Takip et
Aydan Bekar
Aydan Bekar
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Turistlerin gelir düzeylerine göre destinasyondaki gastronomi turizmi etkinliklerine katılımları
A Bekar, B KILIÇ
International Journal of Social and Economic Sciences 4 (1), 19-26, 2014
78*2014
Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlerine Göre Değerlendirilmesi
A BEKAR, A BELPINAR
Journal of Yasar University 10 (38), 2015
702015
Küresel bir sorun “gıda atıkları”: Otel işletmelerindeki boyutları (A global problem “food waste”: Food waste generators in hotel industry)
SK ŞAHİN, A Bekar
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (4), 1039-1061, 2018
67*2018
TÜKETİCİLERİN DIŞARIDA YEMEK YEME NEDENLERİNE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
FG DÖNMEZ, A BEKAR
Social Sciences 11 (1), 1-15, 2016
492016
Temalı restoranlar ve temalı-etnik restoran ayrımı
A Bekâr, F Gümüş Dönmez
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (35), 802-808, 2014
442014
Turizmde çekicilik unsuru olarak gastronomi müzeleri: Marmaris bal evi örneği
Ç SÜRÜCÜ, A BEKAR
The Journal of Academic Social Science 42 (42), 468-477, 2019
412019
YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TASARIMININ TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
A BEKAR, Ç SÜRÜCÜ
Türkiye sosyal araştırmalar dergisi 19 (1), 349-376, 2015
412015
Tüketicilerin gıda satın alma davranışları ile yaşam tarzı ilişkisi
A Bekar, AM Gövce
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (36), 946-957, 2015
372015
HİZMET KALİTESİ MEMNUNİYET İLİŞKİSİ: ÜNİVERSİTE KAMPÜSÜNDE FAALİYET GÖSTEREN YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA
A Bekar, B Kılıç
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 16 (34), 1-23, 2015
362015
Gastro turizm ve turistik tüketicilerin gastro turizme yönelik görüşleri. 12
A Bekar, B Kılıç, Ö Şahin
Ulusal Turizm Kongresi 30, 516-524, 2011
322011
The concept of cittaslow as a marketing tool for destination development: the case of Mugla, Turkey
Ç Sürücü, A Bekar, N Yozukmaz, AM Gövce
Center for Promoting Ideas, 2015
312015
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı: Foursquare Örneği
A Bekar, Ç Özçetin
28*2015
Tüketicilerin organik gıda satın alma davranışları ve tutumlarına ilişkin bir değerlendirme
R İnan, A Bekar, H Urlu
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021
252021
Gastronomi festivallerinin algılanan destinasyon imajına ve tekrar ziyaret etme niyetine etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve yöresi kuzugöbeği mantar festivali örneği
A Bekar, E Kocatürk, Ç Sürücü
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (Special Issue 2), 28-36, 2017
252017
A conceptual review of “Foodies” in tourism
N Yozukmaz, A Bekar, B Kiliç
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (4), 170-179, 2017
252017
Üniversite kampüsü içerisinde yiyecek içecek hizmeti sunan işletmelerin hizmet kalitesinin değerlendirilmesi ve hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisi
B Kılıç, A Bekar
24*2012
Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri
A Bekar, E Zağralı
Journal of Tourism Theory and Research 1 (1), 56-67, 2015
22*2015
Çocukların büyük ebeveynleri ile etkileşimlerine ilişkin görüşleri
F Arpacı, A Bekar
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11-29, 2013
202013
Tüketicilerin gıda güvenliğine yönelik tutumları
A Bekar
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi 23 (2), 90-101, 2013
192013
The effects of aesthetic value in food and beverage businesses on the aesthetic experiences and revisit intentions of customers
Ç Sürücü, A Bekar
182017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20