Factors Influencing Mathematical Problem-Solving Achievement of Seventh Grade Turkish Students B Guven, BO Cabakcor Learning and Individual Differences 23, 131-137, 2013 | 113 | 2013 |
Türkiye’de matematik eğitiminde kavram yanılgılarıyla ilgili çalışmalar: Tematik bir inceleme A TÜRKDOĞAN, M GÜLER, B BÜLBÜL, Ş DANİŞMAN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015 | 66 | 2015 |
Matematik öğretmeni adaylarının geometrik düşünme alışkanlıklarını geliştirmeye yönelik tasarlanan öğrenme ortamının değerlendirilmesi BÖ Bülbül Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 23 | 2016 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematik derslerinden aldığı ve tercih ettikleri geribildirim türleri B ÇABAKÇOR, E Akşan, T Öztürk, SO ÇİMER Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 2 (1), 46-68, 2011 | 15 | 2011 |
Öğretmen adaylarının geometrik düşünme alışkanlıklarının değişimi BÖ BÜLBÜL, B Güven Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-23, 2020 | 13 | 2020 |
Geometrik düşünme alışkanlıkları ile akademik başarı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Matematik öğretmeni adayları örneği BÖ Bülbül, B Güven Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 1-1, 2019 | 13 | 2019 |
Can geometry achievement and geometric habits of mind be improved online? Reflections from a computer-aided intervention BÖ Bülbül, M Güler Journal of Educational Technology Systems 49 (3), 376-398, 2021 | 12 | 2021 |
The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject C Yıldız, BÖ Çabakçor, ZB Özdoğan, S Arslan Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 868-872, 2011 | 12 | 2011 |
Studies about misconceptions in mathematics education in Turkey: A thematic review A Türkdoğan, M Güler, BÖ Bülbül, Ş Danişman Mersin University Journal of the Faculty of Education 11 (2), 215-236, 2015 | 11 | 2015 |
Matematiksel düşünme sürecini belirlemeye yönelik tasarlanmış bir öğrenme ortamından yansımalar D Çelik, M Güler, BÖ Bülbül, ZM Özmen International Journal of Educational Studies in Mathematics 2 (1), 11-23, 2015 | 11* | 2015 |
Factors Affecting Prospective Mathematics Teachers’ Beliefs about Geometric Habits of Mind BÖ Bülbül Journal of Pedagogical Research, 2021 | 8 | 2021 |
For What Purpose Do the Student Teachers Use DGS? A Qualitative Study on the Case of Continuity. BÖ Bülbül, M Güler, K Gürsoy, B Güven International Online Journal of Education and Teaching 7 (3), 785-801, 2020 | 7 | 2020 |
9. sınıf öğrencilerinin sözel problemlerdeki eksik-fazla bilgiye ilişkin farkındalıkları K GÜRSOY, M Güler, B Bülbül, B Güven Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi 1 (1), 13-22, 2015 | 7 | 2015 |
The evaluation of the learning environment designed for improve the geometric habits of mind of mathematics pre-service teachers BÖ Bülbül Unpublished doctoral dissertation). Karadeniz Technical University, Trabzon …, 2016 | 5 | 2016 |
Analysis of solved examples in mathematics textbooks regarding the use of geometric habits of mind ZB Erşen, BÖ Bülbül, M Güler Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 12 (1), 349-377, 2021 | 4 | 2021 |
TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi BÖ Çabakçor, M Güler, E Akşan, K Gürsoy, B Güven XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014 | 4 | 2014 |
Ortaokul ders kitaplarının değerlendirilmesi: Bir dereceli puanlama anahtarı geliştirme çalışması S BÜLBÜL, BÖ BÜLBÜL Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 882-911, 2021 | 3 | 2021 |
An example of the use of dynamic mathematics software to create problem-solving environments that serve multiple purposes E Çekmez, BÖ Bülbül Interactive LEarning Environments 25 (8), 2017 | 3 | 2017 |
Matematik öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli ortamda geometri problem çözme stratejilerinin belirlenmesi BÖ BÜLBÜL, AN ELÇİ, M GÜLER, B GÜVEN Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 403-432, 2021 | 2 | 2021 |
Matematik Derslerinde Somut Materyal Kullanımına Yönelik Ölçek Geliştirme A Baki, BÖ Çabakçor 9. Matematik Sempozyumu, 2010 | 2 | 2010 |