Takip et
Hacı Ömer BEYDOĞAN
Hacı Ömer BEYDOĞAN
Prof.Dr.
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretim ilke ve yöntemleri
A Doğanay
Pegem Atıf İndeksi, 1-451, 2017
571*2017
Eğitim bilimine giriş
E Karip
Pegem Atıf İndeksi, 1-384, 2017
136*2017
Öğretimde planlama ve değerlendirme
HÖ Beydoğan
Erzurum: Eser Ofset, 49-78, 2001
762001
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA YÖNELİK MODELLER VE YAKLAŞIMLAR
HÖ Beydoğan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 75-90, 2006
622006
OKUMA VE ANLAMAYI ETKİLEYEN STRATEJİLER
HÖ Beydoğan
Milli Eğitim Dergisi 40 (185), 8-21, 2010
532010
Okullarda ölçme ve değerlendirme
HÖ Beydoğan
Nobel, 2017
502017
İlköğretim Okulları 3. sınıf hayat bilgisi dersi içerik standartlarının öğretmen görüşlerine göre bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (Standart Belirleme-Erzurum Örneği)
G Ocak, HÖ Beydoğan
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi 6 (1), 109-135, 2005
49*2005
EĞİTİMCİLERİN EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA YÖNELİK TUTUMLARI
Ş Erbay, HÖ Beydoğan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 246-260, 2017
392017
Öğretim Startejilerindeki Değişmeler ve Öğretmenlerin Değişen Rolleri
HÖ Beydoğan
Çağdaş Eğitim Dergisi 27 (287), 34-39, 2002
392002
Öğretim sürecinde düşünme becerilerinin geliştirilmesi
HÖ Beydoğan
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (. Ahi Evran Üniv …, 2003
382003
Çocuklarda kavram öğrenme ve kavram öğretme
HÖ Beydoğan
Atatürk Üniversitesi Yayınları. Erzurum, 1998
271998
The effect of multimedia-based learning on the concept learning levels and attitudes of students
H ömer BEYDOĞAN, Z Hayran
Eurasian Journal of Educational Research 15 (60), 261-279, 2015
262015
Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi
HÖ Beydoğan
172012
Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi
HÖ Beydoğan
152011
Grafiksel düzenlemelerin öğrencilerin okuma-anlama düzeylerine etkisi
HÖ Beydoğan
Milli Eğitim Dergisi 40 (188), 202-217, 2010
152010
Okuma-anlama sürecinde işe koşulan stratejiler ve bu stratejiler kapsamında kullanılan taktikler
HÖ Beydoğan
132009
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE OKUMA-ANLAMA SÜRECİNDE AYIRT ETME STRATEJİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİ
Ö Beydoğan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 51-67, 2009
122009
LİSE FELSEFE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
HÖ Beydoğan, M CİHAN, A TAŞDEMİR
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 17-37, 2006
122006
Dil öğretim yaklaşımlarına göre çocukta anadili edinimi gelişimi
HÖ Beydoğan
AT Ü KKEFD Dil Edinimi ve Dil Öğretimi Özel Sayısı: Erzurum, S 5, 2001
112001
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilköğretim okulları birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeylerine yönelik bir araştırma
G Ocak, HÖ Beydoğan
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (2), 29-43, 1999
111999
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20