Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programları C Öztürk, H Deveci Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2011 | 49 | 2011 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUK HAKLARINI ALGILAMALARI Y Kop, G Tuncel Eğitimde Kuram ve Uygulama 6 (1), 106-124, 2010 | 43 | 2010 |
Türkiye'de Yüksek Lisans Öğreniminde Yaşanan Sorunlar: Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Örneği. A KATILMIŞ, H ÇELİK, Y KOP Gaziantep University Journal of Social Sciences 12 (1), 2013 | 23 | 2013 |
Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars ili örneği) Hİ Kaya, M Taşdan, Y Kop, M Metin Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 2 (1), 39-49, 2012 | 23* | 2012 |
Sosyal bilgiler dersi öğretmen adaylarının “Topluma Hizmet Uygulamaları” dersine yönelik görüşleri G Tuncel, Y Kop, A Katılmış 2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011 | 18 | 2011 |
Progressivism ve progressivisme eleştirel bir yaklaşım.[Progressivism and a critical approach to progressivism] Y Kop Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 10, 270-288, 2004 | 18 | 2004 |
7. sınıf sosyal bilgiler çalışma kitaplarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı açısından incelenmesi B Kaya Journal of Turkish Studies 9 (5), 2014 | 16 | 2014 |
Türkiye’de sosyal bilgiler/bilimler öğretimi alanlarında bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler üzerine analitik bir çalışma (1987-2005) Y Kop, G Tuncel Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5, 91-112, 2010 | 15 | 2010 |
Children's rights perceptions of social studies teachers KOP Yaİar, G Tuncel Journal of Theory and Practice in Education 6 (1), 106-124, 2010 | 10 | 2010 |
Yapılandırmacı öğrenme kuramına dayalı sosyal bilgiler dersi öğretiminde sözlü tarihin kullanımı C Öztürk, G Tuncel, Y Kop XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 220-224, 2005 | 10 | 2005 |
SAFAHAT? A GÖRE MEHMET AKİF? İN EĞİTİM ANLAYIŞI Y Kop Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 363-377, 2019 | 8 | 2019 |
1829 Osmanlı-Rus Savaşında Kars ve Çevresi Y Kop Erzurum: Atatürk Üniversitesi, 1828 | 7 | 1828 |
1829 Osmanlı-Rus Savaşında Ermeniler Y Kop Ermeni Araştırmaları 1. Türkiye Kongresi, 1828 | 6 | 1828 |
Ortaokul öğrencilerinin internet kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Y Kop, EÖ Yiğit Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017 | 4 | 2017 |
İLKÖĞRETİM 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI'NDA YER ALAN TARİHİ KAVRAMLARIN KAZANDIRILMA DÜZEYİ Y Kop, A Katilmiş Kafkas Universitesi. Sosyal Bilimler Enstitu, 85-100, 2016 | 4 | 2016 |
Problems in master degree programs in Turkey: Social studies education case A Katılmış, H Çelik, Y Kop Gaziantep University Journal of Social Sciences 12 (1), 108-122, 2013 | 4 | 2013 |
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Ermeni Sorunu İle İlgili Görüşleri ve Bilgi Düzeyleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma: İstanbul ve Kars Örnekleri Y Kop PQDT-Global, 2009 | 4 | 2009 |
Gelecek neslin gözüyle 1915 Ermeni olayları Y Kop Pegem Atıf İndeksi, 001-275, 2017 | 2 | 2017 |
Tarihi Seyir ve Eğitimsel Bazda 1915 Ermeni Olaylarına İlişkin Literatür Üzerine Genel Bir Analiz Y Kop 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum 5 (15), 121-134, 2016 | 2 | 2016 |
Primary and secondary education in Kars during 1871–1960 İ Topçu, Y Kop Current Trends in Educational Sciences, 563-580, 2017 | 1 | 2017 |