Öğretmenlerin motivasyon etkenleri Ş Ada, D Akan, A Ayık, İ Yıldırım, S Yalçın Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013 | 235 | 2013 |
Teacher self-efficacy, academic self-efficacy, and computer self-efficacy as predictors of attitude toward applying computer-supported education E Yeşilyurt, AH Ulaş, D Akan Computers in human Behavior 64, 591-601, 2016 | 201 | 2016 |
Mülteci öğrencilerin bulunduğu sınıflarda öğrenme sürecinde karşılaşılan sorunlar M Başar, D Akan, M Çiftçi Kastamonu Education Journal 26 (5), 1571-1578, 2018 | 127 | 2018 |
Değişim sürecinde etkili okullar Ş Ada, D Akan Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 343-373, 2007 | 117 | 2007 |
Okul müdurlerinin liderlik stili ölçeğinin geliştirilmesi. D AKAN, İ YILDIRIM, S YALÇIN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (51), 5392-415., 2014 | 115* | 2014 |
Okul müdürlerinin liderlik stili ölçeği SY D Akan, İ Yıldırım Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2014 | 115* | 2014 |
Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi. NE Can | 114* | 2013 |
Değişim sürecinde ilköğretim okullarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyleri (Erzurum ili örneği) D Akan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 89 | 2007 |
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi D Akan, S Yalçın Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi 6 (11), 2015 | 59 | 2015 |
An analysis about educational problems in camps in which Syrian refugees stay: Condition analysis İB Arabacı, M Başar, D Akan, S Göksoy International Journal of Social Sciences & Education 4 (3), 80-94, 2014 | 57 | 2014 |
The relationship between school principals' leadership styles and collective teacher efficacy A Durdagi Educational Research and Reviews 8 (10), 596, 2013 | 57 | 2013 |
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları. D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM İlkogretim Online 13 (1), 2014 | 55 | 2014 |
Motivation in the classroom ME KILIÇ, M KILIÇ, A Durdağı Participatory Educational Research 8 (2), 31-56, 2021 | 49* | 2021 |
Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunları Ş Ada, R Küçükali, D Akan, M Dal Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 12, 32 49, 2014 | 46 | 2014 |
SINIF ÖĞRETMENİ ALGILARINA GÖRE ETİK LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL SİNİZM ARASINDAKİ İLİŞKİ A Durdağı, F BEKTAŞ, İ YILDIRIM Education Sciences 9 (1), 48-56, 2014 | 45 | 2014 |
Temel Kavramlar ve Sınıf Yönetiminin kapsamı D Akan Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, 2010 | 39 | 2010 |
Öğretmenlerin iş doyumu düzeyleri M Azimi, D Akan Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 3 (2), 126-138, 2019 | 37 | 2019 |
The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching- learning process: The case of Uşak City. D Akan, M Başar Mevlana International Journal of Education 3 (4), 147-165, 2013 | 35 | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin iş doyumu ve okul etkililiği algıları arasındaki ilişki İ YILDIRIM, A Durdağı, S YALÇIN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017 | 33 | 2017 |
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş yaşam kalitesi ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi S Yalçın, D Akan Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (59), 1138-1156, 2016 | 33 | 2016 |