Gelenekten Beslenen Karagöz Çolakoğlu, Sarı Folklor Edebiyat, 543-554, 2006 | 25 | 2006 |
Asya’dan Avrupa’ya yaylı çalgılar tel üzerinde ses elde etme tekniğine göre sınıflandırma G Çolakoğlu Sarı The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 35-50, 2014 | 14 | 2014 |
Anadoludan Balkanlara armudî biçimdeki kemençeler: Tarih, teknik ve geleneksel icrasına ilişkin karşılaştırmalı bir analiz G Çolakoğlu Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 11 | 2008 |
Toplumsal Cinsiyet Teorisi Bağlamında Osmanlı-Türk Musikisi İcra Mekanlarının Kadın İcracılar Üzerindeki Etkisi G Çolakoğlu The Journal of International Social Research, 181-190, 2010 | 7* | 2010 |
Armudî kemençe: Farklı toplumlar, farklı işlevler ve farklı sosyal kimlikler G Çolakoğlu, S Karahasanoğlu İTÜDERGİSİ/b 5 (2), 2009 | 7 | 2009 |
Türk musikisi icrasında armudi kemençe ve geçirdiği teknik gelişmeler, 38 G Çolakoğlu, M Eken Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi: ICANAS, 179-193, 2009 | 6 | 2009 |
ALMAN GEBRAUCHSMUSİK AKIMI, TÜRK MÜZİĞİ VE SELÂHATTİN İÇLİ AGG ÇOLAKOĞLU Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 5 (16), 37-49, 2006 | 5 | 2006 |
Osmanlı-Türk Müziği “Besteleme” Geleneğinde Gizli Kalan Aritmetik: Vezin-Usul ve Güfte GÇ SARI SOBIDER, 1-17, 2018 | 4* | 2018 |
1. Müzikoloji Bölümleri Çalıştayı G Çolakoğlu Sarı İstanbul Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Yayınları, 2015 | 4 | 2015 |
BİR BAYRAM VE BİR MAKAM: NEVRÛZ. G ÇOLAKOĞLU SARI Journal of International Social Research 12 (68), 2019 | 3 | 2019 |
Türk Makam Müziği Eğitiminde Teeorik-Pratik Yöntem Arayışları GÇ Sarı Music and Sciene International Symposium, 251-262, 2019 | 3 | 2019 |
WESTERN EFFECTS AND RESPONSES IN OTTOMAN COURT MUSIC IDENTITY DURING THE AREAS OF SELIM III AND MAHMUT II. GÇ SARI Journal of International Social Research 6 (26), 2013 | 3 | 2013 |
OSMANLI-TÜRK MÜZİĞİ TEORİ GELENEĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ: KANTEMİR VE PADUA EKOLÜ Gözde Çolakoğlu Sarı, ŞA Öney Turkish Studies Historical Analysis, 807-820, 2019 | 2* | 2019 |
Melody - Usul - Poetic Prosodic Meter Relations in Ottoman-Turkish Music G Çolakoğlu Sarı Journal of Literature and Art Studies 5 (2), 128-140, 2015 | 2 | 2015 |
Epistemic Transmission and Originality in Greek-Karamanlidika Publications Related to Makam Music in 19th-Century Istanbul E Doğan, G Çolakoğlu Sarı Musicologist 7 (2), 124-154, 2023 | 1 | 2023 |
Geleneksel Çalgı Orkestralarında Modernleşmenin İzleri: ‘Balalayka Topluluğu’ndan ‘Kemençe Beşlemesi’ ve ‘Gadulka Ailesine’ GÇ Sarı The Journal of Academic Social Science Studies, 231-246, 2020 | 1 | 2020 |
OSMANLI-TÜRK MÜZİĞİ'NDE PADİŞAHLARIN İZLERİ. G ÇOLAKOĞLU SARI Journal of International Social Research 7 (35), 2014 | 1 | 2014 |
XX Yüzyıl Türk Müziğinde Prof. Dr. Selahattin İçli G Çolakoğlu Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003 | 1 | 2003 |
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı:“kemençe beşlemesi” örneği OZ ÖZGELEN, GÇ SARI, SU DURMUŞ Rast Müzikoloji Dergisi 11 (1), 75-95, 2023 | | 2023 |
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı:“kemençe beşlemesi” örneği GÇ Sarı, SU Durmuş, AGOZ Özgelen RAST Musicology Journal/Rast Muzikoloji Dergisi 11 (1), 2023 | | 2023 |