Follow
Asiye ŞENGÜL AVŞAR
Asiye ŞENGÜL AVŞAR
Verified email at erdogan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim birinci ve ikinci kademe öğretmen adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
N Kayhan, A Şengül, PP Akmeşe
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 261-271, 2012
562012
Ölçek geliştirme kuram ve uygulamalar (3. baskı)
RF DeVellis
T. Totan, Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademi Yayınları, 2014
272014
Türk öğrencilerinın PISA 2009 okuma becerilerini açıklayan değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi
A Şengül
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
262011
Öğrencilerin okuma başarılarını açıklayan ailesel değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi
AŞ Avşar, S Yalçın
Eğitim ve Bilim 40 (179), 2015
21*2015
Eğitim fakültesi meslek bilgisi derslerinin sıralama yargıları kanunuyla ölçeklenmesi
S Yalçın, A Şengül Avşar
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 5 (2), 79-90, 2014
192014
Examination of polytomous items’ psychometric properties according to nonparametric item response theory models in different test conditions
AS Avsar, E Tavsancil
Educational Sciences: Theory & Practice 17 (2), 2017
142017
Öğrencilerin okuma başarılarını açıklayan ailesel değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi
A Şengül Avşar, S Yalçın
Eğitim ve Bilim 40 (179), 1-9, 2015
122015
Ölçek geliştirme: kuram ve uygulamalar (Çev. Totan, T.)
RF DeVellis
Ankara: Nobel Yayıncılık, 2017
112017
Ölçek geliştirme, kuram ve uygulamalar.[Scale development, theory and applications]
RF DeVellis
Turkey: Nobel, 2014
102014
Kaynaştırma eğitimi ile ilgili birinci kademe ve ikinci kademede görev alacak öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
N Kayhan, A Şengül, P Akmeşe
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3, 268-278, 2012
92012
Ölçek geliştirme (3. Baskı)
RF De Vellis
Totan, T. Çev.). Ankara: Nobel Yayıncılık, 2014
72014
Aberrant individuals’ effects on fit indices both of confirmatory factor analysis and polytomous IRT models
A Şengül Avşar
Current Psychology 42 (3), 2157-2166, 2023
42023
Comparison of Person-Fit Statistics for Polytomous Items in Different Test Conditions
AŞ AVŞAR
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 10 (4 …, 2019
42019
A guide for more accurate and precise estimations in Simulative Unidimensional IRT Models
FB Pekmezci, AŞ AVŞAR
International Journal of Assessment Tools in Education 8 (2), 423-453, 2021
32021
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerin Psikometrik Özelliklerinin Farklı Test Koşullarında Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı Modellerine Göre İncelenmesi
A Şengül Avşar
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
32015
The role of parents on Turkish students’ reading achievement
S Yalçın, A Şengül, N Demirtaşlı, F Barış-Pekmezci, EB Pehlivan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4393-4396, 2014
32014
Araştırma Görevliliğinde Tek Tip Kadro Türüne Geçişte Araştırma Görevlilerinin Görüşleri
FB Pekmezci, AŞ Avşar
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2020
22020
Kategori sayısının psikometrik özellikler üzerine etkisinin mokken homojenlik modeli’ne göre incelenmesi
AŞ AVŞAR
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 9 (1), 49-63, 2018
22018
Development of the COVID-19-Specific Obsessive Compulsive Symptoms Scale with Various Validity and Reliability Proofs
A Şengül Avşar, V Avşar
International Journal of Cognitive Therapy 16 (1), 58-80, 2023
12023
Examination of motivation scales: Is the purpose academic promotion or the need to measure psychological constructs?
AŞ Avşar, FB Pekmezci
Psycho-Educational Research Reviews 11 (3), 774-791, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20