Follow
Durdağı Akan
Durdağı Akan
Verified email at atauni.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmenlerin motivasyon etkenleri
Ş Ada, D Akan, A Ayık, İ Yıldırım, S Yalçın
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013
2352013
Teacher self-efficacy, academic self-efficacy, and computer self-efficacy as predictors of attitude toward applying computer-supported education
E Yeşilyurt, AH Ulaş, D Akan
Computers in human Behavior 64, 591-601, 2016
2012016
Mülteci öğrencilerin bulunduğu sınıflarda öğrenme sürecinde karşılaşılan sorunlar
M Başar, D Akan, M Çiftçi
Kastamonu Education Journal 26 (5), 1571-1578, 2018
1272018
Değişim sürecinde etkili okullar
Ş Ada, D Akan
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 343-373, 2007
1172007
Okul müdurlerinin liderlik stili ölçeğinin geliştirilmesi.
D AKAN, İ YILDIRIM, S YALÇIN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (51), 5392-415., 2014
115*2014
Okul müdürlerinin liderlik stili ölçeği
SY D Akan, İ Yıldırım
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2014
115*2014
Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi.
NE Can
114*2013
Değişim sürecinde ilköğretim okullarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyleri (Erzurum ili örneği)
D Akan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
892007
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
D Akan, S Yalçın
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi 6 (11), 2015
592015
An analysis about educational problems in camps in which Syrian refugees stay: Condition analysis
İB Arabacı, M Başar, D Akan, S Göksoy
International Journal of Social Sciences & Education 4 (3), 80-94, 2014
572014
The relationship between school principals' leadership styles and collective teacher efficacy
A Durdagi
Educational Research and Reviews 8 (10), 596, 2013
572013
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları.
D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM
İlkogretim Online 13 (1), 2014
552014
Motivation in the classroom
ME KILIÇ, M KILIÇ, A Durdağı
Participatory Educational Research 8 (2), 31-56, 2021
49*2021
Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunları
Ş Ada, R Küçükali, D Akan, M Dal
Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 12, 32 49, 2014
462014
SINIF ÖĞRETMENİ ALGILARINA GÖRE ETİK LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL SİNİZM ARASINDAKİ İLİŞKİ
A Durdağı, F BEKTAŞ, İ YILDIRIM
Education Sciences 9 (1), 48-56, 2014
452014
Temel Kavramlar ve Sınıf Yönetiminin kapsamı
D Akan
Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, 2010
392010
Öğretmenlerin iş doyumu düzeyleri
M Azimi, D Akan
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 3 (2), 126-138, 2019
372019
The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching- learning process: The case of Uşak City.
D Akan, M Başar
Mevlana International Journal of Education 3 (4), 147-165, 2013
352013
Sınıf öğretmenlerinin iş doyumu ve okul etkililiği algıları arasındaki ilişki
İ YILDIRIM, A Durdağı, S YALÇIN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017
332017
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş yaşam kalitesi ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Yalçın, D Akan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (59), 1138-1156, 2016
332016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20