Developing a Science Process Skills Test for Secondary Students: Validity and Reliability Study. B Feyzioglu, B Demirdag, M Akyildiz, E Altun Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 1899-1906, 2012 | 96 | 2012 |
Adaptive neuro-fuzzy inference system (ANFIS): a new approach to predictive modeling in QSAR applications: a study of neuro-fuzzy modeling of PCP-based NMDA receptor antagonists E Buyukbingol, A Sisman, M Akyildiz, FN Alparslan, A Adejare Bioorganic & medicinal chemistry 15 (12), 4265-4282, 2007 | 96 | 2007 |
Academic procrastination behaviour of pre-service teachers’ of Celal Bayar University A Pala, M Akyıldız, C Bağcı Procedia-social and behavioral sciences 29, 1418-1425, 2011 | 92 | 2011 |
Ortaöğretim öğrencilerine yönelik bilimsel süreç becerileri testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması B Demirdağ, E Altun, B Fevzioğlu, M Akyıldız Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 12 (3), 1887-1906, 2012 | 29 | 2012 |
Students’ views on laboratory applications: Izmir sample B Feyzioğlu, B Demirdağ, A Ateş, İ Çobanoğlu, E Altun, M Akyıldız Elementary Education Online 10 (3), 1208-1226, 2011 | 29* | 2011 |
Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları: İzmir ili örneği B Feyzioğlu, B Demirdağ, A Ateş, I Çobanoğlu, E Altun Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 1005-1029, 2011 | 28 | 2011 |
PIRLS 2001 testinin yapı geçerliliğinin ülkelerarası karşılaştırılması M Akyıldız Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 18-47, 2009 | 28 | 2009 |
PIRLS 2001 testinin ülkelerarası yapı geçerliliğinin incelenmesi M Akyıldız Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 15 | 2009 |
Faktör analizi tanıtımı ve uygulanması M Akyıldız Erişim Tarihi 2, 2015, 2009 | 15* | 2009 |
Kimya öğretmenlerinin laboratuvar uygulamalarına yönelik algıları ölçeği geliştirilmesi B FEYZİOĞLU, B DEMİRDAĞ, M AKYILDIZ, E ALTUN Journal of Turkish Science Education 9 (4), 44-63, 2012 | 13 | 2012 |
Açıköğretimde kullanılan sınavlardan Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına göre elde edilen yetenek ölçülerinin karşılaştırılması M Akyıldız, MD Şahin Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (4), 141-159, 2017 | 12 | 2017 |
ASSESSMENT AND EVALUATION IN OPEN EDUCATION SYSTEM: STUDENTS’OPINIONS ABOUT OPEN-ENDED QUESTION (OEQ) PRACTICE N Karadag, BB Yuksekdag, M Akyıldız, AI Ibıleme Turkish Online Journal of Distance Education 22 (1), 179-193, 2021 | 10 | 2021 |
Farklı soru türlerinin güçlük ve ayırt edicilik düzeylerinin incelenmesi M Akyıldız, N Karadağ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (1), 112-122, 2018 | 8 | 2018 |
Açık ve uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme politikaları M Akyılyıldız Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (3), 8-25, 2015 | 8 | 2015 |
Anadolu Üniversitesi örgün öğrencilerinin üniversitelerine bağlılıklarının öğrenci memnuniyet modeli ile incelenmesi K Büyük, M Akyıldız Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 145-158, 2016 | 5 | 2016 |
Açıköğretim Fakültesi 2014/2015 Öğretim Yılı Sınavlarından M Akyıldız Madde Tepki Kuramı ve Klasik Test Kuramına Göre Kestirilen Yetenek …, 2015 | 5 | 2015 |
Tek Faktörlü Varyans Analizi (One-Way Anova) ve Bir Spss Örneği M Akyıldız Çevrimiçi) https://www. istatistik. gen. tr, 2009 | 4 | 2009 |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi soru yazarlarının ölçme ve değerlendirme seminerlerine ilişkin görüşleri N Karadağ, M Akyıldız, AT Kumtepe, HR Akgün Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (3), 9-46, 2017 | 3 | 2017 |
Constructing a Perception Scale: Chemistry Teachers' Perceptions On Laboratory Applications B FEYZÝOÐLU, B DEMÝRDAÐ, M AKYILDIZ, E ALTUN Journal of Turkish Science Education 9 (4), 2012 | 3 | 2012 |
Açık ve uzaktan öğrenmede ölçme ve değerlendirme M Akyıldız Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (1), 4-8, 2018 | 2 | 2018 |