Takip et
Doç. Dr. İbrahim H. KAYRAL
Doç. Dr. İbrahim H. KAYRAL
TÜSEB -TÜSKA / İzmir Bakırçay Üniversitesi
bakircay.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Perceived service quality in healthcare organizations and a research in Ankara by hospital type
İH Kayral
93*2014
Health systems improvement across the globe: success stories from 60 countries
J Braithwaite, R Mannion, Y Matsuyama, P Shekelle, S Whittaker, ...
CRC Press, 2017
542017
Healthcare systems: future predictions for global care
J Braithwaite, R Mannion, Y Matsuyama, PG Shekelle, S Whittaker, ...
CRC Press, 2018
472018
Beklenen-gerçekleşen-algılanan: Hizmet kalitesi ve sağlık hizmetlerinde çok boyutlu kalite
İH Kayral
Detay Yayıncılık, 2015
312015
The importance of quality and accreditation in health care services in the process ofstruggle against COVID-19
DG Kavak, AS Öksüz, C Cengiz, İH Kayral, FÇ Şenel
Turkish journal of medical sciences 50 (8), 1760-1770, 2020
292020
DÜNYA'DA VE TÜRKİYE'DE SAĞLIK HİZMETLERİ AKREDİTASYONU
İH Kayral
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Dergisi 1 (1), 27-31, 2018
232018
Sağlik Hizmet Etkinliği Açisindan Kamu Hastane Birlikleri Performans Analizi
U Beylik, İH Kayral, Ü Naldöken
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 39 (2 …, 2015
202015
SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE KARMAŞASI:“SAĞLIK HİZMETLERİ ÇOK BOYUTLU KALİTE MODELİ”
İ Kayral
Verimlilik Dergisi, 65-81, 2014
202014
13. Yüzyıldan 21. Yüzyıla Türk sağlık sisteminin gelişim süreci üzerine bir derleme
U Beylik, İH Kayral, Ü Çıraklı
Sağlık Akademisyenleri Dergisi 2 (4), 183-189, 2015
192015
Hastane standartlarının çok boyutlu kalite analizi: Bir standart seti örneği
İH Kayral, U Beylik, F Orhan
Sağlık Akademisyenleri Dergisi 3 (1), 6-16, 2016
152016
Öz liderlik becerilerinin, sağlık çalışanlarının iş tatminleri ve iş performanslarına etkisi
İH Kayral
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 18 (2), 143-159, 2015
142015
The impact of self-leadership skills of healthcare employees on institutional performance and job performance
İH Kayral, D Dülger
Journal of Basic and Clinical Health Sciences 3 (3), 145-150, 2019
132019
KIRIK PENCERELER TEORİSİ, ŞEHİR HASTANELERİ YÖNETİM MODELİNDE HASTA GÜVENLİĞİ İÇİN KULLANILABİLİR Mİ?
İH Kayral
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 22 (3), 677-694, 2019
132019
Sağlıkta yönetici performansı ölçüm modeli ve uygulama başarısı
H Güler, İH Kayral, M Demir, M Atasever
Sağlıkta Performans ve Kalite Dergisi 8 (2), 1-26, 2014
132014
Dağıtımcı liderlik, karmaşık sistemlerde liderlik ve öz liderlik teorileri kapsamında makrodan mikroya liderlik
İH Kayral
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 4 (1), 12-22, 2016
112016
Türkiye klinik kalite programı; sağlık hizmet sunucuları, hasta ve hasta yakınlarının kalite algısı
H Gürsöz, M Adil, A Öztürk, D Tarhan, H Aksoy, Ş Gündüz, İH Kayral, ...
Sağlıkta Performans ve Kalite Dergisi 14 (2), 73-86, 2017
102017
Küçük ve orta boy işletmelere (KOBİ) yönelik danışmanlık ve eğitim hizmetleri pazarı ve seçilmiş bir bölgedeki KOBİlerin yapılarının danışmanlık ve eğitim hizmetleri …
İH Kayral
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
72008
DOKTORLARIN ÇALIŞMA YAŞAM KALİTESİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
D Şahin, Z Ekici, İH Kayral
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 24 (1), 29-42, 2021
52021
Can the theory of broken windows be used for patients safety in city hospitals management model
İH Kayral
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 22 (3), 677-694, 2019
52019
Sağlıkta Kalite Standartları Hastane
İ Şencan, D ÜNAL, M DEMİR, H GÜLER, A ÖZTÜRK, D TARHAN, ...
TC Sağlık Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2015
52015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20