Follow
Zeynep Genel
Zeynep Genel
zeynep.genel@okan.edu.tr
Verified email at okan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
A Theoritical Approach for Sustainable Communication in City Branding
AB Bıçakçı, Z Genel
Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools and Applications, 2017
14*2017
Markaların sosyal aracılı krizlerle mücadelesinde yeni yaklaşımlar: Fairy krizi örneği
Z Genel, E Erdem
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi 4 (1), 171-192, 2021
42021
GÖÇMEN KARŞITI SÖYLEM İLE SOSYO-TEKNOLOJİK AĞLARDA GÜNDEM OLUŞTURMA: SESSİZİSTİLA2 İÇERİĞİNİN YOUTUBE KULLANICI GÜNDEMİNİN ANALİZİ
Z GENEL
Yeni Medya Elektronik Dergisi 6 (3), 268-282, 2022
22022
Havayolu taşımacılığı sektöründe kriz ve paydaş iletişimi: Türk Hava Yolları örneği
SS Madak, Z Genel
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 196-214, 2022
22022
PASİF PAYDAŞ OLARAK VATANDAŞIN E-İLETİŞİM İLE AKTIF PAYDAŞA DÖNÜŞÜMÜ: CİMER UYGULAMASI ÖRNEĞİ
T Durmuşoğlu, Z Genel
Denetişim, 70-90, 2022
22022
Digital Transformation of Consumer Engagement by Sustainable Communication Tools
Z Genel
Handbook of Research on Digital Citizenship and Management During Crises, 56-73, 2022
22022
Building Powerful Private Label Brands in Creating Effective Communication Processes: Turkish Ironman as Case Study in Scope of Linear Communication Approach
Z Genel
Improving Marketing Strategies for Private Label Products, 39-60, 2020
22020
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SELFİ İLE YARATILAN HİPER-GERÇEKLİK
NH URALMAN, G ZEYNEP
Kurgu 26 (3), 342-358, 2018
22018
Sustainable communication as a component of corporate reputation
Z Genel
Reputation Management Techniques in Public Relations, 38-55, 2018
22018
Basın İşletmelerinde İş Geliştirme Çalışma ve Uygulamaları
Z Genel
PQDT-Global, 2008
22008
Sürdürülebilir tüketim, anti tüketim akımları ve IKEA buy back friday hareketi
Z GENEL
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 240-260, 2022
12022
AFRİKALI GÖÇMENLERİN HİKÂYESİNİ BELİRLEYEN ETKENLER VE İLETİŞİMİN ROLÜ
Z GENEL
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 15 (39), 928-948, 2022
2022
İtibarın Online Boyutları: İletişim Profesyonellerinin Online İtibar Yaklaşımlarının Değerlendirilmesi
Z Genel, S Koçak
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (59), 1-22, 2022
2022
An Observation on Othering of 65+ Group During The First Phase of Covid-19 Pandemic
Z Genel, B Özuğurlu
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi 4 (2), 48-67, 2021
2021
Understanding Informal Communication Environment Effect on Social Inclusion
Z GENEL
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 457-474, 2021
2021
The New Horizon of Public Relations
Z Genel
2020
Role of Communicational Collaboration With Governmental Organizations as Stakeholder Groups
Z Genel
Recent Advancements in Sustainable Entrepreneurship and Corporate Social …, 2020
2020
The New Horizon of Public Relations: Community Management
Z Genel
Strategies and Tools for Managing Connected Consumers, 208-222, 2020
2020
Impact of Social Media and Technology Companies on Digital Journalism
ŞO Kılıç, Z Genel
Trends, Experiences, and Perspectives in Immersive Multimedia and Augmented …, 2019
2019
A Theoretical Approach for Sustainable Communication in City Branding: Multilateral Symmetrical Communication Model
ZG Bıçakçı, Ayşe Banu
Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction, 41-66, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20