Follow
Üzeyir Kement
Üzeyir Kement
Verified email at odu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Effect of perception of COVID-19 and nonpharmaceutical intervention on desire and behavioral intention in touristic travels in Turkey
U Kement, S Çavuşoğlu, B Demirağ, Y Durmaz, A Bükey
Journal of Hospitality and Tourism Insights 5 (1), 230-249, 2022
652022
Genişletilmiş planlanmış davranış teorisi kapsamında yeşil yıldızlı otelleri tekrar ziyaret etme niyeti
L Özer, Ü Kement, B Gültekin
Hacettepe Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi 33 (4), 2015
642015
Hafızaya yönelik müşteri deneyimlerinin müşteri sadakatine etkisi: yeşil oteller örneği
Ü Kement, S Çavuşoğlu
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (8), 172-194, 2017
392017
Genişletilmiş planlanmış davranış teorisi modeli kapsamında otel müşterilerinin yeşil yıldızlı otelleri tekrar ziyaret etme niyetlerinin incelenmesi
Ü Kement
Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
372013
Üçüncü Nesil Kahve Sunan İşletmelerde Hizmet Kalitesi, Müşteri Tatmini ve Davranışsal Niyet İncelemesi; Algılanan Fiyatın Düzenleyicilik Rolü (Service Quality, Customer …
Ü KEMENT
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (2), 1252-1270, 2019
362019
Doğaya yönelik gerçekleştirilen rekreatif etkinliklerde tüketicilerin çevre dostu rekreasyon davranışlarının incelenmesi: kamping örneği
Ü Kement
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
332015
Yeşil tutumunun davranışsal niyet türlerine etkisi: Yeşil imajın aracılık rolü
Ü Kement
OPUS International Journal of Society Researches 10 (17), 370-394, 2019
232019
Yeşil tutumunun davranışsal niyet türlerine etkisi: Yeşil imajın aracılık rolü
Ü Kement
OPUS International Journal of Society Researches 10 (17), 370-394, 2019
232019
Investigation of the effect of restaurant atmosphere on behavioral intention
Ü Kement, S Çavuşoğlu, A Bükey, M Göral, A Uslu
Journal of Tourism and Services 12 (22), 222-242, 2021
212021
Müşteri ilişkileri yönetimi
B GÜLTEKİN, Ü KEMENT
Nobel Akademik, 2018
212018
Çevresel kaygı ve algılanan ahlaki yükümlülüğün yeşil otelleri ziyaret etme niyetine etkisinin incelenmesi
Ü KEMENT
Turizm Akademik Dergisi 5 (2), 203-214, 2018
202018
Rekreasyon Olgusuna Genel Bakış
T Gül, E Karaçar, Ü Kement, MM Paslı, Ö Yayla, E Erol, G Göker
Rekreasyona Giriş içinde. Ankara: Detay Yayıncılık, 2014
202014
Rekreasyona giriş
T Gül, E Karaçar, Ü Kement, MM Paslı, Ö Yayla, E Erol, G Göker
Boş zaman ve Rekreasyon, Yaylı, A.,(Editör) Rekreasyona Giriş. Ankara: Detay …, 2014
202014
Amaçlı Hizmet Veren İşletmelerin Rekreatif ve Turistik Açıdan Değerlendirilmesi
Ü KEMENT, B Batga
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 4 (4), 57-74, 2016
172016
Gastronomik deneyimlerin tekrar ziyaret niyetine etkisi: Eskişehir örneği. 15
M Kaşlı, B Demirci, Ü Kement
Ulusal Turizm Kongresi. Ankara, 479-491, 2014
172014
EKOTURİZM FAALİYETLERİNE KATILAN BİREYLERİN DEĞER İNANÇ NORM TEORİSİ KAPSAMINDA ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ AÇIKLANMASI
Ü KEMENT
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (72), 2182-2195, 2019
162019
Otel müşterilerinin algıladığı hizmet kalitesinin servqual analizi ile değerlendirilmesi: termal turizm işletmeleri örneği
Ü Kement, S Çavuşoğlu, A Bükey, B Başar
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10, 25-35, 2019
142019
Mobbing’in Örgütsel Bağlılığa Etkisi: Eğlence ve İkram Amaçlı Hizmet Veren Rekreasyon İşletmelerinde Bir Araştırma
Ü Kement, B Batga
İşletme Araştırmaları Dergisi 8 (4), 400-420, 2016
142016
EKOTURİZM KAPSAMINDA SEYAHAT EDEN TÜKETİCİLERİN ÇEVREYE DUYARLI DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ: AYDER ÖRNEĞİ.
E Güçer, Ü Kement
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2015
142015
Kamping Yapan Bireylerin Çevre Dostu Rekreasyon Davranışlarına Ekolojik Tutum ve Rekreasyonel Motivasyon Değişkenlerinin Etkisinin İncelenmesi
Ü Kement, E Güçer
Journal of Recreation and Tourism Research 2 (3), 16-27, 2015
142015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20