Takip et
Selçuk Burak Haşıloğlu
Selçuk Burak Haşıloğlu
Pamukkale Üniversitesi
hasiloglu.com üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Intellectual capital and innovation performance: empirical evidence in the Turkish automotive supplier
M Zerenler, SB Hasiloglu, M Sezgin
Journal of technology management & innovation 3 (4), 31-40, 2008
2572008
Pazarlama araştırmalarındaki potansiyel problemlere yönelik bir araştırma: Kolayda örnekleme ve sıklık ifadeli ölçek maddeleri
SB Haşıloğlu, T Baran, O Aydın
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi, 19-28, 2015
2542015
Enformasyon toplumunda elektronik ticaret ve stratejileri
SB Hasıloğlu
Türkmen kitabevi, 1999
1301999
Elektronik posta ile pazarlama
SB Haşıloğlu
Beta, 2007
752007
Dindarlık olgusunun satınalma davranışı faktörleri üzerinde etkisi
ME Çubukçuoğlu, SB Haşıloğlu
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2012
612012
Özel sağlık kuruluşlarında müşteri memnuniyeti ve memnuniyeti oluşturan unsurların araştırılması
Ş Aslan, M Sezgin, SB Haşıloğlu
SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2008
52*2008
Elektronik posta ile pazarlama üzerine bir araştırma
SB Haşıloğlu, İ Süer
Journal of Internet Applications and Management 1 (1), 61-74, 2010
372010
Müze pazarlamasında müşteri ilişkileri ve deneyimleri üzerine bir araştırma
M Sezgin, SB Haşıloğlu, ME İnal
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 7 (13), 201-220, 2011
312011
REKLAM HARCAMALARININ İŞLETMELERİN ETKİNLİK SEVİYESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
D Koçoğlu, SB HAŞILOĞLU
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 10 …, 2008
302008
Organizasyonlarda İnternet'in İnformal ve Viral İletişim Aracı Olarak Kullanımı
E Barutçu, SB Haşıloğlu
Journal of Internet Applications and Management 1 (2), 5-16, 2010
292010
Çalışan kadınların özel alışveriş sitelerinden satın alımlarının hedonik amaçlı tüketim açısından incelenmesi
E Sarıtaş, SB Haşıloğlu
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi 6 (1), 53-62, 2015
262015
E-Girişimcilik araçları ve Türkiye’deki e-girişimciler üzerine bir araştırma
AS Haşıloğlu, MD Kaya, SB Haşıloğlu
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (2), 265-278, 2010
252010
HİZMET SEKTÖRÜNDEKİ VERİTABANLI PAZARLAMA ARAŞTIRMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
SB HAŞILOĞLU, M Sezgin, A BARDAKCI
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2008
222008
Elektronik posta ile pazarlamada reklam ve etkisinin ölçülmesi
SB Haşiloğlu
Ankara:(Doktora Tezi) Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
182006
From mass to personalized mobile marketing strategies: the new dimensions through expert systems
S Barutcu, A Yaldir, SB Hasiloglu
European Scientific Journal 13 (10), 400-409, 2017
142017
Antalya Bölgesindeki Konaklama İşletmelerinin İnternetteki Faaliyetleri Üzerine Bir Uygulama
SB Haşıloğlu, A Karaman
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 9 (1-2), 133-152, 2006
142006
Sosyal medya uygulamalarının kullanım sıklıklarına göre değişim süreci: Akademisyenler ve öğrenciler üzerinde karşılaştırmalı bir araştırma
Ş Gürkaynak, NS Doğan, S Barutçu, SB Haşıloğlu
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi, 1-10, 2016
132016
EVALUATION OF TURKISH ORIGIN TEXTILE PRODUCTS IMAGE WITH FUZZY LOGIC.
SB HAŞILOĞLU
Journal of Textile & Apparel/Tekstil ve Konfeksiyon 22 (3), 2012
132012
Evaluating direct marketing practices on the internet via the fuzzy cognitive mapping method
SB Hasiloglu, R Cinar
International Journal of Business and Management 3 (12), 31-38, 2008
132008
The importance of environmental attitudes towards products for sustainability and business strategies
C Kalburan, SB Hasiloglu
Present Environment and Sustainable Development, 233-246, 2018
122018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20