Okul müdürlerinin iletişim becerileri ile öğretmenlerin genel ve örgütsel sinizm tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi (Giresun ili örneği) T Uzun Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 85 | 2015 |
A study of correlations between perceived supervisor support, organizational identification, organizational citizenship behavior, and burnout at schools T Uzun European Journal of Educational Research 7 (3), 501-511, 2018 | 67 | 2018 |
Relationship between communication competence and conflict management styles of school principals U Tevfik, A Ahmet Eurasian Journal of Educational Research 17 (68), 167-186, 2017 | 55 | 2017 |
The Mediating Role of Job Satisfaction on the Relationship between Teachers' Perceptions of Supervisor Support and Job Performances. T Uzun, G Ozdem International Journal of Educational Administration and Policy Studies 9 (7 …, 2017 | 47 | 2017 |
Öğretmenlerin algıladığı örgütsel destek ile örgütsel özdeşleşme ve işten ayrılma niyeti arasındaki ilişki: Örgütsel güvenin aracı rolü T UZUN Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 10 (18), 133-155, 2018 | 30 | 2018 |
Okullarda Algılanan Örgütsel Destek, Örgütsel Güven, Duygusal Bağlılık ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişkiler T Uzun OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (15), 4-4, 2018 | 29* | 2018 |
Okullarda Algılanan Örgütsel Adalet, Yönetici Desteği ve Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişkiler T Uzun Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (4), 776-789, 2018 | 20 | 2018 |
Relationships between Power Distance, Organizational Commitment, and Trust in Schools. T Uzun Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (3), 359-371, 2020 | 18 | 2020 |
Okullarda etik liderlik ile örgütsel adalet ve örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkilerin incelenmesi (Giresun ili örneği) H Mihci Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 | 13 | 2019 |
The relationship between school principals’ social-emotional education leadership and teachers’ organizational trust and job performance Ş Sezer, T Uzun International Journal of Leadership in Education 26 (6), 1062-1081, 2023 | 11 | 2023 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Örgütsel Mutluluğu ile İş Tatminleri ve Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi OS Uzun, Tevfik ve Kesicioğlu Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (29), 39-52, 2019 | 10 | 2019 |
Development of the nonverbal communication skills of school administrators scale (NCSSAS): Validity, reliability and implementation study. T Uzun Educational Research and Reviews 12 (7), 442-455, 2017 | 9 | 2017 |
Öğrencilerin genel sinizm tutumları ve okula yabancılaşma algıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi A Ayık, T Uzun, Ö Ataş, E Yücel The Journal of Academic Social Science Studies 39, 491-508, 2015 | 8 | 2015 |
Analyzing the Relationship between Ethical Leadership and Organizational Justice and Organizational Identification in Schools. H MIHCI, T UZUN International Online Journal of Educational Sciences 12 (3), 2020 | 7 | 2020 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SİNİZM TUTUMLARININ İŞ PERFORMANSLARINA ETKİSİ: ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ARACI ROLÜ T UZUN Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 1800-1821, 2018 | 7 | 2018 |
İlkokullarda Örgütsel İletişim ile Öğretmenlerin İş Motivasyonu Arasındaki İlişkiler G uzun, T., Ayık, A. ve Özdem Ulusal Eğitim Akademisi 3 (1), 26-40, 2019 | 6* | 2019 |
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Sözsüz İletişim Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi: Bir Öncü Çalışma T Uzun, A Ayık İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2016 (43), 2016 | 6 | 2016 |
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Sözsüz İletişim Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi: Bir Öncü Çalışma T Uzun, A Ayık İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2016 (43), 2016 | 6 | 2016 |
Tarım sektöründe hayvancılık ve 50. yılında EBK S Aslan, Ş Bozdoğan, T Uzun, C Gökmen Et Balık Kurumu Ürünleri AŞ Genel Müdürlüğü, Ankara, 2001 | 6 | 2001 |
Examining the relationships between preschool teachers' organizational happiness and job satisfaction and organizational commitment T Uzun, OS Kesicioglu Journal of Mediterranean Education Research 13 (29), 39-52, 2019 | 5 | 2019 |