Takip et
Doç. Dr. Agah Tuğrul Korucu
Doç. Dr. Agah Tuğrul Korucu
DOÇENT DOKTOR, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ABD, AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ, NECMETTİN
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Differences between m-learning (mobile learning) and e-learning, basic terminology and usage of m-learning in education
AT Korucu, A Alkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 1925-1930, 2011
6342011
Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özelliklerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
A Korucu, Y Olpak
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 5 (1), 109-127, 2015
1272015
Examination of the computational thinking skills of students
AT Korucu, AT Gencturk, MM Gundogdu
Journal of Learning and Teaching in Digital Age 2 (1), 11-19, 2017
482017
Eğitimde artırılmış gerçeklik teknolojilerinin kullanımı: 2007-2016 döneminde Türkiye’de yapılan araştırmaların içerik analizi
U Ertuğrul, AT KORUCU, İF YAVUZARSLAN
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi 2 (2), 84-95, 2016
482016
Mobil öğrenme: 2010-2017 çalışmalarına yönelik bir içerik analizi
AT Korucu, H Biçer
Trakya Eğitim Dergisi 9 (1), 32-43, 2019
462019
Preservice Teachers’ Level of Web Pedagogical Content Knowledge: Assessment by Individual Innovativeness
ATK Şahin Gökçearslan, Tuğra Karademir
Journal of Educational Computing Research, http://jec.sagepub.com/, 2016
46*2016
Türkiye'de hibrit öğrenme uygulamaları ve etkileri: Bir meta analiz çalışması
AT Korucu, K Kabak
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi 2 (2), 88-112, 2020
422020
Web 2.0 teknolojilerini kullanma sıklığının ders başarısı üzerindeki etkisine yönelik öğretmen görüşleri
AT Korucu, C Sezer
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 379-394, 2016
372016
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenci başarı ve tutumlarına etkisi
AT Korucu, T Gençtürk, C Sezer
XVIII. Akademik Bilişim Conference, 2016
342016
Secondary school students' feedback on course processing and collaborative learning with web 2.0 tools-supported STEM activities
Z Bolatli, AT Korucu
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 456-478, 2018
332018
The effect of dynamic web technologies on student academic achievement in problem-based collaborative learning environment.
AT Korucu, H Cakir
Malaysian Online Journal of Educational Technology 6 (1), 92-108, 2018
332018
ÖĞRENCİLERİN DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
YZ Olpak, AT Korucu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 333-347, 2014
332014
Sınıf öğretmenliği öğretim elemanlarının web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri
AT Korucu, H Karalar
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 456-474, 2017
312017
Fen eğitiminde kullanılan dijital hikâyelerin öğretmen adaylarının akademik başarısı, sayısal yetkinlik durumları ve sorgulama becerileri üzerindeki etkisi
AT KORUCU
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (1), 352-370, 2020
292020
Investigation of post-graduate Students' attitudes towards Mobile learning and opinions on mobile learning
AT Korucu, H Bicer
International Technology and Education Journal 2 (1), 21-34, 2018
272018
Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
AT KORUCU, U Ertuğrul, L Toraman
Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (3), 690-717, 2016
262016
DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİ İLE GELİŞTİRİLEN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME ORTAMINI KULLANAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
A Korucu, AT KORUCU, H ÇAKIR
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 221-254, 2015
242015
Determining the academic achievement of students who use flipped classroom method supported by a mobile application and their views on collaborative learning
Z Bolatlı, AT Korucu
Bartın University Journal of Faculty of Education 9 (2), 229-251, 2020
232020
Teknolojik pedagojik alan bilgisi üzerine yapılan 2010-2016 dönemi araştırmalardaki eğilimler
AT Korucu, E Usta, H Atun
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 104-133, 2017
232017
Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımları ile denetim odakları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Y Olpak, A Korucu
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 4 (2), 75-91, 2014
232014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20