Eğitsel bilgisayar oyunlarının öğrencilerin matematik dersine ve eğitsel bilgisayar oyunlarına yönelik tutumlarına etkisi S Çankaya, A Karamete Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2008 | 268 | 2008 |
COVID-19 Pandemi Döneminde Türkiye’deki Üniversitelerin Uzaktan Eğitim Sistemlerinin İncelenmesi G DURAK, S ÇANKAYA, S İzmirli Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020 | 219 | 2020 |
Tasarım tabanlı araştırma ve öğrenme ortamlarının tasarımı ve geliştirilmesinde kullanımı A Kuzu, S Çankaya, ZA Mısırlı Anadolu Journal of Educational Sciences International 1 (1), 19-35, 2011 | 156 | 2011 |
The effects of educational computer games on students’ attitudes towards mathematics course and educational computer games S Çankaya, A Karamete Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 145-149, 2009 | 138 | 2009 |
Küreselleşen dünyada akademisyen olmak F Odabaşı, M Fırat, S İzmirli, S Çankaya, A Mısırlı Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 127-142, 2010 | 128 | 2010 |
Parental controls on children's computer and Internet use S Çankaya, HF Odabaşı Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1105-1109, 2009 | 93 | 2009 |
Examining the Turkish universities’ distance education systems during the COVID-19 pandemic G Durak, S Çankaya, S İzmirli Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2020 | 82 | 2020 |
Using educational social networking sites in higher education: Edmodo through the lenses of undergraduate students S Cankaya, G Durak, E Yunkul European Journal of Educational Technology 1 (1), 3-23, 2014 | 80 | 2014 |
UNDERGRADUATE STUDENTS’VIEWS ABOUT EMERGENCY DISTANCE EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC G Durak, S Çankaya European Journal of Open Education and E-learning Studies 5 (1), 2020 | 65 | 2020 |
Robotlarla Programlama Eğitimi: Öğrencilerin Deneyimlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi S Çankaya, G Durak, E Yünkül Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 428-445, 2017 | 61* | 2017 |
Students’ Attitudes Towards Edmodo, a Social Learning Network: A Scale Development Study E Yunkul, S Cankaya Turkish Online Journal of Distance Education 18 (2), 16-29, 2017 | 61 | 2017 |
Eğitimde eğitsel sosyal ağ sitelerinin kullanımı: Edmodo örneği G Durak, S Cankaya, E Yünkül Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 41, 309-316, 2014 | 60 | 2014 |
The effects of scratch software on students’ computational thinking skills E Yünkül, G Durak, S Çankaya, ZA Mısırlı Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2017 | 55 | 2017 |
Scratch yazılımının öğrencilerin bilgisayarca düşünme becerilerine etkisi E YÜNKÜL, G Durak, S Çankaya, ZA MISIRLI Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017 | 47 | 2017 |
Oran-orantı konusunda geliştirilen bilgisayar oyunlarının öğrencilerin matematik dersi ve eğitsel bilgisayar oyunları hakkındaki düşüncelerine etkisi S Çankaya Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 41 | 2007 |
Augmented Reality: Historical development and area of usage I Sünger, S Çankaya Journal of Educational Technology and Online Learning 2 (3), 118-133, 2019 | 39 | 2019 |
Trends in Distance Education: A Content Analysis of Master's Thesis. G Durak, S Çankaya, E Yunkul, M Urfa, K Toprakliklioglu, Y Arda, N İnam Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 16 (1), 203-218, 2017 | 37 | 2017 |
THE EFFECTS OF A SOCIAL LEARNING NETWORK ON STUDENTS’PERFORMANCES AND ATTITUDES G Durak, S Cankaya, E Yunkul, G Ozturk European Journal of Education Studies, 2017 | 36 | 2017 |
Integrated Systems in Emergency Distance Education: The Microsoft Teams. S ÇANKAYA, G DURAK Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2020 | 32* | 2020 |
Zihin engellilere öz bakım ve ev içi becerilerinin öğretiminde ailelere yönelik beceri öğretimi yazılımının geliştirilmesi ve değerlendirilmesi S Çankaya Doktora Tezi, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 31 | 2013 |