Matematik öğretiminde akıllı tahta kullanımının 10. sınıf öğrencilerinin akademik başarıları, matematik dersine karşı tutumları ve öz-yeterlik düzeylerine etkileri B Tataroğlu PQDT-Global, 2009 | 170 | 2009 |
Eğitimde akıllı tahta kullanımına ilişkin fen ve matematik öğretmen görüşlerinin karşılaştırılması A Erduran, B Tataroğlu 9th International Educational Technology Conference (IETC2009) 8, 2009 | 168 | 2009 |
Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih nedenleri ve beklentileri B Tataroğlu, K Özgen, H Alkan 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 2011 | 85 | 2011 |
An examination of multiple intelligence domains and learning styles of pre-service mathematics teachers: Their reflections on mathematics education K Özgen, B Tataroglu, H Alkan Educational Research and Reviews 6 (2), 168, 2011 | 83* | 2011 |
Examining students’ attitudes and views towards usage an interactive whiteboard in mathematics lessons B Tataroğlu, A Erduran Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2533-2538, 2010 | 64 | 2010 |
Matematik dersinde akıllı tahtaya yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi B Tataroğlu, A Erduran Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (3), 233-250, 2010 | 62 | 2010 |
Comparison of the science and mathematics teachers’ opinions on the usage of interactive whiteboard in education A Erduran, B Tataroğlu 9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 2010 | 23 | 2010 |
Matematik öğretmen adaylarının ders planlarının teknoloji entegrasyonu açısından değerlendirilmesi MY Koyunkaya, BT Taşdan Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20, 1137-1166, 2019 | 20 | 2019 |
Examination of Pre-Service Mathematics Teachers' Knowledge of Teaching Function Concept. BT Tasdan, MY Koyunkaya Acta Didactica Napocensia 4 (3), 1-18, 2017 | 20 | 2017 |
Öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşam ile ilişkilendirme hakkındaki düşüncelerinin geliştirdikleri öğrenme etkinliklerine yansıması MY Koyunkaya, I Uğurel, BT Taşdan Uludağ Üniversitesi, 2017 | 19 | 2017 |
Comparison of science and mathematics teachers’ views regarding use of smart board in education A Erduran, B Tataroğlu 9th international educational technology conference (IETC2009), Ankara, Turkey, 2009 | 17 | 2009 |
Matematik öğretmen adaylarının matematiksel düşünme ve öğrencilerin matematiksel düşünmelerinin geliştirilmesi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi B TATAROĞLU TAŞDAN, A ÇELİK, A ERDURAN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1487-1504, 2013 | 15 | 2013 |
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE TEKNOLOJİYİ DERSLERİNE ENTEGRE ETME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ A Erduran, BT Taşdan Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 8 (1), 273-296, 2018 | 12 | 2018 |
Examining the Change of Pre-Service Middle School Mathematics Teachers' Questioning Approaches through Clinical Interviews. MGD Kabar, BT Tasdan Mathematics Teacher Education and Development 22 (1), 115-138, 2020 | 10 | 2020 |
Farklı sınıf düzeylerindeki matematik öğretmen adaylarının gözünden matematiksel düşünme H Alkan, BT Taşdan İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 107-137, 2011 | 10 | 2011 |
A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR EXAMİNİNG MATHEMATİCS TEACHERS’PEDAGOGİCAL CONTENT KNOWLEDGE İN THE CONTEXT OF SUPPORTİNG MATHEMATİCAL THİNKİNG BT Taşdan, A Çelik European Journal of Education Studies, 2016 | 9 | 2016 |
Mathematical Thinking through the Eyes of Prospective Mathematics Teachers at Different Grade Levels. H ALKAN, BT TAŞDAN Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 12 (2), 2011 | 9 | 2011 |
Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi. B TATAROĞLU TAŞDAN Buca Faculty of Education Journal/Buca Egitim Fakültesi Dergisi, 2021 | 8* | 2021 |
Matematik öğretmeni adaylarının fark etme becerilerinin incelenmesi BT Taşdan Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 10 (1), 232-259, 2019 | 8 | 2019 |
A Daunting Task for Pre-Service Mathematics Teachers: Developing Students' Mathematical Thinking. B Tataroglu Tasdan, A Erduran, A Çelik Educational Research and Reviews 10 (16), 2276-2289, 2015 | 8 | 2015 |