Follow
Recep Yılmaz
Recep Yılmaz
Department of Public Relations and Publicity, Ondokuz Mayis University
Verified email at omu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
A Brief History of Storytelling: From Primitive Dance to Digital Narration
R Yılmaz, FM Ciğerci
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, 1-14, 2018
572018
150 Soruda Geleneksel ve Dijital Reklamcılık
R Yılmaz, MN Erdem
Umuttepe Yayınları, 2016
442016
Anlatı Yoluyla Dünyanın Zihinsel Yeniden Kurulumu: ‘Palto’, ‘Dönüşüm’ ve ‘Hayvan Çiftliği’ Romanlarının Alımlama Pratikleri Üzerine Bir İnceleme
R Yılmaz
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
38*2014
Handbook Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age
NO Taskiran, R Yilmaz
IGI-Global, 2015
30*2015
Türkiye'de Reklam Anlatısının Dijital Çağdaki Yapısal Dönüşümü
R Yılmaz
1st International Conference on New Trends in Communication, 260-267, 2017
202017
Senaryo: Nasıl Yazılır? Nasıl Yazıyorlar?
D İlerialkan, R Yılmaz
Nasıl yazıyorlar, 2015
202015
99 Soruda Reklam ve Reklamcılık
NÖ Taşkıran, R Yılmaz
Derin Yayınları, 2013
202013
Eğitim ve Görsel Okuryazarlık İlişkisi Üzerine Bir İnceleme
R Yılmaz
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 102-122, 2013
202013
Reklamcılığın Anahtar Kavramları
R Yılmaz, AS Ertike
Kitabevi Yayınları, 2011
20*2011
Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age
R Yılmaz
IGI-Global, 2017
192017
İMKB'de İşlem Gören Mevduat Bankalarının Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Finansal Sonuçları Üzerine Kurumsal Yönetim İlkeleri Çerçevesinde Bir İnceleme
İE Çelik, H Dinçer, R Yılmaz
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (2), 37-63, 2012
19*2012
Senaryo Nasıl Yazılır? Nasıl Yazıyorlar?
D İlerialkan, R Yılmaz
Alfa Yayınları, 2015
142015
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies
R Yılmaz, MN Erdem, F Resuloğlu
13*2018
Handbook of research on transmedia storytelling and narrative strategies
R Yilmaz, MN Erdem, F Resuloglu
Information Science Reference, 2018
132018
Televizyon Reklamlarında Metaleptik Kullanımların Tipolojisi
R Yılmaz
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 5 (2), 691-704, 2017
132017
Historical Transformation of the Advertising Narration in Turkey: From Stereotype to Digital Media
R Yılmaz, A Çakır, F Resuloğlu
Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, 133-152, 2017
122017
The Financial Implications of Corporate Social Responsibility in the Banking Sector
H Dincer, IE Celik, R Yilmaz, Ü Hacioglu
Managerial Issues in Finance and Banking, 197-207, 2013
122013
Liderlik ve Çağdaş Boyutları
PA Gürel, R Yılmaz
Derin Yayınları, 2014
102014
Karışık dilli Kur'ân tercümesi (Yaprak no: 183b-222a).
R Yilmaz
Kitap Dünyası, 2023
92023
A model for advertising aestheticization: How an ad is aesthetically created and has an impact on audience-product, advertising mood and target audience triangle
R Yilmaz, NO Taşkıran
International Journal of Research in Business and Social Science 2 (1), 40-46, 2013
9*2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20