Takip et
Nuray Selma Özdipçiner
Nuray Selma Özdipçiner
Pamukkale Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Turizmde elektronik pazarlama
NS Özdipçiner
Journal of Internet Applications and Management 1 (1), 5-22, 2010
952010
Konaklama sektörü çalışanlarının örgüte yönelik düşünce ve bağlılık durumları: Denizli örneği
NS Özdipçiner, V Kalınkara
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 16 (1), 82-92, 2005
402005
Turistlerin Satin Alma Kararlarindaki Kültürel Farkliliklar: Türk-Alman Karsilastirmasi
NS Özdipçiner
Ege Academic Review 9 (4), 1295-1311, 2009
372009
Türk turizm pazarında yaşlı yabancı tüketicilerin turistik tercihleri
NS Özdipçiner
Yaşlı Sorunları Araştırma Dergisi 1 (2), 134-146, 2008
252008
An examination of purchase decision-making criteria: A case of Turkey as a destination
NS Ozdipciner, X Li, M Uysal
Journal of Hospitality Marketing & Management 19 (5), 514-527, 2010
232010
Cross‐cultural differences in purchase decision‐making criteria
N Selma Ozdipciner, X Li, M Uysal
International journal of culture, tourism and hospitality research 6 (1), 34-43, 2012
202012
TURİZM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ ŞİKÂYET EĞİLİMLERİNİN FARKLILIKLARI: PAMUKKALE YÖRESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
NS ÖZDİPÇİNER
Çatalhöyük Uluslararası Turizm ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 235-250, 2016
192016
Yaşlı Alman turistlerin tatil tatmini: Hastalık ve çalışma durumlarına ilişkin bir araştırma
NS Özdipçiner
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2010
152010
Turizmde deneyim inovasyonu: Doğu ekspresi örneği
A Soylu, S Ceylan, NS Özdipçiner
SETSCI-Conference Proceedings 11, 231-235, 2019
112019
Restoran işletmeleri internet siteleri içerik analizi: Denizli ili araştırması
NS ÖZDİPÇİNER, S CEYLAN
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 51-61, 2017
112017
YERLİ VE YABANCI TURİSTLERİN DESTİNASYON İMAJINA İLİŞKİN ALGI FARKLILIKLARI: PAMUKKALE ÖRNEĞİ
A Soylu, N ÖZDİPÇİNER, S Ceylan
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (3), 2481-2493, 2018
82018
Turistlerin Hediyelik Eşya Tercihleri ve Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Pamukkale Örneği (Souvenir Preferences and the Factors Effecting Preferences of Tourists: Example of …
A Çetin, NS Özdipçiner, S Ceylan, FN ARĞUN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (3), 1588-1605, 2019
72019
Termal Turizm
N Özdipçiner
Detay Yayıncılık, Ankara, 2018
72018
ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞINDA HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA
N Özdipçiner, S Ceylan
Social Sciences 12 (2), 63-77, 2017
62017
Turizm endüstrisi ve konaklama işletmeleri
NS Özdipçiner, E Soydaş
Otel İşletmeciliği içinde, 1-21, 2016
62016
Alternatif turizm türleri ile ilgili bir literatür taraması
S Ceylan, A Çetin, NS Özdipçiner
4 th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and …, 2019
52019
Turizm eğitimi alan önlisans öğrencilerinin sektöre yönelik meslek algıları: Pamukkale Üniversitesi Örneği
A Çetin, S Ceylan, NS Özdipçiner
OPUS International Journal of Society Researches 11 (18), 1970-1995, 2019
32019
Marketing information management
NS Özdipçiner
Routledge Handbook of Hospitality Marketing, 148-159, 2017
32017
The Use Of Green Star Certificates As A Marketing Tool On Hotel Websites
NS Ozdipciner, S Ceylan, ME Soydas
European Scientific Journal, 70-81, 2016
32016
Otel işletmeciliği
NS Özdipçiner, E Soydaş
Eğitim Yayınevi, Konya, 2015
32015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20