Öğretmen adaylarının hedef yönelimleri, akademik ve öğretmenlik özyeterlikleri arasındaki ilişkiler ile bu değişkenlerin akademik başarının yordanmasındaki rolü G Eryenen İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. İstanbul, 2008 | 61 | 2008 |
Digital parenting: Perceptions on digital risks G İnan-Kaya, D Mutlu-Bayraktar, Ö Yılmaz Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 8 (1), 131-157, 2018 | 59 | 2018 |
Eğitimde Merak ve İlgi G İnan Kaya Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2016 | 44* | 2016 |
Dijital ebeveynlik tutum ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması G İnan Kaya, D Mutlu Bayraktar, Ö Yılmaz Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 149-173, 2018 | 43 | 2018 |
Teacher classroom interactions and behaviours: Indications of bias G İnan-Kaya, CM Rubie-Davies Learning and Instruction 78, 101516, 2022 | 39 | 2022 |
Eylem Araştırması: Eğitimde Değişimin Yaratılmasında Öğretmenin Gücü G İnan Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (02), 481-486, 2011 | 27* | 2011 |
Oyun, gelişim ve tarihsel olarak oyunun eğitimdeki yeri G İnan Kaya Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 2 (1), 66-78, 2018 | 23 | 2018 |
The Relations between Scientific Epistemological Beliefs and Goal Orientations of Pre-Service Teachers. G İnan Kaya Journal of Education and Training Studies 5 (10), 33-42, 2017 | 18 | 2017 |
Bir Ebeveyn Pratiği Olarak 'Sharenting' G İnan Kaya, U Kaya Current Debates in Education 5, 471-484, 2017 | 15* | 2017 |
Dijital Çağda Çocuk Yetiştirme ve Eğitim: Değişen Roller G İnan Kaya İnsan ve İnsan 8 (27), 83-100, 2021 | 13 | 2021 |
Construction of Academic Success and Failure in School Memories. G İnan Kaya Educational Research and Reviews 13 (1), 12-20, 2018 | 11 | 2018 |
Digital parenting attitude scale: Validity and reliability study G İNAN KAYA, D MUTLU BAYRAKTAR, Ö YILMAZ Mehmet Akif Ersoy University, 2020 | 8 | 2020 |
Ortaokulda Akademik Erteleme: Anne-Baba Tutumları ve Denetim Odağı ile İlişkili Mi? E Özzorlu, G İnan Kaya Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2019 | 7* | 2019 |
Digital Media Use of Preschool-Aged Children During the COVID-19 Pandemic: Parent Perspectives I Kaya, D Mutlu-Bayraktar, G Inan-Kaya Policies and Procedures for the Implementation of Safe and Healthy …, 2022 | 5 | 2022 |
Ebeveynlerin Dijital Medyadaki Risklere Yönelik Bilgi Düzeyleri ve Dijital Ebeveyn Eğitimi Ö YILMAZ, D MUTLU BAYRAKTAR, G İNAN KAYA | 5* | |
Sosyal İnşacı Yaklaşım Bağlamında Öğretmen-Öğrenci Etkileşiminin Nitel Bir İncelemesi G İnan, SA Yıldız Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2011 | 4 | 2011 |
EDUCATIONAL USE OF GAMES: A MOBILE SERIOUS GAME FOR HISTORY EDUCATION G Kaya, E Isbilen | 3 | 2017 |
Eğitimde Güdülenme G İnan Kaya Eğitim Psikolojisi, 297-317, 2018 | | 2018 |
Bilişsel Yaklaşım ve Öğrenme G İnan Kaya Eğitim Psikolojisi, 239-257, 2018 | | 2018 |
Bilişsel Gelişim G İnan Kaya Eğitim Psikolojisi, 81-109, 2018 | | 2018 |