Follow
Selda ENE
Selda ENE
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
A study on corporate image, customer satisfaction and brand loyalty in the context of retail stores
S Ene, B Özkaya
Asian Social Science 10 (14), 52, 2014
1062014
Elektronik ticarette tüketici korunması ve bir uygulama
S Ene
812002
Online ortamda kurumsal marka imajinin marka sadakati ile ilişkisi üzerine bir araştirma
A YALÇIN, ENE Selda
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 34 (1), 113-134, 2013
772013
İçsel pazarlamaya yönelik olarak çalışanların pazarlama kültürünün oluşturulmasının işletme performansını arttırmadaki rolü
S Ene
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 67-90, 2013
492013
İnternet Üzerinde Alışverişte Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Güdüleme Üzerine Bir Uygulama
S Ene
PQDT-Global, 2007
492007
Eğitim kurumlarında hizmet kalitesinin ölçümü ve bir özel ilköğretim okulunda uygulama
S Ene, A Tatar
ÖNERİ 9 (33), 99-108, 2010
182010
The role of mobile advertising on consumers' purchase decisions: A research on consumer attitudes towards mobile advertising
S Ene, B Özkaya
International Journal of Humanities and Social Science 5 (1), 235-248, 2015
172015
İlaç sektöründe marka sadakati ve hekimin marka sadakatini belirleyen etmenler ve uygulama
K Kaya
MBA Bitirme Projesi. Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü …, 2010
142010
A study regarding the attitudes that are effective on the price perception of consumers that shop from the retail stores
S Ene, B Özkaya
Mediterranean Journal of Social Sciences 4 (11), 451, 2013
122013
İnternet üzerinden alışverişte tüketici davranışını etkileyen faktörler: güdülenme üzerine bir uygulama. Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
S Ene
Yayımlanmamış Doktora Tezi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
62007
Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantaj ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma (ss. 27-46). 8
M Uydacı, S Ene
Ulusal Pazarlama Kongresi Kayseri, 2003
52003
A RESEARCH ON CONSUMER PERCEPTIONS TOWARDS PACKAGING IN THE SHOPP ING PROCESS.
S ENE, B ÖZKAYA
Journal of Marmara University Social Sciences Institute/Öneri 13 (50), 2018
42018
ALIŞVERİŞ SÜRECİNDE AMBALAJA YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S ENE, B ÖZKAYA
Öneri Dergisi 13 (50), 1-15, 2018
42018
Analysis of corporate web sites as a public relations tool, with regards to knowledge management process
B Ozkaya, S Ene
Academic Journal of Interdisciplinary Studies 2 (8), 69-81, 2013
32013
Çevik Pazarlama ve Örnek Uygulamalar
S Ene
Cinius Yayınları, 2020
22020
A Study Regarding the Relationship between the Consumer Expectations Regarding Packaging and Brand Awareness
S Ene, B Ozkaya
International Business Research 9 (6), 102-111, 2016
12016
SANAL SİGORTA PAZARLAMASININ TÜRKİYE’DEKİ GELİŞİMİ YE BUGÜNKÜ DURUMU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
M Uydacı, S Ene
Öneri Dergisi 6 (24), 97-113, 2005
12005
Dijital ortamda tüketicilerin alışveriş davranışları: Faydacı ve deneyimsel tüketici tutumları üzerine bir araştırma
S Ene
◄ Digital Communication Impact, 501, 0
1
Sports Shopping Motivations in Retail Stores: A Moderating Role of Sports Psychology
S Ene, B Özkaya
Revista de Psicología del Deporte (Journal of Sport Psychology) 31 (3), 111-123, 2022
2022
Sports shopping motivations in retail stores: a moderating role of sports psychology
B ÖZKAYA, S ENE
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20