Takip et
Durdağı Akan
Durdağı Akan
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin motivasyon etkenleri
ADA Şükrü, A Durdağı, A Ahmet, İ YILDIRIM, S YALÇIN
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013
2112013
Teacher self-efficacy, academic self-efficacy, and computer self-efficacy as predictors of attitude toward applying computer-supported education
E Yeşilyurt, AH Ulaş, D Akan
Computers in human Behavior 64, 591-601, 2016
1792016
Mülteci öğrencilerin bulunduğu sınıflarda öğrenme sürecinde karşılaşılan sorunlar
M Başar, A Durdağı, M Çiftçi
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (5), 1571-1578, 2018
1132018
Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi.
NE Can
108*2013
Değişim sürecinde etkili okullar
ADA Şükrü, A Durağı
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 343-373, 2007
1032007
Okul müdurlerinin liderlik stili ölçeğinin geliştirilmesi.
D AKAN, İ YILDIRIM, S YALÇIN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (51), 5392-415., 2014
102*2014
Okul müdürlerinin liderlik stili ölçeği
SY D Akan, İ Yıldırım
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2014
102*2014
Değişim sürecinde ilköğretim okullarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyleri (Erzurum ili örneği)
D Akan
Yayımlanmamış doktora tezi, Erzurum Üniversitesi, Erzurum, 2007
822007
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
D Akan, S Yalçın
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi 6 (11), 2015
532015
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları.
D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM
İlkogretim Online 13 (1), 2014
532014
The relationship between school principals' leadership styles and collective teacher efficacy
A Durdagi
Educational Research and Reviews 8 (10), 596, 2013
502013
An analysis about educational problems in camps in which Syrian refugees stay: Condition analysis
İB Arabacı, M Başar, D Akan, S Göksoy
International Journal of Social Sciences & Education 4 (3), 80-94, 2014
492014
SINIF ÖĞRETMENİ ALGILARINA GÖRE ETİK LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL SİNİZM ARASINDAKİ İLİŞKİ
D Akan, F Bektaş, İ YILDIRIM
Education Sciences 9 (1), 48-56, 2014
432014
Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunları
Ş Ada, R Küçükali, D Akan, M Dal
Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 12, 32 49, 2014
422014
Motivation in the classroom
ME KILIÇ, M KILIÇ, A Durdağı
Participatory Educational Research 8 (2), 31-56, 2021
372021
Sınıf öğretmenlerinin iş doyumu ve okul etkililiği algıları arasındaki ilişki
İ YILDIRIM, A Durdağı, S YALÇIN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017
312017
The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching- learning process: The case of Uşak City.
D Akan, M Başar
Mevlana International Journal of Education 3 (4), 147-165, 2013
312013
Temel Kavramlar ve Sınıf Yönetiminin kapsamı
D Akan
Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, 2010
312010
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile okulların öğrenen örgüt olma düzeyi arasındaki ilişki
A Durdağı, Ş Sezer
Turkish Journal of Educational Studies 1 (2), 2014
292014
İLKÖĞRETİM KURUMLARININ MALİ KAYNAK SORUNLARI VE OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇÖZÜM UYGULAMALARI
G Kayıkçı, D Akan
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (1), 2014
28*2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20