Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi M Doğan, N Koç, M Saraç RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 765-781, 2022 | 15 | 2022 |
Redefining classroom management in hybrid education setting from the perspectives of EFL and German language instructors M Doğan, M Saraç International Journal of Asian Education 3 (2), 87-96, 2022 | 3 | 2022 |
Zur Familie In Selim Özdoğans" Nirgendwo & Hormone M Doğan, H Asutay Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and …, 2017 | 3 | 2017 |
Yükseköğretimde Yabancı Dil Akreditasyonu: Türkiye'de Hizmet Sunan Kalite Güvence Kuruluşlarının İncelenmesi. M Doğan E-International Journal of Educational Research 13 (3), 2022 | 2* | 2022 |
Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective M Saraç, M Doğan E-International Journal of Educational Research 13 (4), 2022 | 1 | 2022 |
Der Beitrag von Umweltdokumentarfilmen zur Entwicklung des Wortschatzes von Deutschlernenden in den Vorbereitungsklassen der Uludağ Universität M Doğan PQDT-Global, 2015 | 1 | 2015 |
EFL Learners’ Perceptions Regarding Peer-Collaboration and Communication in Face-to-Face and Online Classes M Saraç, M Doğan International Journal of Education and Literacy Studies 10 (3), 55-62, 2022 | | 2022 |
Hybrides Sprachlerncoaching-Am Beıspıeld Der Vorbereıtungsklasse der Uludağ Universitat M Doğan, S Yücel Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021 | | 2021 |
Einstellungen von Studierenden zum Einsatz von dokumentarischen Umwelt-und Naturfilmen als Lehr-und Lernmaterial für Deutsch als Fremdsprache Y Alyaz, M Doğan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 487-509, 2014 | | 2014 |
KONZEPTVORSCHLAG FÜR DIE ENTWICKLUNG DER DIGITALEN KOMPETENZEN DER DAF-/DAZ-LEHRPERSONEN IN DER UNIVERSITÄREN AUSBILDUNG ZUR FÖRDERUNG DER ZUKUNFT DES DIGITALISIERTEN DAF … M Doğan SPRACHE UND LITERATUR VII, 0 | | |
Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective/Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim … M Saraç, M Doğan e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (4), 99-112, 0 | | |
DESIGN MODEL FOR FOREIGN LANGUAGE PREPARATORY CLASSES M DOĞAN, İ GÜLER, N KOÇ Education & Science 2022, 115, 0 | | |