Öğretmenlerin motivasyon etkenleri ADA Şükrü, A Durdağı, A Ahmet, İ YILDIRIM, S YALÇIN Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013 | 211 | 2013 |
Teacher self-efficacy, academic self-efficacy, and computer self-efficacy as predictors of attitude toward applying computer-supported education E Yeşilyurt, AH Ulaş, D Akan Computers in human Behavior 64, 591-601, 2016 | 179 | 2016 |
Mülteci öğrencilerin bulunduğu sınıflarda öğrenme sürecinde karşılaşılan sorunlar M Başar, A Durdağı, M Çiftçi Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (5), 1571-1578, 2018 | 113 | 2018 |
Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi. NE Can | 108* | 2013 |
Değişim sürecinde etkili okullar ADA Şükrü, A Durağı Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 343-373, 2007 | 103 | 2007 |
Okul müdurlerinin liderlik stili ölçeğinin geliştirilmesi. D AKAN, İ YILDIRIM, S YALÇIN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (51), 5392-415., 2014 | 102* | 2014 |
Okul müdürlerinin liderlik stili ölçeği SY D Akan, İ Yıldırım Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2014 | 102* | 2014 |
Değişim sürecinde ilköğretim okullarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyleri (Erzurum ili örneği) D Akan Yayımlanmamış doktora tezi, Erzurum Üniversitesi, Erzurum, 2007 | 82 | 2007 |
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi D Akan, S Yalçın Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi 6 (11), 2015 | 53 | 2015 |
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları. D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM İlkogretim Online 13 (1), 2014 | 53 | 2014 |
The relationship between school principals' leadership styles and collective teacher efficacy A Durdagi Educational Research and Reviews 8 (10), 596, 2013 | 50 | 2013 |
An analysis about educational problems in camps in which Syrian refugees stay: Condition analysis İB Arabacı, M Başar, D Akan, S Göksoy International Journal of Social Sciences & Education 4 (3), 80-94, 2014 | 49 | 2014 |
SINIF ÖĞRETMENİ ALGILARINA GÖRE ETİK LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL SİNİZM ARASINDAKİ İLİŞKİ D Akan, F Bektaş, İ YILDIRIM Education Sciences 9 (1), 48-56, 2014 | 43 | 2014 |
Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunları Ş Ada, R Küçükali, D Akan, M Dal Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 12, 32 49, 2014 | 42 | 2014 |
Motivation in the classroom ME KILIÇ, M KILIÇ, A Durdağı Participatory Educational Research 8 (2), 31-56, 2021 | 37 | 2021 |
Sınıf öğretmenlerinin iş doyumu ve okul etkililiği algıları arasındaki ilişki İ YILDIRIM, A Durdağı, S YALÇIN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017 | 31 | 2017 |
The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching- learning process: The case of Uşak City. D Akan, M Başar Mevlana International Journal of Education 3 (4), 147-165, 2013 | 31 | 2013 |
Temel Kavramlar ve Sınıf Yönetiminin kapsamı D Akan Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, 2010 | 31 | 2010 |
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile okulların öğrenen örgüt olma düzeyi arasındaki ilişki A Durdağı, Ş Sezer Turkish Journal of Educational Studies 1 (2), 2014 | 29 | 2014 |
İLKÖĞRETİM KURUMLARININ MALİ KAYNAK SORUNLARI VE OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇÖZÜM UYGULAMALARI G Kayıkçı, D Akan Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (1), 2014 | 28* | 2014 |