Takip et
Shahin Akbar (Şahin Əkbər)
Shahin Akbar (Şahin Əkbər)
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti / UNEC
unec.edu.az üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Consumer ethnocentrism and purchasing behavior: moderating effect of demographics
S Akbarov
Journal of Islamic Marketing 13 (4), 898-932, 2022
632022
The Impact of Social Media Marketing on Consumer - Moderating Role of Gender and Income
S Akbarov
International Journal of Multidisciplinary & Allied Studies 7 (07), 147-163, 2020
212020
PAZAR ODAKLILIK YAKLAŞIMLARI: BİR LİTERATÜR İNCELEMESİ
Ş Ekber, F Ahmadov
Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 33-44, 2017
202017
Motivasyon Yönümlü Performans Değerlendirme-Örnek Olay Çalişmasi
Ş Ekber, G MİRZAYEVA
Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırmalar Dergisi 4 (1), 2016
152016
Geçiş ekonomilerinde pazar odaklılık ölçeklerinin uygulanabilirliliği üzerine bir araştırma: Azerbaycan örneği
Ş Ekberov
Sakarya Üniversitesi, 2011
102011
OTEL İŞLETMELERİNİN DAĞITIM KANALLARI SEÇİMİNDEKİ DAVRANIŞLARI: BAKÜ'DEKİ OTEL İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
G Mirzayeva, M SARIIŞIK, Ş EKBER
ASSAM Uluslararası Hakemli Dergi 3 (6), 21-32, 2016
92016
Azerbaycan'da iç turizmin yerel turistler tarafından değerlendirilmesi
Ş EKBER, G MİRZƏYEVA
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (1), 1-14, 2017
72017
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN FAYDACI VE HEDONİK TÜKETİM DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Ş Ekber, G Zivər
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 22 (2), 1-14, 2021
62021
The Influence of Consumer Ethnocentrism on Buying Behavior - The Case of Azerbaijan
S Akbarov, A Cafarova
International Journal of Multidisciplinary & Allied Studies 7 (10), 188-193, 2021
62021
Antecedents of Customer Based Brand Equity-Research in Azerbaijan
S AKBAROV
Journal of Business and Management Sciences 6 (2), 54-58, 2018
52018
Market orientation and customer point of view–In the case of Azerbaijan
S Akbarov
Scholedge International Journal of Multidisciplinary & Applied Studies 5 (6 …, 2018
52018
Azerbaycan’da bankacılık sektörü çalışanlarının sahiplik duygusu analizine yönelik bir çalışma
Ş EKBER, M MEMMEDOVA
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (2), 97-114, 2017
32017
“İşletme İçi Faktörlerin İşletmelerin Pazar Odaklılık Durumuna Etkileri: MARKOR ve MKTOR Ölçekleri İle Değerlendirme”
Ş EKBER, S ORHAN
9. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Tebliğler Kitabı 1, 12-24, 2012
32012
PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
H Zengin, Ş Ekber
Sakarya İktisat Dergisi 1 (2), 26-45, 2012
32012
PAZARLAMA ANLAYIŞININ GELİŞİMİ VE AZERBAYCANDAKİ DURUM
Ş EKBER, G MİRZAYEVA
ASSAM Uluslararası Hakemli Dergi 3 (5), 57-71, 2016
22016
Müşteri değeri yaratma stratejileri: Otomobil alıcılarına yönelik bir araştırma
Ş Ekberov
PQDT-Global, 2007
22007
Socio-Psychological Factors as the Motivator of Symbolic Consumption and Brand Consciousness
N Akbar, S., & Islamli
Scholedge International Journal of Multidisciplinary & Allied Studies 10 (3 …, 2023
2023
Marka Bilinci ve Değer Bilincinin Marka Sadakatine Etkisi: Cinsiyetin Moderatör Rolü The Effect of Brand Consciousness and Value Consciousness on Brand Loyalty: The Moderator …
Ş Ekber
ON EURASIAN ECONOMIES 2022, 263, 2022
2022
Marka Değeri ve Denkliği
Ş EKBER
Marka Yönetimi Kavramlar ve Uygulamalar, 272-304, 2021
2021
REKLAMLARDA ÜNLÜ KULLANMANIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA-BAKÜ ÖRNEĞİ
Ş EKBEROV, M MEMMEDOVA
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 351-370, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20