Follow
Asiye ŞENGÜL AVŞAR
Asiye ŞENGÜL AVŞAR
Verified email at erdogan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim birinci ve ikinci kademe öğretmen adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
N Kayhan, A Şengül, PP Akmeşe
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 261-271, 2012
552012
Ölçek geliştirme kuram ve uygulamalar (3. baskı)
RF DeVellis
T. Totan, Çev. Ed.). Ankara: Nobel Akademi Yayınları, 2014
262014
Türk öğrencilerinın PISA 2009 okuma becerilerini açıklayan değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi
A Şengül
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
262011
Öğrencilerin okuma başarılarını açıklayan ailesel değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi
AŞ Avşar, S Yalçın
Eğitim ve Bilim 40 (179), 2015
22*2015
Eğitim fakültesi meslek bilgisi derslerinin sıralama yargıları kanunuyla ölçeklenmesi
S Yalçın, AŞ Avşar
212014
Examination of Polytomous Items' Psychometric Properties According to Nonparametric Item Response Theory Models in Different Test Conditions.
A Sengul Avsar, E Tavsancil
Educational Sciences: Theory and Practice 17 (2), 493-514, 2017
142017
Öğrencilerin okuma başarılarını açıklayan ailesel değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi
A Şengül Avşar, S Yalçın
Eğitim ve Bilim 40 (179), 1-9, 2015
122015
Ölçek geliştirme: kuram ve uygulamalar (Çev. Totan, T.)
RF DeVellis
Ankara: Nobel Yayıncılık, 2017
112017
Ölçek geliştirme, kuram ve uygulamalar.[Scale development, theory and applications]
RF DeVellis
Turkey: Nobel, 2014
112014
Kaynaştırma eğitimi ile ilgili birinci kademe ve ikinci kademede görev alacak öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
N Kayhan, A Şengül, P Akmeşe
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3, 268-278, 2012
92012
Ölçek Geliştirme.(3. Basım)
F Devellis
İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım, 2014
72014
Comparison of Person-Fit Statistics for Polytomous Items in Different Test Conditions
AŞ AVŞAR
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 10 (4 …, 2019
52019
Second stage of primary teachers candidates investigation on the opinions of mainstreamining
N Kayhan, A Şengül, P Piştav Akmeşe
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 268-278, 2012
52012
Aberrant individuals’ effects on fit indices both of confirmatory factor analysis and polytomous IRT models
A Şengül Avşar
Current Psychology 42 (3), 2157-2166, 2023
42023
A guide for more accurate and precise estimations in Simulative Unidimensional IRT Models
FB Pekmezci, AŞ Avşar
International Journal of Assessment Tools in Education 8 (2), 423-453, 2021
42021
Araştırma Görevliliğinde Tek Tip Kadro Türüne Geçişte Araştırma Görevlilerinin Görüşleri
AŞ Avşar, FB Pekmezci
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 51 …, 2020
32020
The role of parents on Turkish students’ reading achievement
S Yalçın, A Şengül, N Demirtaşlı, F Barış-Pekmezci, EB Pehlivan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4393-4396, 2014
32014
A cross-cultural comparison of non-cognitive outputs towards science between Turkish and Dutch students taking into account detected person misfit
AŞ Avşar, WHM Emons
Studies in Educational Evaluation 70, 101053, 2021
22021
Kategori sayısının psikometrik özellikler üzerine etkisinin mokken homojenlik modeli’ne göre incelenmesi
AŞ AVŞAR
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 9 (1), 49-63, 2018
22018
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerin Psikometrik Özelliklerinin Farklı Test Koşullarında Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı Modellerine Göre İncelenmesi
A Şengül Avşar
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
22015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20