ feedback use in the online learning environment MF Yiğit, SS Seferoğlu Innovations in Education and Teaching International 60 (1), 15-25, 2023 | 25 | 2023 |
Öğrencilerin siber güvenlik davranışlarının beş faktör kişilik özellikleri ve çeşitli diğer değişkenlere göre incelenmesi MF Yiğit, SS Seferoğlu Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 186-215, 2019 | 24 | 2019 |
Investigating the relationship between cyberbullying and perceived family support in middle-school students in relation to gender, frequency of internet use, and grade MF Yiğit, S Keskin, H Yurdugül Addicta: The Turkish Journal on Addictions 5 (2), 2018 | 18 | 2018 |
Ortaokullarda siber zorbalık ve aile desteği arasındaki ilişkinin cinsiyet, internet kullanımı ve öğrenim düzeyi bağlamında incelenmesi MF Yiğit, S Keskin, H Yurdugül The Turkish Journal on Addictions 5 (2), 249-284, 2018 | 18 | 2018 |
Examining pre-service teacher opinions on using a teacher training simulation D Doğan, MF Yiğit, A Alır, A Fidan, Ö Özbay, H Tüzün Pamukkale University Journal of Education, 2019 | 6 | 2019 |
How usable is Coursera? A usability analysis through eye-tracking and authentic tasks H Tanış, A Akçay, N Yılmaz, MF Yiğit, H Tüzün Participatory Educational Research 9 (4), 379-395, 2022 | 5 | 2022 |
Investigating the effect of video-based feedback on perceived feedback quality MF Yiğit, SS Seferoğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 92-122, 2021 | 4 | 2021 |
Öğretmen adaylarının bir öğretmen eğitimi simülasyonunun kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi D Doğan, MF Yiğit, A Alır, A Fidan, Ö Özbay, H Tüzün Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (46), 150-174, 2019 | 4 | 2019 |
Learning difficulties and use of visual technologies in learning to program MF Yiğit, M Başer Participatory Educational Research 2 (5), 27-34, 2015 | 2 | 2015 |
Exploring video feedback in education: Benefits, challenges, and best practices MF Yiğit Actual Approaches in Education Sciences, 108-128, 2024 | | 2024 |
A review of studies on school administrators' technology leadership in Türkiye İ Arslan, MF Yiğit Kastamonu Eğitim Dergisi 32 (1), 51-70, 2024 | | 2024 |
Siberkondria: Sağlık sorunlarına çevrimiçi ortamlarda çözüm bulma çabalarıyla ilgili bir inceleme MF Yiğit, SS Seferoğlu Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, 489-510, 2023 | | 2023 |
Çevrimiçi disinhibisyon kavramına genel bir bakış MF Yiğit Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, 87-108, 2023 | | 2023 |
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında öğretici yakınlığı: Bir alanyazın incelemesi MF Yiğit Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, 127-150, 2022 | | 2022 |
Dijital oyun bağımlılığı: Çocuk ve ergenlerde bağımlılığa ilişkin belirleyiciler, olası sonuçları ve çözüm önerileri üzerine bir inceleme MF Yiğit, SS Seferoğlu Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, 219-239, 2022 | | 2022 |
Bireylerin siber güvenlik davranışlarını etkileyen faktörler üzerine bir inceleme MF Yiğit, SS Seferoğlu Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, 55-75, 2020 | | 2020 |