Tarih öğretimi: kuram ve uygulama İ Güven, F Bıkmaz, CD İşcan, S Keleşoğlu Pegem Akademi, 2014 | 76 | 2014 |
Dördüncü Sanayi Devriminin Eşiğinde Yaratıcılık, İnovasyon ve Eğitim İlişkisi S Keleşoğlu, N Kalaycı Yaratıcı Drama Dergisi 1 (12), 69-86, 2017 | 65 | 2017 |
Öğretmen eğitiminde yaratıcı düşünme ve inovasyon eğitim programının tasarımı, denenmesi ve değerlendirilmesi S Keleşoğlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 51 | 2017 |
Demokrat Yurttaş Niteliklerinin Kazandırılması Açısından 7-8 Sınıf Vatandaşlık ve Insan Hakları Eğitimi Dersi Programı (2000) Ile 6-7 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Programının … S Keleşoğlu PQDT-Global, 2008 | 26* | 2008 |
Gelecek için eğitim Ö Demirel Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2010 | 25 | 2010 |
Yenilikçi tarih öğretimi hizmet içi eğitim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi S Keleşoğlu, EÖ Yiğit Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2017 | 19 | 2017 |
Demokrat yurttaşlık niteliklerinin kazandırılması açısından 7-8 sınıf vatandaşlık ve insan hakları eğitimi dersi programı (2000) ile 6-7 S Keleşoğlu Sınıf sosyal bilgiler dersi programının (2005) karşılaştırılması. Ankara …, 2008 | 13 | 2008 |
A Qualitative study towards infusing popular culture on teaching practice in classroom İ Güven, S Kelesoglu Education and Science 39 (171), 344-360, 2014 | 12* | 2014 |
Teachers' Views on Using Creative Drama as a Method in Social Studies Education İ Metinnam, S Kelesoglu, Z Ozen Journal of Education and Future 6, 43, 2014 | 9 | 2014 |
Sosyal bilgilerde beceri eğitimi B Aksoy, B Akbaba, B Kılcan Ankara: Pegem Akademi Yayınevi, 2019 | 8 | 2019 |
Teaching practices under the shadow of COVID-19 S Keleşoğlu, A Yetkiner Participatory Educational Research 9 (4), 92-110, 2022 | 5 | 2022 |
Tarih öğretimi: Kavramsal çerçeve İ Güven, F Bıkmaz, C Demirhan İşcan, S Keleşoğlu İ. Güven (Edt.), Tarih Öğretimi Kuram ve Uygulama, 1-56, 2014 | 5 | 2014 |
Vatandaşlık ve demokrasi eğitiminde bir arpa boyu yol alabildik mi N Kalaycı, S Keleşoğlu, F Hayırsever Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu’nda sunulmuş bildiri …, 0 | 5 | |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kadına Yönelik Şiddet Tutumlarının İncelenmesi S Keleşoğlu, E Yasemin Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 6 (2), 273-298, 2020 | 4 | 2020 |
Practices of Prospective Teachers Based on Constructivism C Demirhan, İşcan, S Keleşoğlu Kastamonu Education Journal 25 (3), 1055-1070, 2017 | 4* | 2017 |
Tarih derslerine yönelik öğrenme-öğretme stratejileri. İ. Güven İ Güven, F Bıkmaz, C Demirhan-İşcan, S Keleşoğlu Tarih öğretimi. Kuram ve uygulama, 181-330, 2014 | 4 | 2014 |
Yaratıcı drama eğitmenlerinin sosyal adalet tutumlarının incelenmesi S Keleşoğlu, İ Metinnam Yaratıcı Drama Dergisi 13 (2), 189-198, 2018 | 3 | 2018 |
A Scale on Attitudes of Preservice Teachers Towards Violence against Women: Validity and Reliability Testing G Usta, S Kelesoglu, Y Esen International Online Journal of Educational Sciences 9 (4), 959-968, 2017 | 3 | 2017 |
Pandemi sosyal bilgiler öğretimini nasıl vurdu? S Keleşoğlu, M Kartal, E Koçer Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 9 (1), 118-149, 2023 | 2 | 2023 |
Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts F Bıkmaz, F Mızıkacı Cambridge Scholars Publishing, 2022 | 2 | 2022 |