Okul yöneticilerinin etik liderlik özellikleri ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: Beylikdüzü örneği M Işık Beykent Üniversitesi, İstanbul, 2009 | 47 | 2009 |
COVID 19: Eğitimde yeni arayışlar I Metin, İ Bahat Üniversite Araştırmaları Dergisi 4 (1), 82-89, 2021 | 21 | 2021 |
Teknoloji bağlamında eğitimde fırsat eşitsizliği: eğitime erişime yönelik sorunlar ve çözüm önerileri I Metin, İ BAHAT Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 498-517, 2021 | 16 | 2021 |
Öğretmenlik imajı: bir ölçek geliştirme çalışması M Özgenel, I Metin, İ Bahat Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 52 (3 …, 2019 | 15 | 2019 |
Okul yöneticilerinin etik liderlik özellikleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki M Işık İZÜ Eğitim Dergisi 2 (4), 155-173, 2020 | 13 | 2020 |
Farklı kariyer evrelerindeki öğretmenlerin sürekli öğrenen okul oluşturmaya ilişkin zihni modelleri M Işık, İ Bahat Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 555-580, 2019 | 7 | 2019 |
Expectations and Level of Satisfaction of University Students from the Higher Education System M Işık International Journal of Educational Methodology 8 (1), 163-178, 2022 | 5 | 2022 |
İstanbul ili Beylikdüzü ilçesinde yaşayan göçmen öğrencilerin deneyimlerinin incelenmesi [Examining the experiences of migrant students living in Beylı̇kdüzü district of Istanbul] M Işık, İ Bahat, İ Öncüler, A Özdemir Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 925-950, 2021 | 5 | 2021 |
Okul yöneticilerinin öğretmen liderleri algilari üzerine nitel bir araştırma M Işık, İ Bahat Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (14), 31-56, 2018 | 4 | 2018 |
Professional Learning Level of School Managers Performing at Different Career Stages M Işık, M Çetin Kastamonu Education Journal 27 (2), 2019 | 3* | 2019 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ ÖZ-YETERLİKLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA M Dülgar EK, 2024 | 2 | 2024 |
Analyzing School Attachment of Secondary School Students’ for Regards to Various Variables MIİ BAHAT Education Quarterly Reviews 4 (Special İssue 1), 571-583, 2021 | 2 | 2021 |
Hesapverebilirlik bağlamında MEBİM 147 hakkında eğitim yöneticilerinin görüşleri I Metin, İ BAHAT Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 49 …, 2019 | 2 | 2019 |
Examination of student perceptions about helicopter parental attitudes: Helicopter parental attitudes M Işık, İ Bahat International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 2128-2149, 2021 | 1 | 2021 |
Yükseköğretim Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği I Metin, İ BAHAT e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (2), 17-35, 2021 | 1 | 2021 |
EXPLORING INTERNATIONALIZATION IN TURKISH HIGHER EDUCATION: INSIGHTS FROM INTERNATIONAL STUDENTS M IŞIK, S Ernas, İ BAHAT Education and Culture 8 (21), 802-823, 2023 | | 2023 |
The Phenomenon of Voluntary Dropout: An Investigation into Management Information Systems Students. İ Bahat, S Ernas, M Isik Pegem Journal of Education and Instruction 13 (4), 330-343, 2023 | | 2023 |
Perceptions of School Managers Towards the Acceptance and Use of Technology: A Phenomenological Study M Işık Education Quarterly Reviews 5 (4), 2022 | | 2022 |
Future Expectations of Higher Education Students: The Case of Kırşehir Ahi Evran University APDM Işık, APDİ Bahat Educational Research 12 (2), 17-35, 2021 | | 2021 |