Follow
Kibar Gül (Sungur)
Kibar Gül (Sungur)
Doç. Dr. Kibar GÜL, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Verified email at nevsehir.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mühendis ve mühendislik algılarının ve yöntem olarak mühendislik-dizayna bakış açılarının incelenmesi
İ MARULCU, K SUNGUR
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 12 (1), 13-23, 2012
1862012
Yöntem olarak mühendislik-dizayna ve ders materyali olarak logolara öğretmen ile öğretmen adaylarının bakış açılarının incelenmesi [Investigation of in service and pre service …
K Sungur Gul, I Marulcu
Turkish Studies-International periodical for the languages, literature and …, 2014
1272014
Understanding Pre-Service Teachers’ Mobile Learning Readiness Using Theory of Planned Behavior
K Sungur Gül, A Hüseyin
Educational technogy & society 24 (2), 44-57, 2021
262021
INVESTIGATING OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’BELIEFS ON EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT AND SUSTAINABLE BEHAVIORS
A Hüseyin, KS GUL
International Electronic Journal of Environmental Education 8 (2), 105-122, 2018
232018
Çevre eğitimi alanındaki çalışmaların incelenmesi: Türkiye’de mevcut durum
E Güven, Z Kaplan, S Varinlioğlu, K Sungur, KS GÜL, ...
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 8 (2 …, 2014
212014
Fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik bir STEM eğitimi dersinin tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi / The design, implementation, and evaluation of a STEM …
K Gül
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2019
182019
A review of researches on STEM in preservice teacher education.
KS Gül, MF Taşar
Ilkogretim Online 19 (2), 2020
142020
Yöntem olarak mühendislik-dizayna ve ders materyali olarak legolara öğretmen ile öğretmen adaylarının bakış açılarının incelenmesi
K Sungur
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
142013
Investigation of in service and pre-service science teachers’ perspectives about engineering-design as an instructional method and legos as an instructional material …
K Sungur Gül, İ Marulcu
Literature and History of Turkish or Turkic 9 (2), 761-786, 2014
132014
Review of the studies about environmental education: Current status in Turkey
E Güven, Z Kaplan, S Varinlioğlu, K Sungur, KS Gül, M Hamalosmanoğlu, ...
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2014
112014
An examination of the effect of technology-based STEM education training in the framework of technology acceptance model
K Sungur Gül, H Ateş
Education and Information Technologies 28 (7), 8761-8787, 2023
92023
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
K SUNGUR GÜL, A SAYLAN KIRMIZIGÜL, H ATES
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 544-568, 2022
82022
Fen ve Teknoloji Özel Alan Yeterlilikleri Önem Düzeyinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Belirlenmesi
K Sungur Gül, Y Özer Özkan
Gaziantep University Journal of Social Sciences 12 (4), 867-881, 2013
72013
Science teachers’ perceptions toward discrepant events applied in science education
K SUNGUR GÜL, H ATEŞ
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 18 (2), 2017
52017
Investigating pre-service science teachers’ perspectives on engineers, engineering and engineering design as context
I Marulcu, K Sungur
Afyon Kocatepe University Journal of Sciences 12 (1), 13-23, 2012
52012
Algodoo based STEM education: A case study of pre-service science teachers
K Sungur Gül, A SAYLAN KIRMIZIGÜL
Education and Information Technologies 28 (4), 4203-4220, 2023
42023
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis
K Sungur Gül, GJ Saylan Kırmızıgül Aslı, Ateş Hsüreyin
International journal of research in education and science 9 (2), 283-307, 2023
42023
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
KS GÜL, AS KIRMIZIGÜL, A Huseyin
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 544-568, 2022
42022
Fen bilimleri ve matematik öğretmeni adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik semantik (anlamsal) algıları
K Sungur Gül, H Ateş
42021
TURKISH ADAPTATION OF MOBILE LEARNING READINESS SCALE IN THE FRAMEWORK OF THEORY OF PLANNED BEHAVIOR
K Sungur-Gul, H Ates
32021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20