Follow
vedat şahin
vedat şahin
Coğrafya Bölümü Doç. Dr., Namık Kemal Üniversitesi
Verified email at nku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İNGİLTERE’DE LİSANS DÜZEYİNDE COĞRAFİ ARAZİ ÇALIŞMALARI
V Şahin, Ö Ramazan
Marmara Coğrafya Dergisi, 1-17, 2013
252013
TEKİRDAĞ İLİNDE NÜFUS VE YERLEŞMENİN COĞRAFİ ANALİZİ.
V Şahin
Journal of International Social Research 7 (35), 2014
212014
Coğrafya öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşleri
O Çepni, F Aydın, V Şahin
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 4 (1), 35-49, 2015
202015
TEKİRDAĞ’IN EĞİTİM COĞRAFYASI ÜZERİNE BİR İNCELEME
V Şahin
Doğu Coğrafya Dergisi 20 (34), 43-60, 2015
172015
LOJİSTİK COĞRAFYASI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
V Şahin
Marmara Coğrafya Dergisi, 2014
162014
Coğrafya lisans öğrencilerinin eğitimdeki inovasyon ile ilgili görüşleri
V Şahin, M Bilgili, AO Kocalar
Turkish Studies (Elektronik), 2015
152015
KÜLTÜREL COĞRAFYA BAKIMINDAN HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERS PROGRAMLARINA BİR YAKLAŞIM
V Şahin
Milli Eğitim Dergisi 48 (222), 173-183, 2019
82019
Otelcilik ve turizm meslek lisesi öğrencilerinin coğrafya dersine olan ilgi ve algıları: Tekirdağ örneği
V Şahin
Turkish Studies (Elektronik), 2015
82015
NÜFUS COĞRAFYASI AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME: BEYKOZ’DA NÜFUS ARTIŞININ SEYRİ VE MEKÂNSAL DAĞILIŞI
V ŞAHİN
Marmara Coğrafya Dergisi, 319-330, 2013
82013
Coğrafya Öğretmenlerinin Covid-19 Sürecinde Uzaktan Eğitim Yöntemiyle Coğrafya Öğretimi Hakkındaki Görüşleri: İstanbul Örneği
Z İnce, V Şahin, M Yentür
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi 4 (8), 707-729, 2021
72021
Uzaktan eğitim ile coğrafya öğretiminin etkililiği ölçeği: Ölçek geliştirme, geçerlik ve güvenirlik çalışması
İ Ziya, M YENTÜR, V Şahin
OPUS International Journal of Society Researches 17 (Pandemi Özel Sayısı …, 2021
72021
İngiltere’de yükseköğretimde, coğrafya eğitim ve öğretiminin müfredat, metot ve araç-gereç açısından değerlendirilmesi
V Şahin
PQDT-Global, 2011
72011
Coğrafya bölümü öğrencilerinin ödev destekli öğretim üzerine görüşleri
V Şahin, Z İnce
Trakya Eğitim Dergisi 9 (4), 696-707, 2019
62019
Türkiye bölgesel elektrik talebi, 1990-2010: bir model çalışması: bölgesel nüfus, katma değer ve elektrik talep modeli REDA
V Şahin
Türkiye Elektrik Kurumu, 1993
61993
Coğrafya Derslerinde Etik Değerler Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
V ŞAHİN, İ Ziya
Journal of Innovative Research in Social Studies 4 (1), 1-11, 2021
42021
İNGİLTERE’DE ÖĞRETMEN STANDARTLARI VE COĞRAFYA EĞİTİMİ TEACHER STANDARDS AND GEOGRAPHY EDUCATİON İN ENGLAND
V ŞAHİN
Kesit Akademi Dergisi, 273-286, 2017
32017
GÜMÜŞHANE’NİN EĞİTİME AİT VERİLERİ VE BUNLARA COĞRAFİ YAPININ ETKİSİ
V ŞAHİN
Marmara Coğrafya Dergisi, 302-318, 2013
32013
First-year student views on geography as a department and as a profession
V ŞAHİN
Kastamonu Education Journal 25 (4), 2017
22017
COĞRAFYA BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN YGS VE LYS’DEKİ ORTALAMA ALAN BAŞARILARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
V Şahin
Marmara Coğrafya Dergisi, 70-74, 2016
22016
What has changed in the world regional geography teaching in Turkey: A syllabus-based assessment
V Şahin
European Journal of Alternative Education Studies 6 (1), 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20