Follow
İsa KAYA
İsa KAYA
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi
Verified email at fsm.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Anasınıfı öğretmenlerinin kaynaştırma (entegrasyon) eğitimi uygulamalarında yeterlilik düzeylerinin değerlendirilmesi
İ Kaya
Unpublished master’s thesis. Selçuk University, Institute of Social Sciences …, 2005
802005
The effects of life skills education program on problem behaviors and social skills of 4-year-old preschoolers.
İ Kaya, M Deniz
Ilkogretim Online 19 (2), 2020
332020
Yaşam becerileri programının (YBP) 4 yaş çocukların problem davranışlarına ve sosyal becerilerine etkisi
İ Kaya
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
272016
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
İ Kaya
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 1-1, 2019
222019
X, Y, Z kuşaklarının çocukluk oyunlarının incelenmesi
İ Kaya
FSM İlmî Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi, 313-326, 2019
142019
Examination of preschool teachers' opinion on alternative assessment
İ Kaya
Horizon Research Publishing, 2018
132018
Okul öncesi öğretmenlerinin teknolojik araç-gereç kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi
M Gülen, İ Kaya
Journal of Sustainable Education Studies 4 (2), 113-125, 2023
122023
Okul öncesi dönemdeki çocukların fiziksel ve ilişkisel saldırganlıklarının mizaç özellikleriyle ilişkisinin incelenmesi
İ Kaya
Mustafa Süleyman ÖZCAN, 2020
112020
The Investigation of Children's Persistent and Reactive Behavior with Respect to Parenting Attitudes.
I Kaya
International journal of progressive education 16 (6), 273-282, 2020
72020
Investigation of the relationship between children's prosocial behaviour and self-regulation skills
İ Kaya
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (5), 877-886, 2020
62020
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUKLARIN FİZİKSEL AKTİVİTELERİNİN ARTIRILMASINDA GELENEKSEL OYUNLARIN ROLÜ
S BAĞCI, İ KAYA
Journal of Sustainable Education Studies 3 (2), 141-149, 2022
32022
Türkiye'de" Problem Davranış" Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (2000-2020): Bir Durum Çalışması.
İ KAYA, Z TAŞKIN, N ÇOMAK, S ŞEHİR, M ÖZGENEL
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2021
32021
FARKLI KADEMEDE EĞİTİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN DEĞERLERLE İLGİLİ KAVRAMLARA ATFETTİKLERİ ANLAMLAR.
İ Kaya, N Sölpük, G Göçen, T Bingöl, B PARLAKYILDIZ, N Arslan
Journal of International Social Research 10 (52), 2017
32017
Nature education and science schools project for children in public care (TUBITAK 4004)
O Sapsaglam, I Kaya
International Online Journal of Educational Sciences 14 (2), 519-534, 2022
22022
The Contributions of Temperament Characteristics to Attachment in 6-Year-Old Children.
İ Kaya, S Seven, G Ildiz
International Education Studies 13 (7), 156-162, 2020
22020
Oyunun Tarihsel Gelişimi ve Oyun Kuramları
İ Kaya
ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ 1, 32-47, 2021
12021
Okul öncesi eğitim kurumlarında fiziksel mekan düzenlemeleri
İ Kaya
Pegem Atıf İndeksi, 155-183, 2017
12017
Development, Validity and Reliability Study of the Play Preferences Scale (PPS) for Children Receiving Preschool Education
S Özgenel, İ Kaya
International Journal of Psychology and Educational Studies 11 (1), 66-79, 2024
2024
Media Mediation and Conscious Awareness of Mothers in Preschool Children's Use of Media Tools Investigation
B Yıldırım, İ Kaya
International Journal of Educational Research Review 8 (3), 659-670, 2023
2023
The Predictiveness of Mothers’ Emotion Socialization Behaviours on the Attachment Levels of 6 Year-Old Children
Gİ ILDIZ, FU ÇABUK, S Seven, K İsa
International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (3), 561-570, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20