Follow
ÖZGÜR KILINÇ
ÖZGÜR KILINÇ
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
INTERNET AND HALAL TOURISM MARKETING.
M Akyol, Ö Kilinç
Electronic Turkish Studies 9 (8), 2014
1922014
Turkish studies-International internet and halal tourism marketing
M Akyol, Ö Kilinç
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and …, 2015
192015
Reklamlarda erkeklik: GQ ve Men’s Health dergilerindeki reklamların eleştirel bir okuması
O KILINC
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 10 (37), 6402-6412, 2015
152015
İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi
A ARICI, Ö KILINÇ
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 535-555, 2018
132018
Televizyon dizilerinde yaşlılığın temsili
Ö Kılınç, F Uztuğ
İstanbul University Journal of Sociology 36 (2), 477-506, 2016
102016
Analysis of Volkswagen Emission Crisis in the Context of Crisis Response Strategies and Newspapers Framing.
S Bayçu, Ö KILINÇ
Journal of Communication Theory & Research/Iletisim Kuram ve Arastirma Dergisi, 2017
92017
Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları.
A Arıcı, Ö Kılınç, S Bayçu
Ileti-s-im, 2019
72019
TOPLUMSAL ROLLERDEKİ ÇATIŞMANIN TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANIMI: GELİN-KAYNANA ÇATIŞMASININ REKLAMLARDAKİ SUNUMU ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME.
A Çekiç Akyol, M Akyol, Ö KILINÇ
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2019
72019
Halkla ilişkiler bağlamında ilişki sürdürme stratejileri: yatırımcı ilişkilerinde web siteleri üzerine bir analiz
Ö Kılınç, M Akyol
Selçuk İletişim 12 (2), 656-679, 2019
62019
KRİZ İLETİŞİMİNDE DUYGULAR VE KÜLTÜR: KARMA BİR ARAŞTIRMA
Ö Kılınç, S Bayçu
52020
Kurumsal İletişim İş İlanlari Üzerine Bir Değerlendirme
Ö KILINÇ, M Akyol
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 3 (1 …, 2018
52018
DEÜ SBE Dergisi
Ö Kılınç, S Bayçu
Cilt, 0
5
Sosyal ağlarda büyük veri: Teknoloji markaları üzerine bir araştırma
Ö Kılınç, A Arıcı
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 201-240, 2020
32020
ENVIRONMENTAL CLAIMS IN THE MAGAZINE ADVERTISEMENTS: A CONTENT ANALYSIS OF EKO IQ MAGAZINE.
AÇ AKYOL, Ö KILINÇ
Electronic Turkish Studies 9 (8), 2014
32014
Onlıne Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
Ö Kılınç, A Arıcı, S Bayçu
Intermedia International e-Journal ISSN: 2149-3669 5 (9), 184-196, 2018
22018
Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Gazeteciler Arasındaki İlişki: Uygulayıcılar Üzerine Bir Araştırma.
Ö KILINÇ, S BAYÇU
Global Media Journal: Turkish Edition 8 (16), 2018
22018
Kriz Iletişiminde Duygular, Satın Alma Niyeti ve Kültür: Kriz Türleri ve Tepki Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Ö Kılınç
PQDT-Global, 2018
22018
Yeşil reklam uygulamaları: Televizyon ve dergi reklamları üzerine bir analiz
Ö Kılınç
İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
22014
KİŞİSEL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA BENLİK SUNUMU: ÜNLÜLERİN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
A ARICI, Ö KILINÇ
Öneri Dergisi 18 (60), 396-425, 2023
12023
Halkla ilişkilerin gazetelerde sunumuna yönelik bir analiz
Ö Kılınç
Erciyes İletişim Dergisi 7 (1), 261-278, 2020
12020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20