Öğretim ilke ve yöntemleri A Doğanay Pegem Atıf İndeksi, 1-451, 2017 | 571* | 2017 |
Eğitim bilimine giriş E Karip Pegem Atıf İndeksi, 1-384, 2017 | 136* | 2017 |
Öğretimde planlama ve değerlendirme HÖ Beydoğan Erzurum: Eser Ofset, 49-78, 2001 | 76 | 2001 |
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA YÖNELİK MODELLER VE YAKLAŞIMLAR HÖ Beydoğan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 75-90, 2006 | 62 | 2006 |
OKUMA VE ANLAMAYI ETKİLEYEN STRATEJİLER HÖ Beydoğan Milli Eğitim Dergisi 40 (185), 8-21, 2010 | 53 | 2010 |
Okullarda ölçme ve değerlendirme HÖ Beydoğan Nobel, 2017 | 50 | 2017 |
İlköğretim Okulları 3. sınıf hayat bilgisi dersi içerik standartlarının öğretmen görüşlerine göre bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (Standart Belirleme-Erzurum Örneği) G Ocak, HÖ Beydoğan Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi 6 (1), 109-135, 2005 | 49* | 2005 |
EĞİTİMCİLERİN EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA YÖNELİK TUTUMLARI Ş Erbay, HÖ Beydoğan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 246-260, 2017 | 39 | 2017 |
Öğretim Startejilerindeki Değişmeler ve Öğretmenlerin Değişen Rolleri HÖ Beydoğan Çağdaş Eğitim Dergisi 27 (287), 34-39, 2002 | 39 | 2002 |
Öğretim sürecinde düşünme becerilerinin geliştirilmesi HÖ Beydoğan Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (. Ahi Evran Üniv …, 2003 | 38 | 2003 |
Çocuklarda kavram öğrenme ve kavram öğretme HÖ Beydoğan Atatürk Üniversitesi Yayınları. Erzurum, 1998 | 27 | 1998 |
The effect of multimedia-based learning on the concept learning levels and attitudes of students H ömer BEYDOĞAN, Z Hayran Eurasian Journal of Educational Research 15 (60), 261-279, 2015 | 26 | 2015 |
Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi HÖ Beydoğan | 17 | 2012 |
Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi HÖ Beydoğan | 15 | 2011 |
Grafiksel düzenlemelerin öğrencilerin okuma-anlama düzeylerine etkisi HÖ Beydoğan Milli Eğitim Dergisi 40 (188), 202-217, 2010 | 15 | 2010 |
Okuma-anlama sürecinde işe koşulan stratejiler ve bu stratejiler kapsamında kullanılan taktikler HÖ Beydoğan | 13 | 2009 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE OKUMA-ANLAMA SÜRECİNDE AYIRT ETME STRATEJİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİ Ö Beydoğan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 51-67, 2009 | 12 | 2009 |
LİSE FELSEFE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ HÖ Beydoğan, M CİHAN, A TAŞDEMİR Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 17-37, 2006 | 12 | 2006 |
Dil öğretim yaklaşımlarına göre çocukta anadili edinimi gelişimi HÖ Beydoğan AT Ü KKEFD Dil Edinimi ve Dil Öğretimi Özel Sayısı: Erzurum, S 5, 2001 | 11 | 2001 |
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilköğretim okulları birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeylerine yönelik bir araştırma G Ocak, HÖ Beydoğan Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (2), 29-43, 1999 | 11 | 1999 |