Bir Eğitsel Oyun Tasarımı Modelinin Alanyazına Dayalı Olarak Geliştirilmesi E Akgün, P Nuhoğlu, H Tuzun, G Kaya, M Çınar XIII. Akademik Bilişim Konferansı, 349-356, 2011 | 82* | 2011 |
Bir eğitsel oyun tasarimi modelinin geliştirilmesi E Akgün, P Nuhoğlu, H Tüzün, K Galip, M ÇINAR Eğitim Teknolojisi kuram ve uygulama 1 (1), 41-61, 2011 | 80 | 2011 |
Sosyal Ağların Kullanım Amaçları Ölçeği YK Usluel, Ö Demir, M Çınar Eğitim Teknolojileri ve Araştırma Dergisi (ETAT) 5 (2), 2014 | 74 | 2014 |
Uzaktan eğitimde kullanılan eşzamanlı sanal sınıf araçlarının karşılaştırılması D Yıldırım, H Tüzün, M Çınar, A Akıncı, E Kalaycı, HG Bilgiç Akademik Bilişim 451, 456, 2011 | 42* | 2011 |
A snapshot of the readiness for e-learning among in-service teachers prior to the pandemic-related transition to e-learning in Turkey M Çınar, M Ekici, Ö Demir Teaching and Teacher Education 107, 103478, 2021 | 38 | 2021 |
One Laptop per Child projects and FATIH project A comparative examination D DOĞAN, M ÇINAR, S SEFEROĞLU SDU International Journal of Educational Studies 3 (1), 2016 | 32 | 2016 |
Comparison of object‐oriented and robot programming activities: The effects of programming modality on student achievement, abstraction, problem solving, and motivation M Çınar, H Tüzün Journal of Computer Assisted Learning 37 (2), 370-386, 2021 | 22 | 2021 |
Sarmal Eğitsel Oyun Tasarımı Modeline Göre Dijital Oyun Geliştirme Süreci: <E-Adventure> Örneği D Dogan, M Çınar, HG Bilgiç, H Tuzun Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi (International Play and Toy Congress), 2015 | 20 | 2015 |
Eğitimde Dijital Araçlar: Google Sınıf Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme M ÇINAR, D DOĞAN, SS SEFEROĞLU Akademik Bilişim Konferansı 2015, 2015 | 20 | 2015 |
“Her Çocuğa Bir Bilgisayar” Projeleri ve FATİH Projesi: Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme D Doğan, M ÇINAR, SS SEFEROĞLU SDU International Journal of Educational Studies 3 (1), 1-26, 2016 | 16 | 2016 |
Bilişim Teknolojileri öğretmenlerinin iş ortamında psikolojik yıldırmaya (mobbing) ilişkin algı ve görüşleri D Doğan, M Çınar, D Duman, H Yurdugül Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 2011 | 15 | 2011 |
Guidelines for Transferring Residential Courses into Web H Tüzün, M Çınar International Review of Research in Open and Distributed Learning 17 (4 …, 2016 | 14 | 2016 |
Medication or band-aid? Revisiting university students’ readiness for online education M Çınar, M Ekici, Ö Demir Turkish Online Journal of Distance Education 22 (2), 176-191, 2021 | 12 | 2021 |
Eğitimde bilgisayımsal düşünme uygulamalarına ilişkin bir alanyazın incelemesi M Çınar, H Tüzün Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumunda …, 2017 | 12 | 2017 |
The effects of reading on pixel vs. paper: a comparative study M Çınar, D Doğan, SS Seferoğlu Behaviour & Information Technology, 1-9, 2019 | 11 | 2019 |
Yerleşik Bir Dersin Web-Tabanlı Uzaktan Eğitim İçin Yeniden Tasarımı H Tuzun, HG Bilgiç, E Kalaycı, M Çınar, D Yıldırım, Y Yüksel TÜRKİYE'DE E-ÖĞRENME: Gelişmeler ve Uygulamalar II, 175-199, 2011 | 11* | 2011 |
Multi-user Virtual Environments for Education. D Dogan, M Çinar, H Tüzün Encyclopedia of computer graphics and games, 2019 | 10 | 2019 |
Sosyal Medyanın Karanlık Yüzleri Trolllerle İlgili Bir İnceleme D Doğan, M Çınar, SS Seferoğlu Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, 517-533, 2017 | 8 | 2017 |
Yerleşik bir dersin web-tabanlı uzaktan eğitim için yeniden tasarımı H TÜZÜN, H Bilgiç, E Kalaycı, M Çınar, A Akıncı, D Yıldırım, Y Yüksel Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2011 | 8 | 2011 |
Sosyal ağların kullanım amaçları ölçeği Y Koçak Usluel, Ö Demir, M Çınar Eğitim Teknolojileri Araştırma Dergisi 5 (2), 1-18, 2014 | 7 | 2014 |