Follow
Pror. Dr. Gozde Colakoglu Sarı
Pror. Dr. Gozde Colakoglu Sarı
Verified email at itu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Gelenekten Beslenen Karagöz
Çolakoğlu, Sarı
Folklor Edebiyat, 543-554, 2006
252006
Asya’dan Avrupa’ya yaylı çalgılar tel üzerinde ses elde etme tekniğine göre sınıflandırma
G Çolakoğlu Sarı
The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 35-50, 2014
142014
Anadoludan Balkanlara armudî biçimdeki kemençeler: Tarih, teknik ve geleneksel icrasına ilişkin karşılaştırmalı bir analiz
G Çolakoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
112008
Toplumsal Cinsiyet Teorisi Bağlamında Osmanlı-Türk Musikisi İcra Mekanlarının Kadın İcracılar Üzerindeki Etkisi
G Çolakoğlu
The Journal of International Social Research, 181-190, 2010
7*2010
Armudî kemençe: Farklı toplumlar, farklı işlevler ve farklı sosyal kimlikler
G Çolakoğlu, S Karahasanoğlu
İTÜDERGİSİ/b 5 (2), 2009
72009
Türk musikisi icrasında armudi kemençe ve geçirdiği teknik gelişmeler, 38
G Çolakoğlu, M Eken
Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi: ICANAS, 179-193, 2009
62009
ALMAN GEBRAUCHSMUSİK AKIMI, TÜRK MÜZİĞİ VE SELÂHATTİN İÇLİ
AGG ÇOLAKOĞLU
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 5 (16), 37-49, 2006
52006
Osmanlı-Türk Müziği “Besteleme” Geleneğinde Gizli Kalan Aritmetik: Vezin-Usul ve Güfte
GÇ SARI
SOBIDER, 1-17, 2018
4*2018
1. Müzikoloji Bölümleri Çalıştayı
G Çolakoğlu Sarı
İstanbul Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Yayınları, 2015
42015
BİR BAYRAM VE BİR MAKAM: NEVRÛZ.
G ÇOLAKOĞLU SARI
Journal of International Social Research 12 (68), 2019
32019
Türk Makam Müziği Eğitiminde Teeorik-Pratik Yöntem Arayışları
GÇ Sarı
Music and Sciene International Symposium, 251-262, 2019
32019
WESTERN EFFECTS AND RESPONSES IN OTTOMAN COURT MUSIC IDENTITY DURING THE AREAS OF SELIM III AND MAHMUT II.
GÇ SARI
Journal of International Social Research 6 (26), 2013
32013
OSMANLI-TÜRK MÜZİĞİ TEORİ GELENEĞİNİN DÖNÜŞÜMÜ: KANTEMİR VE PADUA EKOLÜ
Gözde Çolakoğlu Sarı, ŞA Öney
Turkish Studies Historical Analysis, 807-820, 2019
2*2019
Melody - Usul - Poetic Prosodic Meter Relations in Ottoman-Turkish Music
G Çolakoğlu Sarı
Journal of Literature and Art Studies 5 (2), 128-140, 2015
22015
Epistemic Transmission and Originality in Greek-Karamanlidika Publications Related to Makam Music in 19th-Century Istanbul
E Doğan, G Çolakoğlu Sarı
Musicologist 7 (2), 124-154, 2023
12023
Geleneksel Çalgı Orkestralarında Modernleşmenin İzleri: ‘Balalayka Topluluğu’ndan ‘Kemençe Beşlemesi’ ve ‘Gadulka Ailesine’
GÇ Sarı
The Journal of Academic Social Science Studies, 231-246, 2020
12020
OSMANLI-TÜRK MÜZİĞİ'NDE PADİŞAHLARIN İZLERİ.
G ÇOLAKOĞLU SARI
Journal of International Social Research 7 (35), 2014
12014
XX Yüzyıl Türk Müziğinde Prof. Dr. Selahattin İçli
G Çolakoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
12003
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı:“kemençe beşlemesi” örneği
OZ ÖZGELEN, GÇ SARI, SU DURMUŞ
Rast Müzikoloji Dergisi 11 (1), 75-95, 2023
2023
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı:“kemençe beşlemesi” örneği
GÇ Sarı, SU Durmuş, AGOZ Özgelen
RAST Musicology Journal/Rast Muzikoloji Dergisi 11 (1), 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20