Takip et
Gurur Öyküm Güven
Gurur Öyküm Güven
ticaret.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme
GÖ Güven
Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi 1 (2), 77-90, 2018
92018
Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik
GÖ Güven
TRT Akademi Dergisi 6 (12), 644-651, 2021
22021
Marka maskotu olarak üniversite maskotu ve göstergebilim yöntemiyle çözümlenmesi: İstanbul Ticaret Üniversitesi “Boğa” maskotu örneği
E TATLI, GÖ Güven
Intermedia International E-Journal 7 (12), 97-114, 2020
12020
Feminist Reklamların (Femvertising) Aristoteles'in Retoriksel Üç İkna Kanıtı Bağlamında Değerlendirilmesi Ve Kadın İzleyiciler Üzerindeki Etkisi
GÖ Güven
https://acikerisim.ticaret.edu.tr/xmlui/handle/11467/7158, 2020
2020
Post-Feminizm “Kıvılcımdan Yangınlara...”
GÖ Güven, A Kale
"Post-"lar Çağında İletişim, 355-379, 2019
2019
SÜRDÜRÜLEBİLİR MODA VE HASHTAG PAZARLAMASI: INSTAGRAM’DA# SÜRDÜRÜLEBİLİRMODA ETİKETİ KULLANIMI ÜZERİNE BİR ANALİZ
GÖ GÜVEN
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 7 (1), 96-113, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–6