Developing a Science Process Skills Test for Secondary Students: Validity and Reliability Study. B Feyzioglu, B Demirdag, M Akyildiz, E Altun Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 1899-1906, 2012 | 96 | 2012 |
Adaptive neuro-fuzzy inference system (ANFIS): a new approach to predictive modeling in QSAR applications: a study of neuro-fuzzy modeling of PCP-based NMDA receptor antagonists E Buyukbingol, A Sisman, M Akyildiz, FN Alparslan, A Adejare Bioorganic & medicinal chemistry 15 (12), 4265-4282, 2007 | 94 | 2007 |
Academic procrastination behaviour of pre-service teachers’ of Celal Bayar University A Pala, M Akyıldız, C Bağcı Procedia-social and behavioral sciences 29, 1418-1425, 2011 | 88 | 2011 |
Ortaöğretim öğrencilerine yönelik bilimsel süreç becerileri testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması B Demirdağ, E Altun, B FEYZİOĞLU, M AKYILDIZ Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 12 (3), 1887-1906, 2012 | 30 | 2012 |
Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları: İzmir ili örneği B Feyzioğlu, B Demirdağ, A Ateş, İ Çobanoğlu, E Altun Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 1005-1029, 2011 | 29 | 2011 |
Students’ views on laboratory applications: Izmir sample B Feyzioğlu, B Demirdağ, A Ateş, İ Çobanoğlu, E Altun, M Akyıldız Elementary Education Online 10 (3), 1208-1226, 2011 | 28* | 2011 |
PIRLS 2001 testinin yapı geçerliliğinin ülkelerarası karşılaştırılması M AKYILDIZ Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 18-47, 2009 | 27 | 2009 |
PIRLS 2001 testinin ülkelerarası yapı geçerliliğinin incelenmesi M Akyıldız Yayımlanmamış doktora tezi, Ankara Üniversitesi, Ankara, 2009 | 15 | 2009 |
Açıköğretimde kullanılan sınavlardan Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına göre elde edilen yetenek ölçülerinin karşılaştırılması M Akyıldız, MD Şahin Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (4), 141-159, 2017 | 13 | 2017 |
Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları ölçeği geliştirilmesi B Feyzioğlu, B Demirdağ, M AKYILDIZ, E Altun Journal of Turkish Science Education 9 (4), 44-63, 2012 | 13 | 2012 |
Faktör analizi tanıtımı ve uygulanması M Akyıldız Erişim Tarihi 2, 2015, 2009 | 13* | 2009 |
ASSESSMENT AND EVALUATION IN OPEN EDUCATION SYSTEM: STUDENTS’OPINIONS ABOUT OPEN-ENDED QUESTION (OEQ) PRACTICE N Karadag, BBOZ YUKSEKDAG, M Akyildiz, AI Ibileme Turkish Online Journal of Distance Education 22 (1), 179-193, 2021 | 10 | 2021 |
Farklı soru türlerinin güçlük ve ayırt edicilik düzeylerinin incelenmesi M AKYILDIZ, N KARADAĞ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (1), 112-122, 2018 | 9 | 2018 |
Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları M AKYILYILDIZ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (3), 8-25, 2015 | 9 | 2015 |
Anadolu Üniversitesi örgün öğrencilerinin üniversitelerine bağlılıklarının öğrenci memnuniyet modeli ile incelenmesi K Büyük, M AKYILDIZ Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 145-158, 2016 | 5 | 2016 |
Tek Faktörlü Varyans Analizi (One-Way Anova) ve Bir SPSS Örneği M Akyıldız Çevrimiçi) https://www. istatistik. gen. tr, 2009 | 4 | 2009 |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi soru yazarlarının ölçme ve değerlendirme seminerlerine ilişkin görüşleri N KARADAĞ, M AKYILDIZ, AT KUMTEPE, HR AKGÜN Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (3), 9-46, 2017 | 3 | 2017 |
Constructing a Perception Scale: Chemistry Teachers' Perceptions On Laboratory Applications B FEYZÝOÐLU, B DEMÝRDAÐ, M AKYILDIZ, E ALTUN Journal of Turkish Science Education 9 (4), 2012 | 2 | 2012 |
T Testi ‘nin Spss İle Uygulanması ve Yorumlanması M Akyıldız Erişim Adresi: http://www. istatistik. gen. tr, 2009 | 2 | 2009 |
Discussion on the applicability of the briefing method on open and distance learning: Animated and scenarian expression applications U Keskin, M Akyildiz Research Journal of Business and Management 4 (1), 71-83, 2017 | 1 | 2017 |