Aiding culturally responsive assessment in schools in a globalising world GA Nortvedt, E Wiese, M Brown, D Burns, G McNamara, J O’Hara, ... Educational Assessment, Evaluation and Accountability 32 (1), 5-27, 2020 | 74 | 2020 |
Quality of education in rural schools: A needs assessment study (Ankara-Kalecik sample) PO Taneri, C EnginDemir International Online Journal of Educational Sciences 3 (1), 2024 | 57 | 2024 |
Öğretmen adaylarinin pedagojik formasyon sertifika programinin niteliği hakkindaki görüşleri (Çankiri ili örneği) PO Taneri Kastamonu Education Journal 24 (3), 997-1014, 2016 | 41 | 2016 |
Alandan ve alan dışından öğretmenlik sertifikası ile atanan yeni sınıf öğretmenlerinin sorunları PO Taneri, A Ok Eğitim ve Bilim 39 (173), 2014 | 23 | 2014 |
The viewpoints of instructors about the effects of teacher education programs on prospective teachers’ affective characteristics PO Tanerı Eurasian Journal of Educational Research 17 (70), 105-120, 2017 | 21 | 2017 |
Karatekin Üniversitesi pedagojik formasyon öğrencilerinin öğretmenlik mesleğini seçme nedenlerine ilişkin görüşlerinin cinsiyet değişkenine göre incelenmesi KF Nayır, PO Taneri Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi 2 (2), 1-13, 2013 | 21 | 2013 |
The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates PO Taneri, A Ok Egitim ve Bilim 39 (173), 2014 | 18 | 2014 |
Öğrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama PO Taneri, C Engin-demir İlköğretim Online 12 (1), 267-282, 2013 | 17 | 2013 |
Roles of parents in enhancing children's creative thinking skills PO Taneri | 17 | 2012 |
A Study on Novice Classroom Teachers' Problems with Regular and Alternative Certificates PO Taneri Middle East Technical University, 2004 | 17 | 2004 |
Ortaokul 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin sorunlu internet kullanımı ve anne baba tutumları ilişkisinin incelenmesi P Taneri, Ö Tiryakioğlu The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), 2015 | 16 | 2015 |
İlkokullar İçin Akran Zorbalığı Önleme Modülünün Tanıtımı/Introduction of the Prevention of Peer Bullying Module for Primary Schools ÖY Özbek, PO Taneri Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (1), 55-87, 2022 | 13 | 2022 |
Implementation of constructivist life sciences curriculum: a case study PO Taneri Middle East Technical University, 2010 | 13 | 2010 |
Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim PO Taneri Pegem A Yayıncılık, 2019 | 12 | 2019 |
Öğretmen adaylarının eğitim yaklaşımlarının eğitim felsefeleri çerçevesinde değerlendirilmesi S Coşkun, PO Taneri Dört Öge, 29-49, 2021 | 11 | 2021 |
Üniversite öğrencilerinin demokrasinin eğitime yansımaları hakkındaki görüşleri (Çankırı Karatekin Üniversitesi) P Taneri Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2014 | 11 | 2014 |
Temel eğitimde 21. yüzyıl becerilerinin sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi D Hamlı, S Hamlı, PO Taneri Current Debates on Social Sciences 4, 2020 | 10 | 2020 |
Kapsayıcı eğitimin hedefleri içeriği ve uygulamaya yansımaları PO Taneri, A Altunoğlu, M Sarı, B Turhan Türkkan, K Baykara Özaydınlık, ... Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, 2019 | 10 | 2019 |
5. Bölüm Kapsayıcı değerlendirme PO Taneri Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, 2019 | 9 | 2019 |
Instructional Use of Information and Communication Technologies: Teachers' Resistance to the Use of New Technologies PO Taneri, SS Seferoglu The International Journal of Technologies in Learning 19 (3), 61, 2013 | 8 | 2013 |