Takip et
Emrah BOYLU
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN TEMEL SEVİYEDEKİ İRANLI ÖĞRENCİLERİN YAZMA PROBLEMLERİ
E Boylu
Zeitschrift für die Welt der Türken 6 (2), 2014
1012014
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN BOSNA-HERSEKLİ ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
E Boylu, Ö Çangal
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 4 (1), 349-368, 2015
952015
Dil-kültür ilişkisi ve İran’da Türkçe öğretimine etkisi
E Boylu
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2014
702014
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİL İHTİYAÇ ANALİZİ: İRAN ÖRNEĞİ
E Boylu, Ö Çangal
International Journal of Language Academy 2 (5), 127-151, 2019
642019
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen İranlı öğrencilerin konuşma kaygılarının değerlendirilmesi
Ü Şen, E Boylu
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (30), 2015
552015
Türkçe Öğretim Merkezlerininin Güncel Durumu ve Standartlaştirilmasi Üzerine
E Boylu, U BAŞAR
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (24), 309-324, 2016
542016
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Türkçeye Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığı İle Belirlenmesi
E BOYLU, ÖF IŞIK
Ana Dili Eğitimi Dergisi 5 (3), 450-471, 2017
472017
Yabancılara Türkçe öğretiminde ölçme değerlendirme uygulamaları ve standart oluşturma
E Boylu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
402019
Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenenlere Yönelik Yazma Kaygisi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ü Şen, E Boylu
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 6 (2), 1122-1132, 2017
372017
Suriyeli mülteci çocuklara yabancı dil olarak Türkçe öğretenlerin yaşadıkları durumlara ilişkin görüşleri
E BOYLU, ÇAL Pınar
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 895-936, 2019
282019
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin dil öğrenme stratejilerini kullanma düzeyleri
E Boylu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
282015
Kuramdan Uygulamaya Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
E Boylu
https://www.researchgate.net/publication …, 2019
262019
Yanlış çözümleme yaklaşımına göre Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen B1 seviyesi öğrencilerinin yazılı anlatımlarının değerlendirilmesi
E Boylu, EZ Güney, KE ÖZYALÇIN
International Journal of Languages' Education and Teaching 5 (3), 184-202, 2017
242017
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN KÜLTÜREL BOYUTU: TÜRKÇE KALIP SÖZLERİN FARSLARA ÖĞRETİMİ
E Boylu, U BAŞAR
Türklük Bilimi Araştırmaları, 31-52, 2018
222018
Yabancı dil olarak Türkçe öğretmeni yetiştirmenin gerekliliği ve lisans programı önerisi
F Kana, E Boylu, U Başar
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (5), 1125-1138, 2016
212016
Suriyeli mültecilerin Türkçe kursuna başlamadan önceki söz varlığı durumları
E Boylu, PÇ Işık
Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (1), 68-94, 2018
202018
The views of teachers and students on slang in teaching Turkish as a foreign language
E Boylu, D Kardaş
Journal of language and linguistic studies 16 (1), 73-88, 2020
192020
YURT DIŞINDA TÜRKİYE TÜRKÇESİ ÖĞRENEN TÜRK DİLLİLERİN YAZILI ANLATIM HATALARI: İRAN ÖRNEĞİ
E BOYLU, U BAŞAR
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 324-338, 2015
122015
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen Suriyeli mülteci öğrencilerin Türkiye algılarına yönelik metaforik bir çalışma
E Boylu, ÖF Işık
Başkent University Journal of Education 7 (1), 129-145, 2020
112020
Geçici koruma altındaki Suriyeli öğrencilere ilk okuma yazma öğretimine ilişkin öğretmen öz yeterlik algılarının incelenmesi
F Şahin, E BOYLU
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 39 (2), 343-359, 2020
102020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20