Follow
Selma KALYONCUOĞLU BABA
Selma KALYONCUOĞLU BABA
Doçent Dr. (Associate Professor), Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
Verified email at hbv.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
İşletmelerin kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarının marka algısı üzerine etkisinin değerlendirilmesi
G Akkoyunlu, S Kalyoncuoğlu
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (3), 125-144, 2014
862014
Markaya duyulan güven ile marka sadakati ilişkisinde marka aşkının aracılık rolü: Starbucks markası üzerine bir araştırma
S Kalyoncuoğlu
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (4), 383-402, 2017
802017
The effect of entrepreneurship education on entrepreneurial intention: An experimental study on undergraduate business students
S Kalyoncuoğlu, B Aydıntan, A Göksel
Journal of Management Research 9 (3), 72-91, 2017
792017
Tüketicilerin online alışverişlerindeki sanal kart kullanımlarının teknoloji kabul modeli ile incelenmesi
S Kalyoncuoğlu
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 193-213, 2018
432018
HİZMET KALİTESİNİN KURUMSAL İMAJA ETKİSİ: KAMU VE ÖZEL MEVDUAT BANKALARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
S Kalyoncuoğlu, E Faiz
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 9 (18), 67-103, 2016
382016
KÜRESEL DOĞAN İŞLETME KAVRAMI VE İŞLETMELERİN KÜRESEL DOĞMASINA ETKİ EDEN KURUCU/ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
S Kalyoncuoğlu, MM Üner
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (3), 1-42, 2010
372010
Deneyimsel pazarlama
S Kalyoncuoğlu
Ankara: Gazi Kitabevi, 1-175, 2018
242018
Müşterilerin sadakat geliştirme eğilimlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Akıllı telefon kullanıcıları üzerinde bir araştırma
S KALYONCUOĞLU, F Emel
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 19 (1), 184-210, 2017
162017
Algılanan Kontrolün Psikolojik Sahiplenmeye Etkisinde Maksimum Fiyatı Ödeme İstekliliğinin Düzenleyici Rolü: Mercedes Marka Otomobil Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma
S Kalyoncuoğlu
İşletme Araştırmaları Dergisi 10 (3), 974-994, 2018
112018
Moderating role of materialism in the effect of perceived value on purchase intention of counterfeits of luxury brands
S Kalyoncuoglu, B Sahin
International Journal of Marketing Studies 9 (4), 76-88, 2017
112017
Unilever Knorr’un Türkiye Pazarı İçin Ürün Kararlarında Uyguladığı Stratejilerin Standardizasyon ve Adaptasyon Kapsamında Değerlendirilmesi1
B Şahin, S Kalyoncuoğlu
İşletme Araştırmaları Dergisi 6 (4), 87-119, 2014
112014
Fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti alan hastaların kalite algılarının memnuniyetleri üzerindeki etkisi: Kırşehir ilinde bir araştırma
GŞ Beydoğan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
102017
İşletmelerin küresel doğmasına etki eden kurucu/üst düzey yönetici özellikleri üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
S Kalyoncuoğlu, MM Üner
Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (3), 1-42, 2010
102010
ÜRÜN KONUMLANDIRMADA GÖRSEL BR ARAÇ: ALGILAMA HARİTALARI VE ÇİKOLATALI GOFRET SEKTÖRÜNDE BR UYGULAMA
M BAŞ, M TOLON, A KOÇAK, S KALYONCUOĞLU
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (2), 103-115, 2006
102006
A Study on Determining the Factors Which Affect Consumers' Permission for Marketing Messages Sent by Companies
S Kalyoncuoglu, E Faiz
International Journal of Business and Social Science 6 (10), 11-27, 2015
82015
Grouping university students according to their social media usage behaviours
Ö Müge, S KALYONCUOĞLU
Journal of Internet Applications and Management 8 (2), 5-29, 2017
72017
AKILLI TELEFON PAZARI İÇİN MÜŞTERİ SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA MEMNUNİYETİN, ALGILANAN DEĞERİN VE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN ETKİSİ
S KALYONCUOĞLU, E FAİZ
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 52 (1), 128-149, 2017
72017
Pazarlamada yeni bir yaklaşım: Yeşil Pazarlama
M Baş, S Kalyoncuoğlu
Kooperatifçilik Dergisi 1 (141), 75-87, 2003
72003
Küresel doğan işletme kavramı ve işletmelerin küresel doğmasına etki eden kurucu/Üst düzey yönetici özellikleri üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
M Üner, S Kalyoncuoğlu
Gazi İİBF Dergisi 12 (3), 5, 2010
52010
Avrupa birliği'nde ürün standardizasyonu, CE İşareti ve OSTİM'de bir uygulama
S Kalyoncuoğlu
Gazi Üniversitesi, FBE Yüksek Lisans Tezi, 2003
52003
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20