Follow
Doç. Dr. İbrahim H. KAYRAL
Doç. Dr. İbrahim H. KAYRAL
TÜSEB -TÜSKA / İzmir Bakırçay Üniversitesi
Verified email at bakircay.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Perceived service quality in healthcare organizations and a research in Ankara by hospital type
İH Kayral
81*2014
Health systems improvement across the globe: success stories from 60 countries
J Braithwaite, R Mannion, Y Matsuyama, P Shekelle, S Whittaker, ...
CRC Press, 2017
542017
Healthcare systems: future predictions for global care
J Braithwaite, R Mannion, Y Matsuyama, PG Shekelle, S Whittaker, ...
CRC Press, 2018
402018
Beklenen-gerçekleşen-algılanan: Hizmet kalitesi ve sağlık hizmetlerinde çok boyutlu kalite
İH Kayral
Detay Yayıncılık, 2015
302015
The importance of quality and accreditation in health care services in the process ofstruggle against COVID-19
DG Kavak, AS Öksüz, C Cengiz, IH Kayral, FÇ Şenel
Turkish journal of medical sciences 50 (8), 1760-1770, 2020
222020
DÜNYA'DA VE TÜRKİYE'DE SAĞLIK HİZMETLERİ AKREDİTASYONU
İH Kayral
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Dergisi 1 (1), 27-31, 2018
212018
SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE KARMAŞASI:“SAĞLIK HİZMETLERİ ÇOK BOYUTLU KALİTE MODELİ”
İ Kayral
Verimlilik Dergisi, 65-81, 2015
192015
Sağlik Hizmet Etkinliği Açisindan Kamu Hastane Birlikleri Performans Analizi
U BEYLİK, İH KAYRAL, Ü NALDÖKEN
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 39 (2 …, 2015
192015
13. Yüzyıldan 21. Yüzyıla Türk sağlık sisteminin gelişim süreci üzerine bir derleme
U Beylik, İH Kayral, Ü ÇIRAKLI
Sağlık Akademisyenleri Dergisi 2 (4), 183-189, 2015
152015
Hastane standartlarının çok boyutlu kalite analizi: Bir standart seti örneği
İH Kayral, U Beylik, F Orhan
Sağlık Akademisyenleri Dergisi 3 (1), 6-16, 2016
142016
Öz liderlik becerilerinin, sağlık çalışanlarının iş tatminleri ve iş performanslarına etkisi
İH Kayral
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 18 (2), 143-159, 2015
122015
Sağlıkta yönetici performansı ölçüm modeli ve uygulama başarısı
H Güler, İH Kayral, M Demir, M Atasever
Sağlıkta Performans ve Kalite Dergisi 8 (2), 1-26, 2014
112014
The impact of self-leadership skills of healthcare employees on institutional performance and job performance
IH Kayral, D Dülger
Journal of Basic and Clinical Health Sciences 3 (3), 145-150, 2019
102019
Türkiye klinik kalite programı; sağlık hizmet sunucuları, hasta ve hasta yakınlarının kalite algısı
H Gürsöz, A Mahmood, A Öztürk, D Tarhan, H Aksoy, Ş Gündüz, İH Kayral, ...
Sağlıkta Performans ve Kalite Dergisi 14 (2), 73-86, 2017
92017
Dağıtımcı liderlik, karmaşık sistemlerde liderlik ve öz liderlik teorileri kapsamında makrodan mikroya liderlik
İH Kayral
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 4 (1), 12-22, 2016
92016
KIRIK PENCERELER TEORİSİ, ŞEHİR HASTANELERİ YÖNETİM MODELİNDE HASTA GÜVENLİĞİ İÇİN KULLANILABİLİR Mİ?
İH KAYRAL
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 22 (3), 677-694, 2019
82019
Küçük ve orta boy işletmelere (Kobi) yönelik danışmanlık ve eğitim hizmetleri pazarı ve seçilmiş bir bölgedeki Kobi’lerin yapılarının danışmanlık ve eğitim hizmetleri …
İH KAYRAL
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
62008
Can the theory of broken windows be used for patients safety in city hospitals management model
İH Kayral
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 22 (3), 677-694, 2019
52019
Sağlıkta Kalite Standartları Hastane
İ Şencan, D ÜNAL, M DEMİR, H GÜLER, A ÖZTÜRK, D TARHAN, ...
TC Sağlık Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2015
52015
Hasta Güvenliği ve Kırık Pencereler Kuramı
İ Kayral
Erişim adresi: http://www. ibrahimkayral. com/wp/2015/10/hasta-guvenligi-ve …, 2015
52015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20