Takip et
Fatih ÖZDEMİR
Fatih ÖZDEMİR
YTÜ
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Virtual museum experiences of primary school teacher candidates during the COVID-19 pandemic process
GO İlhan, M Erol, F Özdemir
Malaysian Online Journal of Educational Technology 10 (4), 232-243, 2022
62022
Opinions of social studies teachers on environmental education through social studies curriculum and textbooks
F Özdemir
Participatory Educational Research 9 (5), 486-501, 2022
52022
Öğretmen Adaylarının Doğu ve Güneydoğu Anadolu’ya Atanmaya İlişkin Görüşleri
F Özdemir, M Erol
Türkiye Eğitim Dergisi 6 (1), 71-85, 2021
52021
SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖRE GÖÇMEN ÇOCUKLARIN KAYIP NESİL OLMALARI ALTINDA YATAN NEDENLER
M Erol, F Özdemir, A Erol
Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 475-496, 2021
42021
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SAVAŞ ve BARIŞ KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ.
F ÖZDEMİR, H ÇELİK
Turkish History Education Journal (TUHED) 6 (1), 2017
32017
Opinions of Teachers on the Role of Teachers, Students and Parents in the Education of the Future
A Ugur, F Ozdemir, YE Omur
International Online Journal of Educational Sciences 15 (3), 792-806, 2024
22024
Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin savaş ve barış kavramlarının Sosyal Bilgiler programı ve ders kitaplarında yer alış durumuna ilişkin görüşleri
F Özdemir, H Çelik
International Journal of Social Science Research 6 (1), 38-60, 2017
22017
Üstün yetenekli bireylerin vatandaşlık kavramına ilişkin algıları
F Özdemir, Y Aybar-Ercan, EÖ Yiǧit
Ozel Egitim Dergisi 24 (2), 291-306A, 2023
12023
Examination of reflective thinking tendencies of social studies teachers in terms of some variables
F Özdemir, Ş Oruç
Int. J. Eurasian Educ. Cult 5, 2186-2223, 2020
12020
Ortaokul sosyal bilgiler derslerinde savaş ve barış kavramlarına yer veriliş durumlarının öğretmenlerin bakış açılarıyla değerlendirilmesi
F ÖZDEMİR
Sakarya Üniveristesi, 2016
12016
Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Savaş Ve Barış Kavramlarına Yer Veriliş Durumları
F ÖZDEMİR, H ÇELİK
V. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi, 33, 2016
12016
Returning to Education After the Earthquake in the Perspective of Teachers in Provinces Declared as Disaster Areas: Problems and Solution Suggestions
M Erol, F Özdemir
Sakarya University Journal of Education 14 (1), 60-78, 2024
2024
Çevre temelli STEM eğitiminin üstün yetenekli öğrencilerin çevresel vatandaşlık, çevreye yönelik tutum ve çevresel vatandaşlık bilgi düzeylerine etkisi
F Özdemir
2023
Investigation of The Middle School Students’ Perceptions About Textbooks Through Metaphors
H Çelik, F Özdemir, H Karadeniz
International Journal of Field Education 8 (1), 60-74, 2022
2022
Opinions of prospective teachers raised in eastern and southeastern anatolia regions on regional educational problems
F Özdemir, İS Türkmen
Journal of Social Sciences And Education 5 (2), 140-159, 2022
2022
EĞİTİMDE MİZAH
ŞOGO İlhan
2021
ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN DOĞU VE GÜNEYDOĞU ANADOLU’YA ATANMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
M EROL, F ÖZDEMİR
2020
1978 KAHRAMANMARAŞ OLAYLARININ; EKONOMİYE, SANATA, BİLİME VE TURİZME ETKİLERİ
F Özdemir
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İLE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN ÖĞRENCİLERİN VATANDAŞLIK ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI
M EROL, F ÖZDEMİR, Ş ORUÇ
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19