Serkan Cankaya
Title
Cited by
Cited by
Year
Eğitsel bilgisayar oyunlarının öğrencilerin matematik dersine ve eğitsel bilgisayar oyunlarına yönelik tutumlarına etkisi
S Çankaya, A Karamete
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2008
1342008
The effects of educational computer games on students’ attitudes towards mathematics course and educational computer games
S Çankaya, A Karamete
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 145-149, 2009
732009
Tasarım tabanlı araştırma ve öğrenme ortamlarının tasarımı ve geliştirilmesinde kullanımı
A Kuzu, S Çankaya, ZA Mısırlı
Anadolu Journal of Educational Sciences International 1 (1), 19-35, 2011
712011
Küreselleşen dünyada akademisyen olmak
F Odabaşı, M Fırat, S İzmirli, S Çankaya, A Mısırlı
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 127-142, 2010
64*2010
Parental controls on children's computer and Internet use
S Çankaya, HF Odabaşı
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1105-1109, 2009
602009
Using educational social networking sites in higher education: Edmodo through the lenses of undergraduate students
S Cankaya, G Durak, E Yunkul
European Journal of Educational Technology 1 (1), 3-23, 2014
542014
Scratch yazılımının öğrencilerin bilgisayarca düşünme becerilerine etkisi
E YÜNKÜL, G Durak, S ÇANKAYA, ZA MISIRLI
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
30*2017
Eğitimde eğitsel sosyal ağ sitelerinin kullanımı: Edmodo örneği
G Durak, S Cankaya, E Yünkül
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 41, 309-316, 2014
252014
Students’ Attitudes Towards Edmodo, a Social Learning Network: A Scale Development Study
E Yunkul, S Cankaya
Turkish Online Journal of Distance Education 18 (2), 16-29, 2017
242017
Trends in Distance Education: A Content Analysis of Master's Thesis.
G Durak, S Çankaya, E Yunkul, M Urfa, K Toprakliklioglu, Y Arda, N İnam
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 16 (1), 203-218, 2017
242017
COVID-19 Pandemi Döneminde Türkiye’deki Üniversitelerin Uzaktan Eğitim Sistemlerinin İncelenmesi
G DURAK, S ÇANKAYA, S İzmirli
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020
232020
Investigating the characteristics of educational computer games developed for children with autism: a project proposal
S Cankaya, A Kuzu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 825-830, 2010
202010
THE EFFECTS OF A SOCIAL LEARNING NETWORK ON STUDENTS’PERFORMANCES AND ATTITUDES
G Durak, S Cankaya, E Yunkul, G Ozturk
European Journal of Education Studies, 2017
192017
Oran-orantı konusunda geliştirilen bilgisayar oyunlarının öğrencilerin matematik dersi ve eğitsel bilgisayar oyunları hakkındaki düşüncelerine etkisi
S Çankaya
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
162007
Robotlarla Programlama Eğitimi: Öğrencilerin Deneyimlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
S Çankaya, G Durak, E Yünkül
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 428-445, 2017
14*2017
Learner Views about Cooperative Learning in Social Learning Networks
S Cankaya, E Yunkul
International Education Studies 11 (1), 52-63, 2018
132018
Seamless Learning: A Scoping Systematic Review Study
G Durak, S Çankaya
Journal of Education and e-Learning Research 5 (4), 225-234, 2018
112018
A Content Analysis of Dissertations in the Field of Educational Technology: The Case of Turkey.
G Durak, S Cankaya, E Yunkul, ZA Misirli
Turkish Online Journal of Distance Education 19 (2), 128-148, 2018
102018
Content Analysis of Master Theses and Dissertations Based on Action Research.
G Durak, E Yünkül, S Cankaya, S Akpinar, E Erten, N Inam, U Taylan, ...
Journal of Education and Training Studies 4 (12), 71-80, 2016
102016
Oyunda dönüşümler
A Kuzu, S Çankaya
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Işığında Dönüşümler içinde, 2010
102010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20