Follow
Sait Çüm
Sait Çüm
Hacettepe Üniversitesi
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
TÜrkiye’de psikoloji ve eğitim bilimleri dergilerinde yayimlanan ölçek geliştirme ve uyarlama çalişmalarinin incelenmesi
S Çüm, N Koç
Journal of Educational Sciences & Practices 12 (24), 2013
1342013
Kayıp veriler yerine yaklaşık değer atamada kullanılan farklı yöntemlerin model veri uyumu üzerindeki etkisi
S Çüm, S Gelbal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (35), 87-111, 2015
402015
Scale development in behavioral sciences (based on exploratory factor analysis)
İ Yurdabakan, S Çüm
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care 11 (2), 108-126, 2017
392017
Davranış bilimlerinde ölçek geliştirme (açıklayıcı faktör analizine dayalı)
İ Yurdabakan, S Çüm
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care 11 (2), 108-126, 2017
342017
Kayıp veriler yerine yaklaşık değer atamak için kullanılan gelişmiş yöntemlerin farklı koşullar altında karşılaştırılması
ÇÜM Sait, EK Demir, S Gelbal, T KIŞLA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 230-249, 2018
162018
Öğretmenlerin çalışma yaşamında güdülenme düzeylerini artıran faktörlerin önem sırasının belirlenmesi
ÇÜM Sait, N DOĞAN
112016
A comparison of advanced methods used for missing data imputation under different conditions
S Çüm, EK Demir, S Gelbal, T KIŞLA
Mehmet Akif Ersoy University, 2020
62020
Sato test kuramı yöntemleriyle farklı örneklemlerden elde edilen madde parametrelerinin tutarlılığının incelenmesi
S Çüm, S Gelbal, CP Tsaı
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 7 (1), 170-181, 2016
42016
Sato Test Kuramı’nın Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramı ile Psikometrik Açıdan Karşılaştırılması
S Çüm, S Gelbal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 1797-1829, 2022
32022
Examining the discrimination of binary scored test items with ROC analysis
S Çüm
International Journal of Assessment Tools in Education 8 (4), 948-958, 2021
22021
Determining the importance order of factors which are increasing the motivation level of teachers in their professional life
TP LİFE, S ÇÜM, N DOĞAN
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (1), 119-132, 2016
22016
Sato Test Kuramı ile Yapılan Sınıflamalara Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
S Çüm, EK Demir, MD Şahin
Anadolu Journal of Educational Sciences International 8 (1), 171-194, 2018
12018
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Ekrandan Okuma Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik, Güvenirlik ve Değişmezlik Çalışmaları
T Demir, N Akkaya, S Çüm
Ana Dili Eğitimi Dergisi 12 (1), 235-253, 2024
2024
Adaptation of compulsive sport consumption scale into Turkish culture: CSCS-T
M Aygün, S Çüm
International Journal of Assessment Tools in Education 10 (3), 482-495, 2023
2023
Adaptation of Affinity for Technology Interaction Scale to Turkish Culture and Evaluation of Measurement Invariance: ATI-T
EK Demir, S Çüm, T Kışla
International Journal of Human–Computer Interaction, 1-11, 2023
2023
Öğrencilerin Akran Zorbalığına Maruz Kalma Sıklıkları ile Cinsiyetleri, Okulu/Dersleri Asma ve Okula Geç Kalma Davranışları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
B Çüm, S Çüm
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 352-362, 2022
2022
THE EFFECT OF POSITIVIST AND POST-POSITIVIST PARADIGMS ON THE CHANGE OF VALIDITY CONCEPTUALIZATION
S Çüm, EK Demir
Academic Studies in, 119, 2020
2020
Okuma Zevki ve Okuma Çeşitliliğinin Örtük Sınıf Analizi: Türkiye ve Çin İncelemesi
S Çüm, EK Demır, ÇA Arıkan, MD Şahin
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 943-977, 2020
2020
KAYIP VERİLER YERİNE YAKLAŞIK DEĞER ATAMAK İÇİN KULLANILAN GELİŞMİŞ YÖNTEMLERİN FARKLI KOŞULLAR ALTINDA KARŞILAŞTIRILMASI.
S Çüm, EK Demir, S Gelbal, T Kışla
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty, 2018
2018
Innovative Methods: Cyberviolence Detection on Social Networks Using MOBILedit Forensic: A Digital Forensic Software for Data Extraction and Analysis from Mobile Devices …
F Kachnic, L Dietrich, S Çüm, K Keshav, A Walsh
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20