Anasınıfı öğretmenlerinin kaynaştırma (entegrasyon) eğitimi uygulamalarında yeterlilik düzeylerinin değerlendirilmesi İ Kaya Unpublished master’s thesis. Selçuk University, Institute of Social Sciences …, 2005 | 80 | 2005 |
The effects of life skills education program on problem behaviors and social skills of 4-year-old preschoolers. İ Kaya, M Deniz Ilkogretim Online 19 (2), 2020 | 33 | 2020 |
Yaşam becerileri programının (YBP) 4 yaş çocukların problem davranışlarına ve sosyal becerilerine etkisi İ Kaya Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016 | 27 | 2016 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi İ Kaya OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 1-1, 2019 | 22 | 2019 |
X, Y, Z kuşaklarının çocukluk oyunlarının incelenmesi İ Kaya FSM İlmî Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi, 313-326, 2019 | 14 | 2019 |
Examination of preschool teachers' opinion on alternative assessment İ Kaya Horizon Research Publishing, 2018 | 13 | 2018 |
Okul öncesi öğretmenlerinin teknolojik araç-gereç kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi M Gülen, İ Kaya Journal of Sustainable Education Studies 4 (2), 113-125, 2023 | 12 | 2023 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların fiziksel ve ilişkisel saldırganlıklarının mizaç özellikleriyle ilişkisinin incelenmesi İ Kaya Mustafa Süleyman ÖZCAN, 2020 | 11 | 2020 |
The Investigation of Children's Persistent and Reactive Behavior with Respect to Parenting Attitudes. I Kaya International journal of progressive education 16 (6), 273-282, 2020 | 7 | 2020 |
Investigation of the relationship between children's prosocial behaviour and self-regulation skills İ Kaya Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (5), 877-886, 2020 | 6 | 2020 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKLARIN FİZİKSEL AKTİVİTELERİNİN ARTIRILMASINDA GELENEKSEL OYUNLARIN ROLÜ S BAĞCI, İ KAYA Journal of Sustainable Education Studies 3 (2), 141-149, 2022 | 3 | 2022 |
Türkiye'de" Problem Davranış" Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (2000-2020): Bir Durum Çalışması. İ KAYA, Z TAŞKIN, N ÇOMAK, S ŞEHİR, M ÖZGENEL Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2021 | 3 | 2021 |
FARKLI KADEMEDE EĞİTİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN DEĞERLERLE İLGİLİ KAVRAMLARA ATFETTİKLERİ ANLAMLAR. İ Kaya, N Sölpük, G Göçen, T Bingöl, B PARLAKYILDIZ, N Arslan Journal of International Social Research 10 (52), 2017 | 3 | 2017 |
Nature education and science schools project for children in public care (TUBITAK 4004) O Sapsaglam, I Kaya International Online Journal of Educational Sciences 14 (2), 519-534, 2022 | 2 | 2022 |
The Contributions of Temperament Characteristics to Attachment in 6-Year-Old Children. İ Kaya, S Seven, G Ildiz International Education Studies 13 (7), 156-162, 2020 | 2 | 2020 |
Oyunun Tarihsel Gelişimi ve Oyun Kuramları İ Kaya ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ 1, 32-47, 2021 | 1 | 2021 |
Okul öncesi eğitim kurumlarında fiziksel mekan düzenlemeleri İ Kaya Pegem Atıf İndeksi, 155-183, 2017 | 1 | 2017 |
Development, Validity and Reliability Study of the Play Preferences Scale (PPS) for Children Receiving Preschool Education S Özgenel, İ Kaya International Journal of Psychology and Educational Studies 11 (1), 66-79, 2024 | | 2024 |
Media Mediation and Conscious Awareness of Mothers in Preschool Children's Use of Media Tools Investigation B Yıldırım, İ Kaya International Journal of Educational Research Review 8 (3), 659-670, 2023 | | 2023 |
The Predictiveness of Mothers’ Emotion Socialization Behaviours on the Attachment Levels of 6 Year-Old Children Gİ ILDIZ, FU ÇABUK, S Seven, K İsa International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (3), 561-570, 2022 | | 2022 |