Takip et
Abdullah ADIGÜZEL
Abdullah ADIGÜZEL
duzce.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim okullarında öğretim teknolojilerinin durumu ve sınıf öğretmenlerinin bu teknolojileri kullanma düzeyleri
A ADIGÜZEL
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-17, 2010
2072010
Yenilenen ilköğretim programının uygulanması sürecinde karşılaşılan sorunlar
A Adıgüzel
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (17), 77-94, 2009
1502009
Avrupa birliğine uyum sürecinde öğretmen niteliklerinde yeni bir boyut: Bilgi okuryazarlığı
A Adıgüzel
Milli Eğitim Dergisi 33 (167), 53-70, 2005
1282005
Öğretmenlerin öğretim teknolojileri entegrasyon becerilerinin değerlendirilmesi: Yeni pedagojik yaklaşımlar için nitel bir gereksinim analizi
İ Yüksel, A Adıgüzel
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (1 …, 2012
117*2012
BİLGİ OKURYAZARLIĞI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
A Adigüzel
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 15-28, 2011
109*2011
Eğitim fakültelerinde öğretmen eğitimi program standartlarının gerçekleşme düzeyi
A Adıgüzel
PQDT-Global, 2008
104*2008
Ortaöğretim öğrencilerinin okula ilişkin tutumlarının devamsızlık ve okul başarıları arasındaki ilişki
A Adıgüze, H Karadaş
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 49-67, 2013
982013
The relation between candidate teachers' moral maturity levels and their individual innovativeness characteristics: A case study of Harran University Education Faculty
A ADIGÜZEL
Educational research and reviews 7 (25), 543, 2012
892012
SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
A ADIGÜZEL
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 253-271, 2020
682020
The Relation between English Learning Students' Levels of Self-Regulation and Metacognitive Skills and Their English Academic Achievements.
A Adigüzel, A Orhan
Journal of Education and Practice 8 (9), 115-125, 2017
682017
Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özellikleri ile öğrenmeye ilişkin tutum düzeyleri
A ADIGÜZEL, A Kaya, R Balay, A Göçen
Milli Eğitim 43 (204), 135-154, 2014
66*2014
Öğretmen eğitiminde program standartları ve akreditasyon
A Adıgüzel, M Sağlam
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 83-104, 2009
64*2009
İlköğretim okullarında sınıf içi istenmeyen öğrenci davranışları ve öğretmenlerin bu davranışlarla baş etme yaklaşımları
M Sağlam, A Adıgüzel, Ö Güngör
International Conference on Educational Sciences, 23-25, 2008
622008
Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme
B Oral, T Yazar
Ankara: Pegem Akademi, 2017
602017
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Etkinliklerini Düzenleme ve Gerçekleştirme Çabalarında Zorlanma Düzeyleri (ss. 89-110)
A Adıgüzel
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 89-110, 2009
512009
KIZ ÇOCUKLARININ OKULLULAŞMA ENGELLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ŞANLIURFA ÖRNEĞİ
A Dıgüzel
EKEV Akademi Dergisi, 325-344, 2013
492013
Eğitim fakültesi öğrencilerinin yükseköğretimde kaliteye ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
S Meraler, A ADIGÜZEL
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 123-144, 2012
432012
Öğretmen adaylarının eğitsel internet kullanım becerileri ile bilgi edinme becerileri arasındaki ilişki düzeyi
A Kaya, R Balay, R Adıgüzel
Eğitim Bilimleri Araştırma Dergisi. 4 (1), 83 99, 2014
372014
okula ilişkin tutum ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
A Adıgüzel
e-sosder 11 (40), 30-45, 2012
37*2012
Değer eğitiminde karikatür kullanımı: toplumsal birlik beraberlik ve dayanışma değer örneği
İ Yüksel, A Adıgüzel
Sakarya University Journal of Education 2 (3), 68-80, 2012
29*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20