Takip et
CUNEYT AKAR
CUNEYT AKAR
usak.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğrencilerinde eleştirel düşünme becerileri
C Akar
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007
2162007
Öz-yeterlik inanci ve ilkokuma yazmaya etkisi
A Cüneyt
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 185-200, 2008
1012008
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
C Akar, M Kara
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 5 (3), 1339-1355, 2016
37*2016
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
C Akar, M Başaran, M Kara
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
362016
İlköğretim birinci kademe sosyal bilgiler öğretim programının uygulanabilirliği
T KAMBER, İAC AKAR
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 195-218, 2011
332011
İlköğretim sosyal bilgiler programının değerlendirilmesi
C Akar, Ş Yapıcı
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 225-236, 2002
322002
An investigation on epistemological beliefs of university students
U Ulucinar, C Akar, M Demir, G Demirhan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5133-5137, 2012
282012
ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÖNETİM BİÇİMLERİ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ ARACILIĞIYLA TESPİTİ
Y İNEL, C AKAR, SS ÜZTEMUR
Tarih Okulu Dergisi 9 (28), 523-540, 2016
27*2016
Investigating the students’ perceptions of the democratic values of academicians
C Akar
Journal of Social Studies Education Research 7 (1), 2016
222016
2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Programlarının Çokkültürlü Eğitim Bağlamında Karşılaştırılması
A Cüneyt, A Keyvanoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 731-749, 2009
182009
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Noktalama İşaretlerini Kullanma Becerisi
Z Batur, C Akar, BS Tufan, N Topbaşoğlu
Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi: Kuram ve Uygulama 1 (2), 46-60, 2016
152016
Attitudes and Opinions of Classroom Teacher Candidates Regarding Multiculturalism
C Akar, M Ulu
Education 137 (2), 2016
142016
The relationship between critical thinking skills and citizenship behaviours
I Acun, M Demir, C Akar, L Goz
Lifelong learning and active citizenship, 495-500, 2010
142010
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çokkültürlülük Değerlerini Yordama Düzeyi
C Akar
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 18 (1), 741-762, 2017
132017
Sekizinci Sınıf Türkçe Programındaki Dilbilgisi Hedeflerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
C Yücel, Z Batur, C Akar
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2004
112004
The Effect of Visuals on Non-Routine Problem Solving Success and Kinds of Errors Made When Using Visuals.
M Ulu, C Akar
Educational Research and Reviews 11 (20), 1871-1888, 2016
102016
İlköğretim okullarının TSE standartlarına göre değerlendirilmesi (Uşak ili örneği)
A Cüneyit, İ GÜNDÜZ
Uşak üniversitesi eğitim araştırmaları dergisi 2 (2), 85-100, 2016
102016
İLKOKUL 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTABINDA YER ALAN KAVRAMLAR LİSTESİNİN DEMOKRASİ VE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK KAVRAMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ.
C AKAR, D YALÇIN
Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 21 (2), 2017
92017
Critical Thinking Attitude and Some Other Variables in Predicting Students' Democratic Attitudes.
C Akar, M Kara
International Journal of Contemporary Educational Research 7 (2), 226-245, 2020
82020
Determining the Effectiveness of Audio-Recording Method in the Treatment of Reading Disability
C Akar
Reading Improvement 54 (2), 45-55, 2017
82017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20