Yabancı dil öğrenen dijital yerlilerin Web 2.0 araçlarını kullanma düzeylerinin belirlenmesi: Bir durum çalışması H Bozna PQDT-Global, 2017 | 11 | 2017 |
BOOK REVIEW RESEARCH ON E-LEARNING AND ICT IN EDUCATION H Bozna Turkish Online Journal of Distance Education 18 (1), 224-227, 2017 | 10 | 2017 |
Digital natives’ use of web 2.0 tools in learning foreign language: A case study H Bozna, TV YÜZER Language and Technology 2 (1), 26-43, 2020 | 8 | 2020 |
Active learning analytics in mobile: visions from PhD students E Atasoy, H Bozna, A Sönmez, A Aydın Akkurt, G Tuna Büyükköse, M Fırat Asian Association of Open Universities Journal 15 (2), 145-166, 2020 | 6 | 2020 |
İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenenlerin etkileşimli e-destek ortamlarına yönelik algıları H BOZNA Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (1), 97-116, 2019 | 5 | 2019 |
Lisansüstü Türk öğrencilerin kitlesel açık çevrimiçi dersleri (kaçd) bırakma konularındaki algıları H BOZNA Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (2), 72-88, 2016 | 3 | 2016 |
Evolution Of Distance Education Theories In 21st Century H Bozna, M Firat International Open And Distance Learning Conference Proceeding, 247-350, 2019 | 1 | 2019 |
A futurist approach for open and distance 21st century learners A Güneş, H Bozna Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces, 281-291, 2018 | 1 | 2018 |
Core Elements of Preparing Learning Materials in Distance Foreign Language Education H Bozna Nobel Yayın Dağıtım, 2023 | | 2023 |
The Use of Creative Drama in Speaking Lessons H Bozna EDULEARN10 Proceedings, 2080-2080, 2010 | | 2010 |