İlköğretim birinci ve ikinci kademe öğretmen adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi N Kayhan, A Şengül, PP Akmeşe Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 261-271, 2012 | 56 | 2012 |
Ölçek geliştirme kuram ve uygulamalar (3. baskı) RF DeVellis T. Totan, Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademi Yayınları, 2014 | 27 | 2014 |
Türk öğrencilerinın PISA 2009 okuma becerilerini açıklayan değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi A Şengül Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 26 | 2011 |
Öğrencilerin okuma başarılarını açıklayan ailesel değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi AŞ Avşar, S Yalçın Eğitim ve Bilim 40 (179), 2015 | 21* | 2015 |
Eğitim fakültesi meslek bilgisi derslerinin sıralama yargıları kanunuyla ölçeklenmesi S Yalçın, A Şengül Avşar Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 5 (2), 79-90, 2014 | 19 | 2014 |
Examination of polytomous items’ psychometric properties according to nonparametric item response theory models in different test conditions AS Avsar, E Tavsancil Educational Sciences: Theory & Practice 17 (2), 2017 | 14 | 2017 |
Öğrencilerin okuma başarılarını açıklayan ailesel değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi A Şengül Avşar, S Yalçın Eğitim ve Bilim 40 (179), 1-9, 2015 | 12 | 2015 |
Ölçek geliştirme: kuram ve uygulamalar (Çev. Totan, T.) RF DeVellis Ankara: Nobel Yayıncılık, 2017 | 11 | 2017 |
Ölçek geliştirme, kuram ve uygulamalar.[Scale development, theory and applications] RF DeVellis Turkey: Nobel, 2014 | 10 | 2014 |
Kaynaştırma eğitimi ile ilgili birinci kademe ve ikinci kademede görev alacak öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi N Kayhan, A Şengül, P Akmeşe Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3, 268-278, 2012 | 9 | 2012 |
Ölçek geliştirme (3. Baskı) RF De Vellis Totan, T. Çev.). Ankara: Nobel Yayıncılık, 2014 | 7 | 2014 |
Aberrant individuals’ effects on fit indices both of confirmatory factor analysis and polytomous IRT models A Şengül Avşar Current Psychology 42 (3), 2157-2166, 2023 | 4 | 2023 |
Comparison of Person-Fit Statistics for Polytomous Items in Different Test Conditions AŞ AVŞAR Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 10 (4 …, 2019 | 4 | 2019 |
A guide for more accurate and precise estimations in Simulative Unidimensional IRT Models FB Pekmezci, AŞ AVŞAR International Journal of Assessment Tools in Education 8 (2), 423-453, 2021 | 3 | 2021 |
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerin Psikometrik Özelliklerinin Farklı Test Koşullarında Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı Modellerine Göre İncelenmesi A Şengül Avşar Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 3 | 2015 |
The role of parents on Turkish students’ reading achievement S Yalçın, A Şengül, N Demirtaşlı, F Barış-Pekmezci, EB Pehlivan Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4393-4396, 2014 | 3 | 2014 |
Araştırma Görevliliğinde Tek Tip Kadro Türüne Geçişte Araştırma Görevlilerinin Görüşleri FB Pekmezci, AŞ Avşar Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2020 | 2 | 2020 |
Kategori sayısının psikometrik özellikler üzerine etkisinin mokken homojenlik modeli’ne göre incelenmesi AŞ AVŞAR Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 9 (1), 49-63, 2018 | 2 | 2018 |
Development of the COVID-19-Specific Obsessive Compulsive Symptoms Scale with Various Validity and Reliability Proofs A Şengül Avşar, V Avşar International Journal of Cognitive Therapy 16 (1), 58-80, 2023 | 1 | 2023 |
Examination of motivation scales: Is the purpose academic promotion or the need to measure psychological constructs? AŞ Avşar, FB Pekmezci Psycho-Educational Research Reviews 11 (3), 774-791, 2022 | 1 | 2022 |