Takip et
Murat Akyıldız
Murat Akyıldız
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Developing a Science Process Skills Test for Secondary Students: Validity and Reliability Study.
B Feyzioglu, B Demirdag, M Akyildiz, E Altun
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 1899-1906, 2012
129*2012
Adaptive neuro-fuzzy inference system (ANFIS): a new approach to predictive modeling in QSAR applications: a study of neuro-fuzzy modeling of PCP-based NMDA receptor antagonists
E Buyukbingol, A Sisman, M Akyildiz, FN Alparslan, A Adejare
Bioorganic & medicinal chemistry 15 (12), 4265-4282, 2007
982007
Academic procrastination behaviour of pre-service teachers’ of Celal Bayar University
A Pala, M Akyıldız, C Bağcı
Procedia-social and behavioral sciences 29, 1418-1425, 2011
962011
Students’ views on laboratory applications: Izmir sample
B Feyzioğlu, B Demirdağ, A Ateş, İ Çobanoğlu, E Altun, M Akyıldız
Elementary Education Online 10 (3), 1208-1226, 2011
29*2011
PIRLS 2001 testinin yapı geçerliliğinin ülkelerarası karşılaştırılması
M Akyıldız
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 18-47, 2009
282009
Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları: İzmir ili örneği
B Feyzioğlu, B Demirdağ, A Ateş, I Çobanoğlu, E Altun
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 1005-1029, 2011
272011
Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları ölçeği geliştirilmesi
B FEYZİOĞLU, B DEMİRDAĞ, M AKYILDIZ, E ALTUN
Journal of Turkish Science Education 9 (4), 44-63, 2012
17*2012
PIRLS 2001 testinin ülkelerarası yapı geçerliliğinin incelenmesi
M Akyıldız
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009
162009
Faktör analizi tanıtımı ve uygulanması
M Akyıldız
Erişim Tarihi 2, 2015, 2009
15*2009
Açıköğretimde kullanılan sınavlardan Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına göre elde edilen yetenek ölçülerinin karşılaştırılması
M Akyıldız, MD Şahin
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (4), 141-159, 2017
132017
ASSESSMENT AND EVALUATION IN OPEN EDUCATION SYSTEM: STUDENTS’OPINIONS ABOUT OPEN-ENDED QUESTION (OEQ) PRACTICE
N Karadag, BB Yuksekdag, M Akyıldız, AI Ibıleme
Turkish Online Journal of Distance Education 22 (1), 179-193, 2021
122021
Farklı soru türlerinin güçlük ve ayırt edicilik düzeylerinin incelenmesi
M Akyıldız, N Karadağ
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (1), 112-122, 2018
92018
Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları
M Akyılyıldız
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (3), 8-25, 2015
82015
T Testi ‘nin SPSS İle Uygulanması ve Yorumlanması
M AKYILDIZ
Erişim Tarihi, 2009
6*2009
Tek Faktörlü Varyans Analizi (One-Way Anova) ve Bir Spss Örneği
M Akyıldız
Çevrimiçi) https://www. istatistik. gen. tr, 2009
62009
Anadolu Üniversitesi örgün öğrencilerinin üniversitelerine bağlılıklarının öğrenci memnuniyet modeli ile incelenmesi
K Büyük, M Akyıldız
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 145-158, 2016
52016
Açıköğretim Fakültesi 2014/2015 Öğretim Yılı Sınavlarından
M Akyıldız
Madde Tepki Kuramı ve Klasik Test Kuramına Göre Kestirilen Yetenek …, 2015
52015
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi soru yazarlarının ölçme ve değerlendirme seminerlerine ilişkin görüşleri
N Karadağ, M Akyıldız, AT Kumtepe, HR Akgün
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (3), 9-46, 2017
32017
Yapay Zekâ ile Üretilen Soruların ve Madde Parametrelerinin MST Test Koşullarında Karşılaştırılması
G Bulut, M Akyıldız
Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi 3 (1), 1-12, 2024
22024
Etkileşimli Dijital Ders Malzemelerinin Kullanımı: Müzik Eğitimi Alanında Bir Araştırma
M AKYILDIZ, K BÜYÜK, U KESKİN, S TUNALI
Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi 2 (2), 113-128, 2023
22023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20