Follow
seher yalçın
seher yalçın
Egitim Bilimleri Fakultesi, Ankara Universitesi
Verified email at ankara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
21. yüzyıl becerileri ve bu becerilerin ölçülmesinde kullanılan araçlar ve yaklaşımlar
S Yalçın
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 51 (1 …, 2018
2852018
21. yüzyıl becerileri ve bu becerilerin ölçülmesinde kullanılan araçlar ve yaklaşımlar
S Yalçın
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 51 (1 …, 2018
2852018
Latent profile analysis of COVID-19 fear, depression, anxiety, stress, mindfulness, and resilience
İ Yalçın, N Can, Ö Mançe Çalışır, S Yalçın, B Çolak
Current Psychology 41 (1), 459-469, 2022
932022
The Comparison of Turkish Students' PISA Achievement Levels by Year via Data Envelopment Analysis.
S Yalçin, E Tavsancil
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (3), 961-968, 2014
462014
Türk Öğrencilerin TIMSS 2007 ve 2011 Matematik Başarısında Öğrenci ve Öğretmen Özelliklerinin Etkileri
HÇ Yavuz, RN Demirtaşlı, S Yalçın, Mİ Dibek
EĞİTİM VE BİLİM 42 (189), 2017
412017
A determination of turkish student’s achievement using hierarchical linear models in trends in international mathematics-science study (TIMSS) 2011
E Tavsancil, S Yalcin
The Anthropologist 22 (2), 390-396, 2015
292015
Türk öğrencilerin PISA başarı düzeylerinin veri zarflama analizi ile yıllara göre karşılaştırılması
S Yalçın, E Tavşancıl
Master's Thesis). Ankara University, Ankara, 2011
232011
The Effect of Teacher and Student Characteristics on TIMSS 2011 Mathematics Achievement of Fourth-and Eighth-Grade Students in Turkey.
S Yalcin, RN Demirtasli, MI Dibek, HC Yavuz
International Journal of Progressive Education 13 (3), 79-94, 2017
222017
The effects of student and teacher level variables on TIMSS 2007 and 2011 mathematics achievement of Turkish students
H Yavuz, R Demirtasli, S Yalcin, M Dibek
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 42 (189), 2017
222017
Öğrencilerin Okuma Başarılarını Açıklayan Ailesel Değişkenlerin CHAID Analizi İle Belirlenmesi
AŞ Avşar, S Yalçın
EĞİTİM VE BİLİM 40 (179), 2015
22*2015
21st century skills and tools and approaches that are used to measure these skills
S Yalçın
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences 51 (1), 183-201, 2018
212018
En Yüksek Etki Faktörüne Sahip Eğitim Dergilerindeki Makalelerin İçerik Analizi
S Yalçın, HÇ Yavuz, Mİ Dibek
EĞİTİM VE BİLİM 40 (182), 2016
202016
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
HÇ Yavuz, Mİ Dibek, S Yalçın
İlköğretim Online 16 (1), 2017
192017
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
HÇ Yavuz, Mİ Dibek, S Yalçın
İlköğretim Online 16 (1), 2017
192017
İlköğretim programında yer alan kazanımlara dayalı soru yazma ve puanlama çalışması
Ö Kutlu, S YALÇIN, EB Pehlivan
İlköğretim Online 9 (3), 1201-1215, 2010
182010
Öğretmen adaylarının 21. yy. becerilerini ölçmek için kullanabilecekleri araçlar hakkında farkındalıkları ve yeterlik algıları
S Yalçın
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 383-398, 2019
162019
Motivational relations with peers and teachers among German and Turkish adolescents: A cross-cultural perspective
D Raufelder, O Bakadorova, S Yalcin, MI Dibek, HC Yavuz
Learning and Individual Differences 55, 13-20, 2017
122017
Öğrencilerin okuma başarılarını açıklayan ailesel değişkenlerin CHAID analizi ile belirlenmesi
A Şengül Avşar, S Yalçın
Eğitim ve Bilim 40 (179), 1-9, 2015
122015
Data fit comparison of mixture item response theory models and traditional models
S Yalcin
International Journal of Assessment Tools in Education 5 (2), 301-313, 2018
112018
MATEMATİK OKURYAZARLIĞI İLE BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: PISA 2012
M DİBEK, S YALÇIN, HÇ YAVUZ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 39-58, 2016
112016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20