Takip et
Kibar Gül (Sungur)
Kibar Gül (Sungur)
Doç. Dr. Kibar GÜL, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Eğitim Fakültesi
nevsehir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mühendis ve mühendislik algılarının ve yöntem olarak mühendislik-dizayna bakış açılarının incelenmesi
İ MARULCU, K SUNGUR
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 12 (1), 13-23, 2012
1862012
Yöntem olarak mühendislik-dizayna ve ders materyali olarak logolara öğretmen ile öğretmen adaylarının bakış açılarının incelenmesi [Investigation of in service and pre service …
K Sungur Gul, I Marulcu
Turkish Studies-International periodical for the languages, literature and …, 2014
1272014
Understanding Pre-Service Teachers’ Mobile Learning Readiness Using Theory of Planned Behavior
K Sungur Gül, A Hüseyin
Educational technogy & society 24 (2), 44-57, 2021
262021
INVESTIGATING OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’BELIEFS ON EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT AND SUSTAINABLE BEHAVIORS
A Hüseyin, KS GUL
International Electronic Journal of Environmental Education 8 (2), 105-122, 2018
232018
Çevre eğitimi alanındaki çalışmaların incelenmesi: Türkiye’de mevcut durum
E Güven, Z Kaplan, S Varinlioğlu, K Sungur, KS GÜL, ...
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 8 (2 …, 2014
212014
Fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik bir STEM eğitimi dersinin tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi / The design, implementation, and evaluation of a STEM …
K Gül
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2019
182019
A review of researches on STEM in preservice teacher education.
KS Gül, MF Taşar
Ilkogretim Online 19 (2), 2020
142020
Yöntem olarak mühendislik-dizayna ve ders materyali olarak legolara öğretmen ile öğretmen adaylarının bakış açılarının incelenmesi
K Sungur
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
142013
Investigation of in service and pre-service science teachers’ perspectives about engineering-design as an instructional method and legos as an instructional material …
K Sungur Gül, İ Marulcu
Literature and History of Turkish or Turkic 9 (2), 761-786, 2014
132014
Review of the studies about environmental education: Current status in Turkey
E Güven, Z Kaplan, S Varinlioğlu, K Sungur, KS Gül, M Hamalosmanoğlu, ...
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2014
112014
An examination of the effect of technology-based STEM education training in the framework of technology acceptance model
K Sungur Gül, H Ateş
Education and Information Technologies 28 (7), 8761-8787, 2023
92023
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
K SUNGUR GÜL, A SAYLAN KIRMIZIGÜL, H ATES
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 544-568, 2022
82022
Fen ve Teknoloji Özel Alan Yeterlilikleri Önem Düzeyinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Belirlenmesi
K Sungur Gül, Y Özer Özkan
Gaziantep University Journal of Social Sciences 12 (4), 867-881, 2013
72013
Science teachers’ perceptions toward discrepant events applied in science education
K SUNGUR GÜL, H ATEŞ
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 18 (2), 2017
52017
Investigating pre-service science teachers’ perspectives on engineers, engineering and engineering design as context
I Marulcu, K Sungur
Afyon Kocatepe University Journal of Sciences 12 (1), 13-23, 2012
52012
Algodoo based STEM education: A case study of pre-service science teachers
K Sungur Gül, A SAYLAN KIRMIZIGÜL
Education and Information Technologies 28 (4), 4203-4220, 2023
42023
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis
K Sungur Gül, GJ Saylan Kırmızıgül Aslı, Ateş Hsüreyin
International journal of research in education and science 9 (2), 283-307, 2023
42023
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
KS GÜL, AS KIRMIZIGÜL, A Huseyin
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 544-568, 2022
42022
Fen bilimleri ve matematik öğretmeni adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik semantik (anlamsal) algıları
K Sungur Gül, H Ateş
42021
TURKISH ADAPTATION OF MOBILE LEARNING READINESS SCALE IN THE FRAMEWORK OF THEORY OF PLANNED BEHAVIOR
K Sungur-Gul, H Ates
32021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20