Takip et
Ümit DOĞAN
Ümit DOĞAN
Milli Eğitim Bakanlığı
meb.gov.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Devam Ettikleri Okulları İle Bilim Ve Sanat Merkezine İlişkin Metaforik Algıları: Karşılaştırmalı Durum Çalışması
H Aslan, Ü Doğan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 335-350, 2016
342016
Özel Eğitim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Adanmışlık Düzeyleri İle Müdürlerinin Hizmetkâr Liderlik Davranışları Arasındaki İlişki
Ü Doğan
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
322015
Özel eğitim kurumlarında çalışan müdürlerin hizmetkâr liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlık düzeyleri arasındaki ilişki
Ü Doğan, H Aslan
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 51-68, 2016
292016
Öğrencilerin uzaktan eğitime ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi
Ü Doğan, A Doğan
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (9), 12-23, 2021
112021
Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin örgütsel değişime hazır olma ve örgütsel muhalefet algı düzeylerinin incelenmesi
YV YILDIZBAŞ, R ÖZKUL, Ü DOĞAN, S ABDURREZZAK
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1641-1668, 2021
62021
Öğretmenlerin kaotik liderlik, örgütsel yabancılaşma ve örgütsel mutluluk algıları arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modellemesi ile incelenmesi
Ü Doğan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021
62021
Bilim ve sanat merkezi öğretmenlerinin öz-yeterlik algılarının incelenmesi
H Aslan, Ü Doğan
Adıyaman Üniversitesi, 2017
62017
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet İle Çalıştıkları Okulun Etkililiğine İlişkin Algıları
YV Yıldızbaş, R Özkul, Ü DOĞAN, S bdurrezzak
Trakya Eğitim Dergisi 13 (1), 636-651, 2023
52023
Özel yetenekli öğrencilerin psikolojik danışmana ilişkin algılarının incelenmesi
Ü Doğan, M Duruğa
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, C 39, 92-103, 2021
5*2021
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefet Ve Örgütsel Yalnızlık Algı Düzeylerinin İncelenmesi
Ü DOĞAN, YV YILDIZBAŞ, S ABDURREZZAK, R ÖZKUL
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (3), 1086-1099, 2021
52021
Öğretmenlerin İş Doyum Düzeyleri İle Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ü DOĞAN
Asya Studies 6 (19), 11-20, 2022
42022
Bilim Sanat Merkezlerine Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Müdür Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Ü Doğan
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 104-116, 2021
42021
Öğretmenlerin Okul İklimine İlişkin Algıları İle Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ü DOĞAN, M ASLAN
Trakya Eğitim Dergisi 12 (3), 1482-1499, 2022
3*2022
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stillerinin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Ve Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
R ÖZKUL, Ü DOĞAN, S ABDURREZZAK, YV YILDIZBAŞ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 21 (82), 584-602, 2022
32022
Özel Yetenekli Çocukların ve Ebeveynlerinin Oyun Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
D Ümit, M Koyuncu, D Aysu
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (8), 265-281, 2020
32020
Examining the effect of school principals´ democratic attitudes on teachers´ perceptions of organizational alineation
H Aslan, Ü Doğan, E Akbulut
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 12 (3), 1855-1873, 2023
2*2023
Öğretmenlerin Örgütsel Kindarlık ve Örgütsel Yabancılaşma Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
R Özkul, Ü Doğan, S Abdurrezzak, YV Yıldızbaş
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1095-111, 2022
2*2022
Kaotik Liderlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ü Doğan, M Aslan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 193-213, 2022
22022
Öğretmenlerin; Okul Müdürlerinin Kaotik Liderlik Rollerine İlişkin Algıları İle Örgütsel Mutluluk Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ü DOĞAN, M ASLAN
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 702-727, 2022
22022
Çevik liderlik
M Aslan, Ü Doğan
Eğitimde yeni normal: Liderlik yaklaşımları, 63-74, 2021
22021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20