Follow
MEHMET BAŞ
MEHMET BAŞ
HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ
Verified email at hbv.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
MARKA BİLGİSİ SÜRECİNDE MARKA FARKINDALIĞI VE ALGILANAN KALİTE (BEKLENTİ) İLİŞKİSİ VE GSM SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR ANALİZ
C Aktepe, M Baş
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 10 (1), 81-96, 2008
2112008
Sosyal medyanin tüketici davranişlari üzerine etkisinin belirlenmesi
S Keskin, BAŞ Mehmet
Gazi üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi 17 (3), 51-69, 2015
2082015
Müşteri ilişkileri yönetimi
C Aktepe, M Baş, M Tolon
Detay Yayıncılık, 2015
1082015
SERVQUAL ANALİZİ İLE MİGROS VE GİMA SÜPERMARKETLERİNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ALAN ÇALIŞMASI
M Atan, M Baş, M Tolon
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (2), 159-180, 2005
782005
SPOR SPONSORLUĞU ve SPOR FEDERASYONLARININ SPONSORLUĞA BAKIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
M Baş
Gazi University Journal of Economics & Administrative Sciences 10 (3), 2008
602008
Marka yönetimi
M Baş
Ankara: Detay Yayıncılık, 2015
592015
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık
C Aktepe, M Baş, M Tolon
COACHES OF SMEs: 5 POINTS TRAININGS, 2009
582009
Türkiye’de yerel yönetimler ve turizm
M Baş, B Kılıç, E Güçer
Mevzuat Dergisi 10 (119), 1-12, 2007
382007
YABANCI MARKA İSİMLERİNİN İNTERNET TÜKETİCİSİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TEKNOLOJİK ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
M BAŞ, Ş ŞAHİN
Journal of Internet Applications & Management/İnternet Uygulamaları ve …, 2013
322013
YABANCI MARKA İSİMLERİNİN İNTERNET TÜKETİCİSİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TEKNOLOJİK ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
M BAŞ, Ş ŞAHİN
Journal of Internet Applications & Management/İnternet Uygulamaları ve …, 2013
322013
Elektronik ticarette müşteri memnuniyeti: Firsat siteleri üzerine bir araştirma
F Yalçın, M Baş
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 (3), 1-16, 2012
322012
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
İE Tarakçi, M Baş
Third Sector Social Economic Review 53 (1), 291-326, 2018
302018
Politik pazarlama
N Parıltı, M Baş
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (2), 9-25, 2002
292002
Starbucks Coffee Tüketi̇ci̇leri̇ni̇n Demografi̇k Özelli̇kleri̇nden Bi̇ri̇ Olan Ci̇nsi̇yete Göre Hedoni̇k Tüketi̇m Nedenleri̇nden Etki̇lenme Tutumlarinin Beli̇rlenmesi̇
M Baş, G Samsunlu
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17 (1), 14-34, 2015
282015
Türkiye’de faaliyet gösteren gsm operatörlerinin hizmet kalitesi bakimindan karşilaştirilmasi ve uygulanan rekabet stratejileri
AB Meral, M Baş
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 15 (2), 41-70, 2013
242013
Perakendeci markası ve uygulamaları
M Baş
Gazi Kitapevi, Ankara, 2007
212007
Türkiye’nin AB’ye Uyumu Sürecinde Türk İşletmelerinin Ar&Ge Faaliyetleri
R Demirci, M Baş, M Tolon
Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi Bildiriler Kitabı, 73-81, 2006
212006
Marka cinsiyeti ve bir uygulama
M Baş, G Merter
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16 (3), 47-70, 2014
192014
TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN GSM OPERATÖRLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
S Aksoy, M Baş
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 (2), 509-538, 2016
182016
Rekabeti Etkileyen Pazar Yoğunlaşması ve Türkiyedeki Bazı Sektörlerin Yoğunlaşma Dereceleri
M Baş
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 109-119, 2004
182004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20