Follow
S.N. Yeşiloğlu
Title
Cited by
Cited by
Year
Gazlar Konusunun Lise Öğrencilerine Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Odaklı Yöntem ile Öğretimi
SN Yeşiloğlu
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007
1272007
FARKLI BRANŞLARDAKİ ALAN ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL YAPILANDIRICI YAKLAŞIMLA BİLİM ANLAYIŞLARININ GELİŞTİRİLMESİ
Y Özdem, B Demirdöğen, SN Yeşiloğlu, K Mustafa
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (4), 263-292, 2010
252010
Epistemological problems underlying pre-service chemistry teachers’ aims to use practical work in school science
SN Yeşiloğlu, F Köseoğlu
Chemistry Education Research and Practice 21 (1), 154-167, 2020
202020
BİLİM HAKKINDA AHMET İNAM İLE GÖRÜŞMELER VE BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ ÜZERİNE YORUMLAR
SN Yeşiloğlu, B Demirdöğen, F Köseoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (4), 1-39, 2010
182010
Examining Pre-Service Teachers' Views about Online Chemistry Laboratory Learning Experiences Amid the COVID-19 Pandemic.
SN Yesiloglu, S Gençer, F Ekici, B Isik
Journal of Turkish Science Education 18, 108-124, 2021
142021
BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİNDE İLK ADIM: YENİ TOPLUM ETKİNLİĞİ VE UYGULANIŞI ÜZERİNE TARTIŞMALAR
SN YEġĠLOĞLU, B DEMĠRDÖĞEN, F Köseoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (4), 163-186, 2010
122010
Bilimsel tartışma (argümantasyon) yöntemi ile gazlar konusunun lise öğrencilerine öğretimi
SN Yeşiloğlu
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007
102007
Teaching nature of science implicitly by integrated school science with historical activities
SN Yeşiloğlu, F Koseoglu
ICERI2010 Proceedings, 5881-5881, 2010
42010
Investigation of pre-service chemistry teachers’ understanding of radioactive decay: a laboratory modelling activity
SN Yeşiloğlu
Chemistry Education Research and Practice 20 (4), 862-872, 2019
32019
Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Genel Bakış
F KÖSEOĞLU, H TÜMAY, S YEŞİLOĞLU, Y ALTUN
32010
Bilimin doğası anlayışlarının kimya öğretim etkinlikleri ile geliştirilmesi
F Köseoğlu, SN Yeşiloğlu
Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları için …, 2017
22017
Enhancing Prospective Teachers Views on Nature of Science Within a Social Context
S YEŞİLOĞLU, B DEMİRDÖĞEN, F KÖSEOĞLU
22009
Fen derslerindeki pratik çalışmalarda epistemoloji ve bilimin doğası anlayışları: Kimya öğretimi örneği
SN Yeşiloğlu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
12014
Öğretmenlerin Bilimin Doğası ve Öğretimi ile ilgili Katıldıkları Hizmetiçi Eğitimin Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
S YEŞİLOĞLU, S KÜÇÜKER, U TAŞDELEN, F KÖSEOĞLU
12012
PROSPECTIVE TEACHERS’REFLECTIVE EXPERIENCE OF NATURE OF SCIENCE THROUGH ROLE PLAYING A HISTORICAL CASE
F Köseoğlu, B Demirdöğen, SN Yeşiloğlu
ICERI2010 Proceedings, 5741-5741, 2010
12010
Using Concept Maps To Explore Pre Service Chemistry Teachers Conceptual Understandings About Scientific Inquiry as a Subject Matter
S YEŞİLOĞLU, Y ALTUN, F KÖSEOĞLU
12008
REPORT ON CHEMISTRY EDUCATION IN TÜRKİYE: ISSUES, SOLUTIONS, BEST PRACTICES
Y Altun, AY Çelik, H Kadayıfçı, SN Yeşiloğlu, D Dinçdemir
Economic Cooperation Organization Educational Institute, 2023
2023
An Investigation of Nature of Science Views of Science Teachers in Project Schools in Turkey.
SN Yesiloglu
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 3021-3041, 2021
2021
Argümana Dayalı Sorgulayıcı Araştırma İle Fen Öğretimi
BD S. N. Yeşiloğlu
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programlarıyla …, 2018
2018
Argümantasyon ile kimya öğretimi
B Demirdöğen, S Yeşiloğlu, F Köseoğlu
PEGEM AKADEMİ, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20